פרק 17 : פגישה

875 84 10
                                    

אז הסיפור נמצא במקום 10 בfanfiction!!! ואו אני גאה בכם כלכך!!! בואו תהיו נשמות ותעזרו לי למקם אותו במקום הראשון ואז יהיה עוד מרתון של כמות פרקים שאחליט מאוחר יותר (כנראה שלוש או ארבע) אבל עוד לא בטוח !!! יאי אני ככ שמחה תודה רבה על התמיכה המטורפת אני ממש נהנית לתרגם לכם! צפויים להיות בעתיד עוד סיפורים אז אם יש למישהי סיפור טוב באנגלית שלחו לי ואני אקרא ואם אני ממש אוהב ואתלהב, אני אתרגם

תהנו~~

לאדעת מה איתכן אני עדיין בהיי מהפוסטרים שיצאו אתמול...

^^^^^^^^^^^^^^^

"יאללה היונג, דבר!"

"לא!"

"למה לא?!"

"כי זה לא משנה!"

"היונג, ראינו בבירור שהמלצר דחף נייר לכיס שלך זה היה מספר הטלפון שלו?

ג 'ין נאנח כשה"זמן ג'ין" היקר שלו נרצח על ידי שני החברים הסתומים שלו(סליחה הובי וטאהטאה). הוא חשב שהוא הסתיר את הנייר אבל מסתבר, הם ראו אותו ולא יוותרו עליו. נאמג'ון ביקש ממנו להיות החבר שלו לפני כמה ימים ועכשיו הוא קיבל את המספר טלפון של הבחור החתיך המסעדה, הוא היה צריך זמן כדי לעבד את כל זה והחליט לתת לעצמו יום ספא להירגע. זה לא קרה לו קודם.

"כן, הוא נתן לי את מספר הטלפון שלו, לא ממש אכפת לי מזה, עכשיו יש לי את נאמג'ון". הוא חייך, וחשב על נאמג'ון. אבל אז הוא הבין, לא היה לו את המספר שלו! הוא התנשף, קם מן האמבטיה שלו בתפארתו העירומה וקפץ כששמע צרחות.

"הו אלוהים, העיניים שלי! הובי מהר לך להביא לי קצת מים קדושים!"

"וואהוואה, חבילה נחמדה היונג!" הובי קרץ, מנענע את גבותיו.

ג'ין פלט יללה במהירות והתייבש חזרה בתוך האמבטיה, גורם מים להתיז בכל מקום. הוא פנה אל שני חבריו ונעץ בהם מבט זועם. "כן למה אתם עדיין כאן ?!"

"ג'ין-היונג, שלושתינו חברים מגיל 0 ראינו כבר הכל מכולם". טאהיונג נעצר, והובי הנהן בהסכמה.

ג'ין הסמיק והסב את מבטו. "אני יודע, אבל אני עדיין ביישן בסדר?"

"אם נאמג'ון היה רוצה אותך עירום, תתפשט בשבילו? "חייך חובי.

ג'ין חש שפניו נשרפות והוא השליך קרם גוף על הובי שהצליח להתחמק מהפריט. אין סיכוי שהוא יודה בכך, גם אם הם החברים הכי קרובים שלו.

"ומה אם כן?!?!" מה לעזאזל ג'ין?.

הובי חייך חיוך רחב יותר. "אוהה-הו, כך שלא תהיה לך שום בעיה להתפשט מולו ולתת לו לראות את כל התהילה העירומה שלך, אבל לא היית נותן לחברים הכי קרובים שלך לראות את השלל הערום שלך -

ג'ין זרק עוד בקבוק שנחת בהצלחה על ראשו של הובי, וגרם לטאהיונג לצחוק ולהרוויח מברשת מכוונת אליו.

נקמה (נאמג'ין, ויקוק)Where stories live. Discover now