פרק 12 : סכנה

755 86 13
                                    


שלום קוראים מקסימים שלי!

אז הסיפור הגיע לאלף קוראים יאייייייייי!!! אני ממש גאה בעצמי ולכן, מי שבקבוצה של הפיקים בוואצאפ יודעת, החלטתי לעשות מרתון של 5 פרקים יאיייי.

הגעתי למסקנה שכל 1000 קריאות אני מעלה 3 פרקים, אבל היום בגלל שכבר הבטחתי, אני מעלה 5

מי שרוצה להצטרף לקבוצת וואצאפ, שתכתוב לי הודעה בפרטי עם שם ומספר טלפון ואני אדאג לכך שיוסיפו. אפשר לפרסם שם ולבקש עזרה ובאמת קבוצה עם אנשים איכותיים!!

הפרק הזה מוקדש ל@LunaticGray 

יש לה פיק חדש שנקרא "comparable"

הוא רציני ממש ממש יפה.. 

מי שרוצה פרסום מוזמנת לכתוב לי אני אשמח לפרסם

מוכנות למרתון????


%%%%%%%%%%%%


~ בקניון ~ 

נאמג'ון החנה את מכוניתו ויצא, מחפש את ג'קסון ואת החבר'ה. הוא שמע צחקוקים והבחין בקבוצת נערות שהביטה בו והוא שלח להם קריצה, וגרם להם לצרוח. הוא גיחך ופשוט כשהתכונן לעשות את דרכו לשם, דמות קטנה קופצת על גבו, גורמת לו ליילל ולאבד את שיווי המשקל.

"שלום נאמג'ון היונג!!" צעק הקול הגבוהה אל אוזנו וגרם לו להביט באדם שבזווית עיניו.

"הרסת לגמרי את ההזדמנות שלי עכשיו!" הוא קרא, נושא את ג'ימין אל הכניסה לקניון, מתעלם מהנהגים שבוהים בהם. "היונג, הן קטינות!" קרא ג'מין בזעזוע. "הן לא כל כך צעירות, "מלמל נאמג'ון והלך לעבר הספסל בקניון. הוא הניח את ג'ימין למטה וחיפש את ג'קסון, שפלרטט ללא בושה עם הקופאית בסטארבאקס. הוא גיחך כאשר תוכנית רעה צצה בתוך ראשו ופנה אל ג'ימין. "היי ג'ימין, מה דעתך לברך את המנהיג שלנו, אל תשאל שאלות, רק תעשה כמוני". "אה, בטח בסדר." ג'ימין קם והלך בעקבות נאמג'ון, שפסע היישר אל ג'קסון. 

"טוב, מה דעתך שאני אקח את המספר שלך או שיש לך מישהו שמחכה לך בבית, אם לא, את בהחלט יכולה לבוא לבית שלי ,המיטה שלי שמורה לך כל היום ... "ג'קסון קפא באמצע הדרך, כאשר שמע את נאמג'ון. 

"היי, כפרע, ג'מיני ואני חיפשנו אותך בכל מקום ילדהההה , את לא מבינה איזה חתיך ראינו הוא עבר לי ממש מול העיניים, פאק הוא היה נראה כזה חושני, היה לו את הגוף והתחת שאתה מתפלל כל יום שיהיה לך." נאמג'ון יכלה לשמוע את ג'ימין צוחק ברקע. נאמג'ון השתדל מאוד לא לצחוק, אבל ברגע שג'ימין דיבר, הוא נאלץ להסתובב ולהעמיד פנים שהוא מתלהב, אבל באמת, היה לו החיוך הכי גדול על הפנים שלו. ג'קסון עמד לשנוא אותו על שהרס את ההזדמנות שלו.

"יאאאס אחותי הוא כלכך מושלם,אומייגאד אחותי, ג'קסון, הנה הוא ממש שם מממממממממממממממממממממממממממממממממממ, הילד הזה נראה טעים, תראי, ג'קסון, הוא עוזב אם אתה לא מסתובב, הוא יעזוב , רק תסתכל על התחת הזה פאק! " קולו הגבוה של ג'ימין עלה במעלה גבו, וגרם לנאמג'ון להעמיד פנים שהוא נועץ מבט אל תוך הקיר תוך כדי שימוש בקיר כדי לתמוך בגופו, ומנסה לעצור את הרעידות מרוב צחוק. הקופאית ציחקקה למראה, וגרמה לג'קסון להאדים בכך שחבריו הביכו אותו לפני הנערה. כמה עמיתים שעמדו מאחורי הדלפק נחנקו צחוק, מה שגרם לנאמג'ון לצחוק עוד יותר כאשר ראה עובד גברי אחד נחנק על ידו כשג'ימין כמעט צרח את המילה "תחת".

נקמה (נאמג'ין, ויקוק)Where stories live. Discover now