פרק 20 : סוד

968 74 37
                                    

פתחתי עמוד באינסט לנאמג'ין

namjin_r_real

לכו לעקוב, מחזירה עוקב.

מבטיחה

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"איך לעזאזל קיבלת את המספר שלי, האיונה?" נאמג'ון רטן וקם, הולך אל קצה הגג. 

כשנאמג'ון אמר את האיונה, הצתמצמו עיניו של ג'קסון, בעודו מתבונן באנמג'ון משוחח שוב עם האקסית שלו. הוא קימץ את אגרופו חזק כל כך עד שלא הבחין שהוא שבר את מקלות האכילה שלו. מקלל בזעם ומרגיש את הרעב עובר. הוא זורק את האוכל שלו לפח האשפה לפני הולך אל נאמג'ון. ברגע שהגיע לשם, עמד בשקט והקשיב לשיחה. 

ג'ימין ויונגי צפו בסצנה עם גבות מעוקלות בדאגה. הוא הביט לעבר יונגי כדי לאשר מה קרה, ויונגי משך בכתפיו, בלי לדעת מה לומר.

האיונה: "אני לא יכולה להתקשר אל החבר שלי, נאמג'ון?"

נמג'ון: "את מתכוונת, החבר לשעבר, וזה לא עונה על השאלה שלי".

האיונה: * צוחקת * הא!עדיין קר כקרח אני רואה. קיבלתי את המספר שלך מציפור קטנה, זה כל מה שאני מספרת לך, תהיתי אם נוכל אולי להפגש בבית שלך, בדיוק כמו בימים ההם .

נאמג'ון מכריח את נשימתו לברוח מאפו, עוזר לו להירגע לפני שהוא משחרר את הזעם שלו. "תתרחקי ממני, אני לא יודע איך קיבלת את המספר שלי, אבל אל תתקשרי אליי עוד פעם, כשאמרתי לך קודם לא ליצור איתי קשר או אפילו לנסות ליצור איתי קשר, התכוונתי לזה". הוא מהדק את הטלפון בידו כשהזיכרונות הישנים חזרו אליו.

האיונה: "נאמג'ון, שנינו יודעים שתמיד אני מקבלת את מה שאני רוצה , אל תגיד לי שאתה עדיין מחזיק טינה על מה שקרה בעבר?"

נאמג'ון: "את פאקינג  בגדת בי עם החבר הכי טוב לשעבר שלי אל תזייני את השכל!".

האיונה: "אואה, אתה עדיין כועס על זה, נאמג'וני ~ זה היה בעבר, אני רוצה אותך שוב, ואני יודעת שאתה עדיין אוהב אותי".

 כמובן, עדיין היו לו רגשות, היא היתה היחידה שבאמת גרמה לו להרגיש הבחור הכי מאושר בעולם. היא קיבלה אותו כמי הוא ותמיד דאגה לו, עד שראה אותה במיטה, במיטה שלהם עם ידיד לשעבר שלו. כמו אח שלו שגם תמיד דאג לו. מאז נשבע לשמור מרחק מן השתיים וידא שהם לא יגיעו אליו עוד לעולם. 

נאמג'ון: "זה טעות כפרע, אני לא אוהב אותך יותר, למעשה יש לי חבר עכשיו להתראות".

האיונה: "מה, חבר, קים נאמג'ון, מה אמרת?"

נאמג'ון ניתק והחליט להגיע לשיעור. כשהוא הסתובב, הוא שחרר צעקה גברית גברית עם היד שלו על החזה שלו. "אלוהי האטריות, ג'קסון הפחדת אותי, בנאדם!"

ג'קסון צחק לפני שהוא כרך את זרועו סביב נאמג'ון. "סליחה, אתה נראית שקוע מדי בשיחה הזאת, לא רציתי לקטוע אותה, תגיד לי מה הכלבה רוצה איך היא השיגה את מספר הטלפון שלך בכל זאת? ".

נקמה (נאמג'ין, ויקוק)Where stories live. Discover now