9. World War III

1.7K 137 197
                                    

לא לשכוח להצביע ולהגיב

״א-אני צריך,״ אני ממלמל בין נשיקה לנשיקה, מנסה להשחיל משפט כבר מספר דקות רצופות אך נקטע בכל פעם ממגע שפתיו על שלי. ״אני צריך ללכת הביתה.״ אני קם ומביט על שפתיו האדומות.

אפשר לסכם את העשר הדקות האחרונות שלנו בכך שרק התנשקנו. אמרתי שאני לא יכול, הוא אמר שהוא לא יכול אבל לא הפסקנו. לא יכלנו להפסיק. זאת משימה בלתי אפשרית לשנינו, לנתק מגע מהדבר שגורם לך להרגיש טוב.

״כן, עדיף שתלך עכשיו.״ הוא מתנשף מספיק קרוב לפניי כדי שאני ארגיש את החום שנפלט מפיו. אני מהנהן באיטיות ורק אז מבחין בכך שידיי עדיין אוחזות בפניו החמות.

במבוכה רבה אני קם מרגליו, לוקח את החולצה שלי ולובש אותה. מדי פעם אני מגניב אליו מבטים וכך גם הוא. ״תודה שעזרת לי.״ אני ממלמל ויוצא מחדרו ומביתו.

את הדרך חזרה לביתי כבר למדתי כך שאני לא אטעה בדרך כמו בפעם הקודמת שלקח לי שעה וחצי לחזור הביתה מה שעכשיו לוקח לי רבע שעה.

בזמן שאני הולך ברחוב ומשקיף על המכוניות העוברות ושבות אני מנסה לחשוב- למה. למה הוא נישק אותי ולמה אני לא הורדתי את ידיי ממנו. הנורא מכל הוא למה אהבתי את זה.

התחושה של שפתיו על שלי לא ניתנת לתיאור במילים. אני לא מוצא מילים מספיק טובות כדי לתאר את מה שהרגשתי תוך כדי הנשיקה של שנינו.

אני גבר ואני נישקתי גבר. זה לא מתחבר לי בכלל. אני אוהב נשים לא גברים, המשיכה שלי היא לנשים ולא לגברים! אולי לא הייתי בקשר עם מישהי כבר הרבה יותר זמן משאני אוכל לספור אך זה לא מבטל את רגשותיי כלפי המין השני.

אני לא יכול להתנשק עם גבר. מה גבריאל יגיד על כך? איך הוא יגיב? אחרי שהוא ישמע שהתנשקתי עם גבר הוא יצחק עליי ואז יכעס כי הוא יבין מה קרה ואז לא ידבר איתי לעולם.

איך הוריי יגיבו? טוב זה ברור שאבא שלי ישנא אותי ולא ידבר איתי ויכחיש את קיומי. אני לא מצפה ממנו להתנהגות אחרת כלפיי. אך מה אני אמור לצפות מאימי? איך היא תגיב לכך שהבן שלה התנשק עם גבר?

ולא סתם מישהו, סטיב רוג׳רס.

מה אני אמור להגיד להם? ׳התנשקתי היום עם בחור לגמרי במקריות. אל תדאגו לא יקרה מזה כלום כי אני כבר בקשר מוזר איתו מתחילת הלימודים השנה.׳? לא.

אני נכנס לביתי בשקט מנסה להתגנב אל חדרי. ״טוני סטארק תעצור עכשיו.״ אני שומע את קולה של אימי מאיים מהסלון. אני מסתובב על צירי ופוגש את מבטה המבולבל.

פשוט נהדר. ניסיתי להיכנס הביתה מבלי שהורי ישמעו אותי, אך ממתי אני מקבל את מה שאני רוצה בזמן האחרון הא?

AtelophobiaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ