פרק 24:החלטות

891 78 80
                                    

IM BACK BITCHES

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

ג 'ין טרק את הדלת לדירה שלו, והתעלם מהקריאות של נאמג'ון. הוא לא הבחין שהוא הפחיד את טאהיונג למוות , ורץ היישר אל חדרו, מטביע את דמעותיו בכריות. זו הפעם הראשונה שהם מתווכחים ומתוך כל הדברים, זה קשור לבחורה והוא איגרף את אגרופו.  מיזאת כוסעמק? האם היא אחת מהאקסיות של נמג'ון? איך אני אף פעם לא טורח לשאול אותו על חיי האהבה שלו? 

טאהיונג מתבונן בכל הסצנה, ועיניו מתרחבות כשראה את ג'ין חובט באף את נאמג'ון ורץ היישר אל דירתם. לפני שהספיק להגיב, הדלת נטרקה לרווחה והוא קפץ, מנסה לעצור את לבו מהקפיצה מחזהו. המילים נעצרו בגרונו כשראה דמעות בעיניו של ג'ין. הוא היה מלא זעם, וכבר עמד לצאת מהדלת הזאת ולתת לנאמג'ון קצת מחשבה, כששמע יבבות עמומות מחדרו של ג'ין. הוא שמע את חריקת המכונית וצפה במכונית נוסעת משם.

הוא קימט את מצחו בצעדים רכים ועמד מחוץ לחדרו של ג'ין, תוהה אם עליו להיכנס או לא. אבל נראה שהצעקות הן ללא הפסקה, ולכן הוא סובב בעדינות את ידית הדלת ונכנס פנימה, לבו כואב למראה.

"היונג, מה קרה?" שאל טאה בעדינות כשנכנס למיטה. ג'ין התיישב, ניגב את הדמעות ונשם נשימה עמוקה כדי להירגע. "לנאמג'ון ולי היה ויכוח".

"ידעתי את זה ................ רוצה שאוכל אותו?" 

כל החדר התמלא מיד בצחוק של מרים הרוח של ג'ין. "כן טאה!"

"בסדר .................. אני אוכל גם את הבחורה הזאת." 

"טאהיונג, אנחנו לא הולכים לאכול אותם, "צוחק ג'ין.

"אתה צודק, הטעם שלהם בטח יהיה בריר בגלל שהאישיות שלהם מחורבנת, "אמר טאה בלעג, נשען לאחור על המיטה. 

ג'ין נחר בבוז, לא מסוגל להפסיק לצחוק וטאה הצטרף. אחרי שצחוקם הפסיק, ג'ין השתתק, מנסה להבין מי היא לפני שנזכר בנאמג'ון, שהוא רוצה אותה בחזרה.  "..... חברתו לשעבר כינה אותו לבוא והוא הסכים ללכת על."

"הבן זונה הגבוה הזה! לעזאזל, למה הוא הסכים ללכת לשם? "צעק טאהיונג וראה דמעות זולגות בעיניו של ג'ין.

"הוא אמר שהוא רוצה אותה בחזרה, "לחש ג'ין, דמעה אחת נפלה על פניו. טאהיונג רתח בנקודה זו. הוא לא רצה לשאול את השאלה הזאת, אבל הוא הלך עם זה בכל זאת. "נפרדתם אז?" הוא נשך את שפתו, מצפה לשתובה על השאלה. הוא ידע כמה ג'ין באמת אוהב את נאמג'ון, ולראות אותו במצב הזה היה קורע לב. טאהיונג שחרר נשימה שלא הבין שהוא מחזיק בה כשראה את ג'ין מהנהן. "לא, רק התווכחנו והרבצתי לו". 

"אני ראיתי את זה, נייס ג 'ין!" טאה הרים את ידו לכיף.

"טאהיונג!"

טאה הוריד את ידו וצחק. "מצטער, אבל בכל הכנות, הגיע לו המכה הזאת, שניכם הייתם בפגישה ואתה החבר שלו".

נקמה (נאמג'ין, ויקוק)Where stories live. Discover now