פרק 9: יצירת קשרים חדשים

943 88 40
                                    

סליחה שלא היה לי זמן להעלות🙏🙏
מחר אני מעלה 2 פרקים כדי לפצות אתכן אבל, יש לי בדיקות לב.. אז אם אני מחר לא מעלה 2 ביום שני אני מעלה 4.
תחזיקו לי אצבעות שהבדיקות יצאו בסדר
אוהבת❤

ג'ין עמד שם ונעץ בו מבט. 'איך הוא יכול?' הוא הרגיש בו כל מיני רגשות, ובפעם הראשונה הוא רצה להכות אותו. איך הוא יכול לעשות לו את זה?

נאמג'ון היה באמצע לארוז את חפציו כשהרגיש שמישהו בוהה בו. הוא הרים את מבטו ויצר קשר עין עם ג'ין. להגיד שנאמג'ון הרגיש רע לגבי הדרך שבה התייחס לסאוקג'ין הייתה לשון המעטה. אבל הוא החליט שמעכשיו לא אכפת לו ממנו, גם אם הם אכלו יחד. הוא רצה להודות לנער על כך, אך לאחר שראה את חברו (ג'קסון) ממש טס נגד הכיתה, הוא חשב על כך. ג'קסון אולי מטומטם, אבל הם חברים הכי טובים, אפשר להגיד אחים מאז היסודי, והוא לעולם לא יוכל לשכוח את היום שבו ג'קסון נשאר לצידו כשנאמג'ון עצמו, חווה בריונות. "מה אתה בוהה, מפסידן?" הוא סינן אל ג'ין, שהביט בו בחוסר אמון. 

אה. איך יכול ג'ין לשכוח? הוא לא היה קרוב לרמה של נאמג'ון, והוא גם היה חבר של ג'קסון. כמובן שנאמג'ון יגן על החבר שלו ולא איזה מפסידן מבחוץ כמוהו. ג'ין החליט לעזוב בגלל שהאווירה הייתה כבדה בין השניים. הוא ממשיך להסתכל על נאמג'ון שלא שבר איתו קשר עין ונראה שהוא מתקרב אליו. לפני שנאמג'ון היה יכול לפתוח את פיו כדי להעליב אותו שוב, ג'ין שבר את קשר העין והלך ישר למשרדו של האחות, ורצה לראות אם טאה בסדר. אבל גם אם לא הודה בכך, הסיבה העיקרית שהלך היא שהוא לא רוצה להתמודד עם הקראש 'שלו, שגרם כל מיני רגשות להופיע בתוכו. 'אלוהים, אני מרגיש כמו נסיכה דרמטית.

הוא לא היה מסוגל לעצור את ההרגשה הכואבת שעלתה, ולא את הדמעות שהתחילו לעלות בעיניו. 'עד שאנחנו מתחילים לשבור את הקרח אחד עם השני, זה קורה.' הוא חשב לעצמו. הוא מחה את הדמעות, קצת בכוח וכאב על הכאב שנגרם מעינו השחורה ("בלאק איי"-עין שחורה\פנס בעין), החבוטה. הוא ממשיך ללכת למשרד האחות, מתעלם מהמבטים והלחישות . הוא עושה את דרכו למשרד האחות ומיד הבחין בטאה, שנחר בשקט. הוא חייך וסגר בשקט את הדלת, לא רצה להעיר את הילד.

"אה, קים סוקג'ין יקירי, אתה נראה כמו הגיהינום, בוא שב כאן ותן לי לטפל בך". קול האחות הופיע משום מקום, מבהיל אותו. הוא פונה אליה במהירות ומתיישב לפניה. השניים לא אמרו דבר, כי איש לא ידע מה לומר. אחרי שהיא נתנה לו הרצאה על כך שיתרחק ממריבות מאז שהוא עדיין צעיר, ולקח תרופות לכאב שלו וכו ', הוא עושה את דרכו לטאה ותופס כיסא, מניח אותו ליד המיטה. לפתע, טאה התעטש, וגרם לג'ין לצחוק בשקט.

ג'ין הבחין שאפו של טאה היה חבוש, והוא שחרר את האוויר, שממבלי לשים לב החזיק בריאותיו. הוא הבין שהוא השאיר את התיק שלו בכיתה, ולא התחשק לו לחזור לקחת אותו. הוא באמת לא רצה להיתקל בנאמג'ון או בג'קסון כרגע. הוא נאנק בשקט וקבר את פניו בכפות ידיו, וטאה והתעורר. ג'ין הרים את מבטו וחייך. "היי, מה שלומך?"

נקמה (נאמג'ין, ויקוק)Where stories live. Discover now