פרק 16 : האיחוד

812 81 9
                                    

הפרק מוקדש ל @Moriya054308 ולסיפור המדהים שלה "אהבות 'אסורות' בדרך הגורל".

ממש ממליצה לקרוא

~~~~~~~~~

"שמי הוא סאנשיין, אני הסאנשיין שלך ~

האידיוטים האלה לא עונים לשיחות שלי

מוטב שייתכונו אליי

אז הנה אני בא" 

ג'ונג הוסוק !!!" צועק הובי כשהוא מתפרץ אל דירתו של שני חבריו, כשהוא צוחק כשהוא שומע דשדוש קולני שהגיע מחדר השינה. ג'ין יורד למטה ועומד לרוץ לחבר שלו ותיק לפני שיגיע טאהיונג שייתנפל עליו ומכה אותו.

"הובי-היונג, חזרת! "צעק טאהיונג בשמחה, רץ אל הובי עם זרועות פתוחות. "ג'ין-היונג, גם אתה בא לחיבוק?" ג'ין צחקק ורץ אליהם במהירות, מה שגורם לשלושת הנערים לאבד את שיווי המשקל שלהם לפני שנעמדו בחזרה, צוחקים.

כשהצחוק נעלם, ג'ין עזר להובי לקחת את מזוודתו לחדר האורחים יחד עם טאהיונג ששאל שוב ושוב את הובי שאלות על שהייתו בטוקיו, יפן.

"בסדר, לילד שלי יש הרבה שאלות אני אענה, אבל קודם, בואו נצטלם !", קרא הובי, מוציא את האייפון שלו כשהוא נעמד ליד ג'ין ומושך את טאה קרוב. לאחר התמונה, שלושת הבחורים החליטו ללכת למסעדה  שזה עתה נפתח רק, המכונה "ראמנלישיוס" . 

~~

"למה כל כך צפוף פה?? "טאהינג ייבב, מביט בשורה ארוכה של אנשים. זה היה יום ראשון, ואכן, המקום הזה היה מפוצץ. ג'ין שמע על המקום הזה מחברו לכיתה, שלא היה מוכן לשתוק כמה טעים או מה חתיכים המלצרים, אז הוא הסתקרן והחליט להוסיף את המסעדה לרשימת המועדפים שלו. התור החל לנוע, ולבסוף הגיע תורם והם ניגשו אל השולחן ליד החלון. ג'ין הביט סביבו, קולט כל פרט, החל מהתקרה ועד הקירות, אל החלונות ואל הווילונות, ואל המלצר החתיך שהביט בו - 'מה?' ג'ין מיהר ליצור איתו קשר עין, וראה את האחר מגחך לעברו, שעכשיו ניגש אל שולחנם.

"ג'יו-היונג יוו, כדור הארץ לג'ין-היונג! ", הובי אמר, מצליח למשוך את תשומת לבו של ג'ין. "מ-מה?"

"אמרתי, אתה יכול להאמין על המקום הזה? אין פלא שהוא מפוצץ, הוא כל כך נחמד!" קרא הובי, מחייך לרווחה וטאהיונג הצטרף, מביט סביבו. "וואו, היונג תסתכל על האורות האלה זה כל כך יפה! "קרא טאהיונג והצביע על התקרה בזמן שהובי הנהן בהסכמה, עיניו סורקות את התפריט. לרגע שכח ג'ין את המלצר החתיך והניח לעיניו לשוטט שוב ​​למקום, המום מהמקום היפהפה. הוא היה כל כך מרוכז בעיצוב של המקום

 הוא היה כל כך מרוכז בעיצוב של המקום

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
נקמה (נאמג'ין, ויקוק)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang