פרק 10: מחשבות

1.1K 87 36
                                    

אני אוהב אותך קוקי

ג'ונגקוק לא יכול היה להפסיק לחשוב על המכתב הזה שהיה עכשיו בכיס הג'ינס שלו כשישב עם ג'קסון, מארק, נאמג'ון, ג'ימין ויונגי. הוא הבחין ביונגי שוכב על ברכיו של ג'ימין, נוחר ותוהה איך הוא יכול לישון בכל המהומה שהחבר'ה עושים. הוא היה כל כך ממוקד להבין מי רוצה בחור בן 14 כמוהו שהוא לא שם לב שנאמג'ון מצמיד את אצבעותיו מול פניו. 

"יו, כדור הארץ לג'ונגקוק." ג'ונגקוק השתחרר ממבוכתו וראה שהחבר'ה בוהים בו עם אוכל בפה. "סליחה, רק חשבתי על משהו." הוא דחף פיסת עוף לפיו, פתאום בוהה ברגליו. הוא לא רצה לספר לחבר'ה על הפתק כי ידע שאם יספר להם, הם בטח לא יפסיקו להציק לו והוא גם לא רצה שכל בית הספר ידע. הוא לא ידע למה הוא כל כך מתלהב מהפתק הזה. הוא מקבל ערימה של מכתבי אהבה מדי יום בארונית שלו, אבל זה היה שונה. הוא היה מתפורר, כתב יד מבולגן, ושתי דמויות מקל מחזיקות ידיים, אחת גבוהה ואחת קצר ושניהם גברים. ג'ונגקוק לא הצליח להבין איזה מהם הוא, אבל אם היה עליו לנחש, הוא היה אומר שהוא נמוך יותר, כי לדמות הגבוהה יותר היה תסרוקת בוב ונראה ... קצת שמנמן. ככל שניסה להבין מי זה יכול להיות, כך הוא היה מבולבל יותר והחליט לדחוף את המחשבה הזאת הצידה ולהתעסק בה בפעם אחרת.

כולם הפנו את ראשם כשג'קסון פלט אנחת כאב קלה. הוא נגע בגבו של ראשו התפור, ועכשיו הייתה לו הבעה כואבת. ג'ונגקוק חשב שהחתך בטח עמוק מאוד בשביל לגרום לו לכאב כזה. "החזיר הקטן הזה, אני הולך לגרום לו להתחרט שהתעסק איתי" ג'קסון גער בכעס. הוא סיים את מזונו וקם, מתמתח מעט. נאמג'ון הציץ בו וצחקק. "אל תעשה את זה, בנאדם, רק תתמקד במסיבה של טיפאני מחר, "אמר נאמג'ון וגנב חתיכת עוף מצלחתו של ג'ימין, שעכשיו הוא מקיים מאבק מקלות עם נאמג'ון כדי להחזיר לו את האוכל.

  נאמג'ון ניצח ובשמחה דחף את העוף לתוך פיו. "נאמג'ון, מה דעתך על ג'ין-היונג? " שאל אותו ג'ימין. אחרי ארוחת הערב בביתו של ג'ין, נאמג'ון לא אמר דבר על אותו ערב, וזה גרם לג'ימין לתהות מה הוא חושב עליו מאז שג'ימין אכן נהנה מחברתו של ג'ין. נאמג'ון נחנק מהאוכל שלו בשאלה הבלתי צפויה ושתה במהירות מים, נאנח אנחה, משום שלא ציפה לכך כלל. בשלב זה כולם הביטו בו, ממתינים לתשובתו. ג'קסון הרים גבה. "איזה שאלה מפגרת,כמובן שנאמג'ון חושב שהוא הבחור הכי לוזר שקיים בעולם הזה." ג'ימין לא אמר דבר, אבל במקום זה, מתבונן שוב בנאמג'ון, ממתין לתשובתו. 

"בכלל לא אכפת לי, למה אתה שואל?" שאל נאמג'ון בבוטות. הוא אפילו לא ידע למה ג'ימין ישאל אותו שאלה כזאת. ג'ימין משך בכתפיו ונשען מעט לאחור. "אני חושב שמגניב להסתובב איתו, זה הכל." ג'קסון פלט צחוק מטורף, והבהיל את יונגי שהפריעו לו בגסות מנומנם. "ממתי התחלת להסתובב עם החזירים האלה, תקשיב לי ג'ימין, אם אתה מסתובב איתם, אתה לא יכול לבלות איתנו ". ג'קסון אומר לו, פניו רציניות. "אנחנו לא צריכים להרוס את המוניטין שלנו, והעובדה שאחד מהם פגע בפנים היפות שלי ובגאווה שלי, אני אאלץ אותו לשלם ואתה תעזור לי עם זה. ג'ימין פארק, אתה בפנים או בחוץ? " ג'קסון הסתכל אליו.

נקמה (נאמג'ין, ויקוק)Where stories live. Discover now