9.rodina

200 5 0
                                    

Byl by snad schopný mě i znásilnit kdyby si dal víno.

Tenhle život sním bude ještě hodně zajímavý. Má podle mě hodně podob. A já je zatím neznám a vlastně o něm nevím nic. Vůbec nic a ani nevím jestli o něm něco chci vědět a najít si k němu cestu.... Všechno chce čas.

Hned ráno jsem vypadla ani jsem se nezajímala o to jestli je Liam ještě doma nebo ne. Ani mě to nějak nezajímalo.

Ve škole jako vždy nuda. Už jsem skoro při hodině matiky usinala,ale s toho mě probral mobil který oznamoval příchozí SMS.

Ahoj nezajdeme dneska zase na oběd? H*

Tohle mi hnedka zvedlo náladu.

Ani Nevíš jak moc rada.R*

Jen jsem odeslala a dál poslouchala učitele což mě nebavilo. Chtěla jsem,aby už byl konec a já konečně uviděla toho dokonalého člověka co mi vždy dokáže zvednout náladu.
Konečně jsem se dočkala a hned utíkala ze školy. Harry tam už jako vždy čekal.
" ahoj tak kam půjdeme jako vždy?" hned se mě zeptal,ale teda až po tom co jsme se objetím přivítali.
" jo jako vždy." jen jsem mu řekla a už jsem ho následovala k jeho autu.

" chtěla jsem se na něco zeptat co děláš o víkendu?" hned jsem začala co jsme si objednali jídlo.
" ještě nevím asi nic proč pak?" zase ty jeho dokonalý dolíčky. Jak já z nich jdu do kolen.
" no jen že kamarádky jedou na chatu samozřejmě i s jejich novými objeví a chtějí,abych jela taky a je mi blbe,abych jela sama." prosím ať řekne ano. Vidět ho po ránu a polonahého musí být boží.
" jo poměru rád aspoň budeme mít na sebe víc času se poznat." jen jsem kývla zrovna nám totiž donesli jídlo a mi se do něj hned s chutí pustili.

Po jídle jsme ještě chvíli seděli a pak mě Harry odvezl. Vyhodil mě, ale kus od domu,aby nad nikdo neviděl.
A já kráčela domů za Liamem kam se mi opravdu nechce. I když už bych měla pomalé začít přemýšlet co koupit za dárky na vánoce. Moc jich sice nebude,ale hlavně chci koupit Harrymu. Musím o něm více zjistit,abych nekoupila nějakou blbost. A u Liama mi je to jedno prostě něco koupím.

* 21.prosince
Vše strašně rychle uteklo a vánoce jsou za dveřmi. Vše se zatím dá přežít a při všem mě drží chvíle s Harrym se kterým je to pořád a pořád lepší. Víme o sobě už snad vše.
Zatím co o Liamovi nevím stále dá se říct nic. Vše si zjišťují sama s chvil které sním trávím sice jich není moc,ale i tak. Naštěstí vynechal prozatím ty jeho nadržené chvilky a je milý a hodný, ale kdo ví na jak dlouho a nebo jestli nemá něco v úmyslu.
Dárky už mám nakoupeny. U Liama jsem za tu chvíli zjistila,že jemu jde jen vlastně o peníze a dráhy dárky a proto jsem mu koupila jedny fakt luxusní a drahý hodinky,ale tak za moje prachy to nebylo že. A pak ještě nějakou kosmetiku samozřejmě značky co používá. A Harrymu jsem koupila 2 fakt krásný košile. Zjistila jsem,že fakt rád nosí košile a pak jsem mu vzala zlatý náramek vážně mě zaujal. Tak snad se mu to bude líbit.

Zrovna jdu ze školy dóm nebo chtěla jsem jít dóm,ale nakonec jsem se rozhodla, že když je  Liam v práci,že se za ním zastavím třeba mu tím udělám radost.Naštěstí škola skončila už dnes.Harryho už nejspíše neuvidím má odjet na svátky k jeho rodině a co vlastně má v plánu Liam zatím nevím.
Konečně jsem tam došla bez jakého koliv oznamu jsem vyjela výtahem do patra kde má kancelář a rovnou bez klepání šla dovnitř to jsem,ale dělat neměla. Naskytl se mi pohled na Liama a jeho sekretářku jak si rozdávají na stole jak nechutné, chtěla jsem potichu vycouvat,ale Liam si mě všiml. To jsem neřešila a prostě jsem utekla. Ani nevím proč se mi spustili slzy asi jsem si vážně myslela,že je jiný,ale Harry měl pravdu. I když budu jeho manželka pořád tohle bude dělat a já bych trpěla ještě víc pokud bych se do něj zamilovala.
Došla jsem dóm, lehla do postele a poslouchala písničky a přemýšlela.
" tady jsi jdu ti jen říct,že zítra přijede moje rodina a sestry. " řekl mezi dvermi mého pokoje Liam.
"Dobře takže zítra jdu ještě nakupovat nemám pro ně dárky." vážně vše řekne na poslední chvíli sere mě, hlavně že o tom co se stalo nic neřekne.
" to neřeš já vše zařídil jsi má snoubenka takže to dáme za nás oba. Jinak zítra už tu nebude služebná matka vždy na vánoce vše vaří a chystá sama." aspoň že tak nebudu se nudit budu ji pomáhat.a aspoň tu nebudu přes svátky sama.
" OK když nebude proti klidně ji pomůžu." chci být jen co nejdál od něho.
" fajn jen,aby jsi věděla přes dobu co tu budou budeš u mě v pokoji když jsi má snoubenka tak se tak taky musíš chovat." si dělá vážně už prdel.
" fajn ještě něco? Proč ti ji třeba nehraje ta tvoje sekretářka té by to aspoň nevadilo." musela jsem to prostě vytáhnout.
" k tomuhle se nebudu vyjadřovat. Snoubenka jsi ty a co já kde dělám nebo koho píchám tobě může být fuk. Po svatbě budu píchat tebe a když budeš dobrá tak jen tebe." řekl a odešel. Tohle je vážně kretén a to velkej.

Ráno hned co jsem vstala jsem hledala něco normálního na sebe nejlépe nějaké šaty nebo tak něco. Nechci,aby mě jeho matka viděla v triku nad pupik nebo v takových nějakých kouskách co by si pak o mě myslela.
Konečně jsem našla něco normálního a šla jsem si dát sprchu. Ani vlastně nevím v kolik mají dojet.
Hotová jsem šla dolů se zeptat Liama kdy mají dojet už je totiž 10.
Liama jsem nikde nenašla jen vzkaz na lednici,že pro ně jel. Nevím v kolik jel takže vlastně každou chvíli můžou být tu.
" lásko jsme tu.",Křikl Liam ode dveří jak nemám ráda když mi říká lásko. Nemám ráda jeho a představu že budeme hrát jak moc se milujeme a že se mě bude dotýkat a líbat.
  
Tohle budou ještě zajímavý svátky s ním a jeho rodinou....

Blind love...Kde žijí příběhy. Začni objevovat