전JK ── 030

1.7K 274 204
                                    

J E O N 'S
/\
Chapter 30

✿ ✿ ✿


Kelihatan pelajar tahun terakhir Legend Highschool sudah memenuhi ruangan dewan mewah hotel tersebut. Masing masing menggayakan pakaian yang cantik dan sepadan.

Song Ji Hyo yang baru tiba dikawasan dewan itu mula mengorak langkah perlahan ingin memasuki dewan.

Dengan hanya menggayakan dress labuh biru gelap dan sedikit makeup nipis di muka,telah menambahkan lagi kecantikan semula jadi yang dimiliki. Rambut pula didandan rapi dan dilepaskan sehingga separas bahu.

Mata mata nakal tidak lepas memandang ke arahnya sejak tadi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mata mata nakal tidak lepas memandang ke arahnya sejak tadi.

"Aish...menyusahkan betul la dress ni! Aku nak berlari pun susah. Huf~" dia mengomel kecil. Rimas dengan apa yang dipakainya sekarang.

Kalau tidak disebabkan Kim Seok Jin memaksa dan mengugut nya untuk memakai pakaian ini,memang sampai ke sudah dia tak akan pakai.

"Ji Hyo!"

Bahunya terhinjut sedikit akibat sapaan tiba tiba seorang lelaki daripada belakang. Perlahan lahan dia berpaling dan....

"DAMN SHITEU...KENAPA KAU HANDSOME SANGAT SIA?!!" Tak semana mena dia mencarut. Habis keayuannya hilang serta merta saat mata nya menangkap susuk tubuh Jungkook di belakang yang sedang berjalan menuju ke arahnya.

 Habis keayuannya hilang serta merta saat mata nya menangkap susuk tubuh Jungkook di belakang yang sedang berjalan menuju ke arahnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook  tersenyum bangga dalam diam. Well...Jeon Jungkook memang dilahirkan untuk menjadi seorang yang kacak okey. Ufufufuh.

Lelaki itu memakai sut biru gelap lengkap bersertakan rambutnya yang sudah diwarnakan warna merah. Dan siapa sangka,warna pakaian mereka adalah sama ketika itu. Kedua dua nya memakai pakaian berwarna biru.

Jungkook berhenti di sebelah Ji Hyo. Segaris senyuman manis dihadiahkan buat si gadis. Lengan sasanya dihulurkan kepada Ji Hyo.

"Huh?" Ji hyo memandang nya pelik. Hairan kenapa lelaki itu tiba tiba sahaja baik sebegitu terhadapnya.

[C] Reject Where stories live. Discover now