13.chameleon

190 7 0
                                    

Kdyby ho nezval bylo by to bez problémů. Není blbý a je mu jasný,že po tom co otec udělal ho opravdu nebudu chtít vidět.

Jak tohle všechno dopadne jsem sama zvědavá..

" můžeš jít laskavě dolů? Chceme rozbalovat dárky." křikl Lián,který vtrhl dovnitř bez klepání. Nic jsem neřekla a jen kolem něj prošla.
" tohle chování bylo naposledy. Za to ještě uvidíš a teď se omluvíš a budeš hrát mou snoubenku." hrubě za zápěstí si mě přitáhl k sobě a drsně mě políbil. Pak mě tam nechal jen tak stát a odešel. Zmatená a zároveň se strachem co má v plánu mi udělat jsem šla za nimi dolů. Všichni seděli v obýváku na zemi před stromečkem a to i muj otec.
" Moc se omlouvám za moje chování." slušně i když z donuceni jsem se omluvila a chtěla jsem si sednout daleko od Liama.
" lásko pojď si sednout za mnou." s povzdechem jsem si šla tedy sednout za Liamem. Chtěla jsem si sednout vedle něj, ale přitáhl si mě k sobě takže on byl za mnou a já byla před ním. Držel mě kolem pasu přitáhlou úplně u něj tak,že jsem byla opřená o jeho hruď.

Jeho sestra Nicole začala rozdávat dárky. Byla jsem milá jak si Liam přál a za všechny dárky od jeho rodičů a nebo sester jsem poděkovala.
Dárky jsem sice žádné nechtěla a nebo nepotřebovala,ale tak dostala jsem většinou maličkostí tak jako je kosmetika,oblečení atd.  Liam jeho rodině koupil dá se říct to stejné, ale vše drahé takže drahé parfémy nebo oblečení. Navíc rodičům nějaké věci do domu stejně tak i Ruth a Thomasovi.
A já od Liama dostala taky dráhy parfém,večerní šaty. On si zrovna teď rozbaloval dárek ode mě snad se mu budou ty hodinky libit.
" děkuji ty hodinky jsou vážně super." jako důkaz toho,že se mu to líbí mě políbil.
" jinak ještě je tady pro tebe no spíše pro nás dárek." podal mi to Liam byla to obálka. Otevřela jsem ji a myslela jsem,že to se mnou šlehne. Romantický víkend v Paříži.
Tohle je snad vtip celý vikend s Liamem v době silvestra někde v Paříži v hotelu je snad jen blbej vtip.
" doufám,že se těšíš stejně jako já." pošeptal mi do ucha. Až mi s toho naskočila husí kůže.
Ještě jsem rozbalila dárek od otce kde byla letenka tam i zpět k mojí babičce která je těžce nemocná a já si přála ji ještě stihnout vidět než umře. Tohle mi udělalo radost. Pak ještě nějaké maličkostí do školy.
" můžeš jet kdykoli a klidně na týden ve škole by se to zařídilo jen mi pak dej vědět." promluvil můj otec asi si mě chce opravdu udobřit když mi dovolí toto.
" dobře moc děkuji." jen jsem řekla a víc to neřešila.
" půjdu už domů tak se tu mějte a děkuji za pozvání. " zvedl se můj otec s tím, že odejde. V stala jsem taky s tím,že ho vyprovodím.
" vypadáte spolu sladce. Jsem rád,že sis ho oblíbila a máte spolu takový vztah. Doufám, že mi jednou odpustíš." tohle co řekl snad nemyslel vážně. Jak tohle může říct, můj otec už ani nepozná,že tohle jen hraji,že se přetvářuji?
" tati nic proti radost si mi udělal k babičce chci dlouho jet a to jsi věděl za to opravdu děkuji, jednou ti odpustim,ale nekoupíš si mě takže opravdu jednou. A ano máme se spolu úplně úžasně jen ale přetvářkou a to jen kvůli jeho rodičům dík,že jsi to poznal."vzteky i zklamáním jsem mu zabouchla před nosem a šla zpět za nimi do obýváku všichni stále seděli na zemi a povídali si. Šla jsem zpět za Liamem a poslouchala co si všichni povídají no spíše jsem přemýšlela.
" jste spolu tak sladcí to chce fotku." řekla Karen a vyfotila nás.
" dokonalá fotka do rodinného alba." ještě dodala. Radši jsem byla ticho nehodlám si to dělat ještě horší.
" už jsi půjdeme lehnout,že miláčku." promluvil Liam radši nebudu protestovat proto jsem jen kývla a vstala stejně tak jako Liam a šla sním pomalé nahoru. Hned jak se za námi zavřeli dveře Liam spustil,ale potichu,aby to neslyšeli jeho rodiče.
" tohle chování bylo naposledy já se ti snažím ve všem vyhovět pouštím tě bez řečí s holkama ven a ty se chováš takhle? Za tohle bude trest." než jsem stačila něco říct chytl mě za vlasy a srazil na kolena už je jasný co po mě chce.
"

tak a teď mi ho vykuř." řekl to s takovým posměchem a já se nezmohla na nic jiného než na pláč.
"to jsem si mohl myslet pro dnešek na to kašlu to jen,aby jsi věděla,že mám taky srdce a ve smlouvě nic takového není psaného takže příště tě to nemine."  Odhodil mě od sebe až jsem spadla,zůstala jsem s pláčem na zemi a sledovala ho jak odchází do sprchy. Já zůstala na zemi a stále a pořád brečela nějak to nešlo zastavit.

"přestaň už řvát nic jsem ti neudělal tak se laskavě zvedni jdi se osprchovat a přijď za mnou do postele." neochotně jsem vstala,ale šla jsem ke dveřím od pokoje ne od koupelny.
"

kam si myslíš jako že jdeš? Snad jsem něco řekl ne?" byl vážně hnusný mám z něj strach tak nejradši bych byla v Harryho hřejivém objetí.
"já jsem si chtěla jít jen pro něco na spaní." nechtěla chtěla jsem spát u sebe,ale tak na spaní tady opravdu  nic nemám.
"klidně spi nahá to mě nevadí,ale že jsi to ty můžeš si půjčit nějaké mé triko." hodil ten jeho úsměv,který se mi začal hnusit tak jako celý on. Jen jsem kývla ve skříni jsem vzala první triko a šla jsem do tý koupelny. Zastavila jsem se před zrcadlem a sama sobě jsem se hnusila.Jak mi sakra tohle mohl otec udělat? Kdyby vybral Harryho bylo by vše jiné ten není takový jako Liam.Liam je podle mě jako chameleon,který má každou chvíli jinou náladu a chování.Nedokážu se v něm vyznat jediné co vím,že tohle je můj konec.Vlastně má asi pravdu já sice smlouvu neviděla,ale opravdu byla řeč jen o sexu o jiných věcech bez sexu řeč nebyla.Aby nenadával,že tu jsem dlouho tak jsem konečně vlezla do sprchy,rychle jsem se osprchovala a šla jsem ven.Dala jsem si jen kalhotky a jeho triko,které bylo těsně pod zadek.Jestli na mě bude sahat tak to bude můj konec.

Nic mi nezbývá s koupelny vyjít musím......

Blind love...Kde žijí příběhy. Začni objevovat