פרק 8: קרב

838 99 23
                                    


אז החלטתי להיות נחמדה במיוחד בגלל שחפרו לי בוואטסאפ ותירגמתי עוד פרק יאי
אל תהרגו אותי בבקשההההההה
----

כל החדר השתתק כשהתבוננו בג'ין ובג'קסון. אף אחד לא מוציא מילה אחת,האווירה הייתה כל כך מתוחה, שהיה אשכרה אפשר לחתוך אותה עם סכין.

עיניו נפערו לרווחה כשהוא מתבונן בחברו הטוב ביותר ודוחף את הבריון אל החדר. הוא החזיק את אפו כדי לעצור את הדימום, אך ללא הועיל, הדם המשיך לרוץ. הוא חש סחרחורת וקרע במהירות פיסת בד מבגדיו ודחף אותה לאפו.

ג'ין רעד מרוב פחד. הוא ידע שהוא הכעיס את ג'קסון והוא ידע שהוא עומד להיענש את זה. הוא מעולם לא עשה דבר כזה בעבר, אבל לעזאזל עם זה. אף אחד לא מכאיב לחבר הכי טוב שלו. תקראו לו 'אובר פרוטקטיב' אבל נמאס לו שג'קסון נטפל אליהם ומתנהג אליהם כמו חרא והעובדה שהאף של טאה התמים שבור ומפוצץ מדם על ידי הדפוק הזה רק הכעיסה אותו יותר. הוא הבטיח לטאה שהוא עומד להגן עליו לא משנה מה עוד כשהיו תלמידי שנה א', וההבטחה הזאת לבדה נתנה לו את הכוח והאומץ להשיב מלחמה. גיין היה עייף מהבריונות , והוא הולך להראות לג'קסון למה הוא לא צריך להתעסק עם הבחור הגדול.

בעוד ג'קסון יושב שם בלי תנועה, דיבר ג'ין, קולו משורבב בכעס, וגרם לכולם להתכווץ מעט למילוי הצלילים בחדר הדממה. "טאהיונג"

טאה מביט בו, פעור עיניים. ג'ין מביט למטה ומחייך אליו. "אני צריך שתצא החוצה בזמן שאני מתעסק איתו, הגיע הזמן שאלמד את בזבל הזה דבר או שניים, הוא לא צריך להתעסק עם בחור גדול, כן? " "כן." ג'ין פנה לאחור כדי להביט בג'קסון, שעכשיו קם, לאט, ראשו מושפל.

נאמג'ון היה חסר מילים. הוא יודע מה ג'קסון מסוגל לעשות, אז הוא ידע שהדברים יתדרדרו במהירות. אבל הוא גם היה סקרן באמת לראות מה זר כמו ג'ין יכול לעשות, אז הוא עמד עם הידיים בכיס שלו גיחך מעט. 'בוא נראה מה בחור גדול כמוך יכול לעשות' חשב לעצמו. הוא לא ידע למה, אבל הוא הרגיש משהו מתערבל ליד בטנו. הוא מתעלם ממנו וצופה בציפייה.

ג'קסון קם ונעץ מבט בג'ין בזעם מטורף בעיניו, הוא נזקק לכל סיבי גופו כדי לא לקחת צעד אחורה. הוא עמד איתן על הקרקע והביט לאחור. שובל של דם זלג על מצחו של ג'קסון, וגרם לג'קסון להניח את האצבע על המסלול ולגעת במקור הפציעה שלו. הוא נרתע מעט ונתן לג'ין מבט רצחני.

"אתה הולך לשלם על הפציעה הזאת, קים סאוקג'ין, אני ארביץ לך, לא חכה, שכח מזה, אני פאקינג ארצח אותך, ואגרום לך להתחרט שבכלל נולדת" ג'קסון התקרב, וג'ין בלע בשקט, מתכונן להגן על עצמו בשעת הצורך. "אני הולך למחוץ את הראש השמן שלך כמו מיץ תפוזים ארור, והילד הזה שם" ג'קסון הצביע על טאה שצפה בהבעת פחד."הולך לשתות את הדם שלך". ג'קסון התקרב עוד יותר וכולם היו על הקצה, חוששים ממה שעומד לקרות.

נקמה (נאמג'ין, ויקוק)Where stories live. Discover now