פרק 23: לא צפוי

837 73 47
                                    

התגעגעתם?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"הובי!!"

"הובי איפה אתה ?!"

כבר החשיך, והובי כבר הפסיק לבכות בזמן ששכב על המדרגות והביט בשמים. הוא היה עייף, כי הוא בכה ככ הרבה, ולא היה לו חשק לחזור הביתה למקרה שג'ין וטאה יהיו בבית, והדאגתם היתה מעטה מחשבתו. הוא הרגיש שהטלפון שלו רוטט כמה פעמים, אבל סירב לבדוק את הטלפון שלו כי רצה קצת זמן לבד. אוזניו התרוממו כששמע קול מוכר קורא בשמו. הוא נאנח בשקט, הוא מקווה שמי שמחפש אותו ישאיר אותו לבדו לעת עתה, כשהוא אוסף את מחשבותיו המפוזרות. אבל המזל לא היה על הצד שלו ואת החזון שלו היה חסום על ידי ג'ינג'י מתנשף.

"הובי, הנה אתה חיפשתי אותך! "התנשף ג'ימין, מנסה לעצור את נשימתו. הובי הביט מבט חטוף אל הנער, תוהה מדוע הוא מחפש אותו. הוא התיישב וג'ימין התיישב לידו, דאגה ממלאת את עיניו. כשראה את הובי בוכה ורץ, רדף אחריו, מתעלם מיונגי. הוא חשב שהוא לא ימצא את הנער אלא באיזה נס, הוא מצא אותו.

הובי נאנח ונשכב שוב למטה.היה רגע של שתיקה כשהצמד בוהה בשמים הכהים, והובי דיבר לבסוף. "למה באת לרדוף אחרי ג'מין? חשבתי שאתה תהיה עם הבחור הזה, "הובי נשך את שפתו, לא רצה לומר את שמו. ג 'ימין העיף בו מבט ולבו נדחק כשראה שוב את הדמעות מתמזגות בעיניו של הובי. הוא ניגב בהיסוס את דמעות של הובי בשרוולו, וכשהוא עמד להרים את ידו, תפס פתאום הובי את זרועו והניח אותה על עיניו, מחזיק אותה במקומו. ג'מין ישב קפוא, לא ידע מה לעשות בפעולה הבלתי צפויה.

"ה-הובי,מ-מה אתה עושה?" ג 'ימין גמגם. הוא לא ידע מה להרגיש בפוזיציה הפתאומית, והובי לא הגיב. ג'מין עמד לשאול שוב כשראה את הנער רועד, ואחזתו על זרועו של ג'ימין התהדקה, והוא חש את הדמעות נספגות בשרוולו. ג 'ימין מעט מתנשף לפני שנשען קרוב יותר אל ג'יי הופ, לא אומר מילה בזמן שהוא נותן להובי להשתמש בשרוולו כדי לנגב את הדמעות שלו.

"הובי ... זה עוזר אם אתה מדבר על זה במקום לשמור את זה בפנים. אני יודע שפגשנו רק לפני כמה שעות, אבל עכשיו אנחנו חברים, נכון? "שאל בשקט, לבו כואב על הילד הבוכה. הובי נאנח לפני שמשך באפו. "ג 'ימין, זה כואב, לא הבנתי כמה זה יזיק כדי לגלות את האמת, חשבתי ש ... כאשר ... כשאני אפגוש אותו שוב, אוכל להתמודד עם הסיבה שהוא עזב אותי, אבל ... תביט בי!אני כל כך פתטי, בסופו של דבר סטרתי לו ועכשיו אני בוכה שוב, חהה ... הוא בטח כועס עלי עכשיו בגלל שסטרתי לו ... " "מגיע לו סטירה. איך הוא יכול לברוח לך?אני אולי לא מכיר אותך ברמה האישית, אבל בתוך פרק זמן קצר, אתה נראה בחור נהדר! "ג 'ימין התנשף. הובי פרץ בצחקוק קטן כשהוא בעדינות שחרר את זרועו של ג 'ימין ומביט שוב ​​בשמים עם עיניים נפוחות.

"אני עוד לא רוצה ללכת הביתה, החברים שלי ידאגו כשהם יחזרו הביתה ... "לחש הובי. "הם בטח כבר בבית ... חשב, וחשב על החברים שלו בבית, כנראה צועקים זה על זה כמה נהדר היה הדייט שלהם. בינתיים, לג'מין היה הרעיון המטורף ביותר כרגע, והוא פותח בהיסוס את פיו רק כדי לסגור אותו. אבל הוא החליט שהובי יצטרך נחמה עכשיו, ומאחר שהוא לא רצה לחזור הביתה, הוא חשב למה לא. "הובי, אתה רוצה לבוא אלי? "שאל ג'מין בשקט, בלי להעז להסתכל על הובי. עיניו של הובי מתרחבות כשהוא מפנה את ראשו לג'ימין. פתאום הוא מחייך וג'ימין הרגיש שלבו דילג על פעימה.

נקמה (נאמג'ין, ויקוק)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora