פרק 19 : נשיקה

1K 71 15
                                    

היי אנשושייייים

אז כן, השם של הפרק דיי מסגיר את זה, בפרק הזה תהיה נשיקה אז אני לא אחפור הרבה.. רק הודעה קטנטונת

אני מחר טסה לחול, יאי

אני אנסה להעלות גם מחר פרק אבל אם לא סורייי

זה פשוט אומר שתצטרכו להסתדר שבוע בלי הסיפור.. באסוש..

אבלללל, תפיצו את הסיפור ואם אני אראה שיש עוד קריאות לסיפור אני אעשה מרתון פיצוי לשבוע הזה אבל זה בתנאי שיהיה עוד הרבה קריאות.. אם לא ממשיכים בפרק ביום

#לא פרק לבעלי לב חלש#

לאב יו

~~~~~~~~~~~~

לאחר ההקלטה, נאמג'ון הסיע את ג'ין חזרה הביתה, משום שלשניהם יש בית הספר למחרת. לפני שג'ין היה יכול לפתוח את הדלת, הוא הושיט את ידו ונישק את נאמג'ון על הלחי, ומיהר לצאת מהמכונית לפני שנאמג'ון יגיב. הוא משמיע צחוק רך על כמה רעוע היה הילד כששפתיו הרכות נגעו בלחיו. נאמג'ון כבר יצא לדייטים רבים בעבר, עם בנות ובנים, אבל הפעם ... זה היה שונה. זה היה כמו פגישה ממשית כשהוא היה עם ג'ין, בהשוואה לדייטים האחרים שלו שהיה בבית הספר התיכון.

"אני נעשה רך? "מלמל בשקט. הוא נאנח כשהלך לאיבוד במחשבותיו. מוחו נסחף חזרה אל הדייט שלהם, והוא מחייך באופן לא מודע כמה נחמד זה היה. אף על פי שלא הכירו זה את זה יותר, החליט שהוא צריך לפחות לחדור עמוק יותר לחייו של הנער, אם הוא עומד לגרום לג'ין להודות על אהבתו אליו. הוא היה צריך להתעניין והילד היה קשה. אבל הדייט היה נחמד מאוד והוא לא ציפה שזה יהיה עם ג'ין.

הוא היה עכשיו על הגג בטלפון שלו, כשהרגיש נוכחות מעבר לכתפו. האיש האלמוני קרע את הטלפון מידו וגרם לו להסתובב ועמד לצלם כשראה שזה לא אחר מאשר ג'קסון.

"אתם יצרתם ביחד סרט וידיאו?" שאל ג'קסון, משועשע.

נאמג'ון הוציא את תיק האוכל שלו והניח אותו לפניו. ג'קסון התיישב לידו וצפה בהקלטה, בשקט. 

"וואו, זה אתה וג'ין-היונג? ", הקול של ג'ימין.

"כן, היה לנו פגישה הראשונה שלנו יחד לפני כמה ימים והחלטתי להקליט את זה בשבילו כדי שיוכל לזכור את זה." המחשבה גרמה לו לחייך, שג'ימין הבחין בו.

"וואו אים פלא שג'ין-היונג נראה כל כך שונה! אז מה שלומך וג'ין-היונג?" שאל ג'ימין בסקרנות שרבצה את פניו. הוא שולף את ארוחת הצהריים שלו, ממתין לתשובה של נאמג'ון. ג'קסון מציץ בנאמג'ון וגיחך, מחזיר לו את הטלפון.

"אנחנו די טוב, אבל הוא עדיין לא בוטח בי לגמרי, רק תן לי כמה חודשים ואני אבקש ממנו להתוודות". נאמג'ון הגיב, מביט בג'ימין שנתן בו מבט שלא יתואר. הוא הרים גבה ועמד לשאול אותו, אבל נותק.

נקמה (נאמג'ין, ויקוק)Where stories live. Discover now