BAB 46

1.8K 93 2
                                    

"Aku nak pindah"

Purfff!

Amira tersedak..Terkeluar segala isi dalam mulutnya..Tak sempat tutup mulut pula tu..Ambik ko..Ke muka Hairy perginya..
Hairy tergamam..

"Eh wehh sorry..Nah nah ambil ni..Lap muka kau",Amira gelabah..Tisu yang memang ada dalam beg sandangnya dikeluarkan dan dihulur kepada Hairy..

Tapi Hairy tak sambut malah dia hanya menyuakan mukanya kepada Amira..Matanya tertutup tapi dia senyum..Amira tergelak..Tisu diambil dan muka Hairy dilap lembut..

Ok im just kidding!

Hairy mengambil tisu yang dihulur Amira dan mukanya dilap..Habis muka dia yang hensem lagi kacak tu tercemar dengan cebisan cebisan kecil daging dan sayur..

Terima je lah..Aku pun bodoh sangat pergi cakap masa dia tengah makan..Ni padah dia..

"Sorry ok",pinta Amira lagi..Kesian pula tengok Hairy macam tu..Hairy hanya mengangguk perlahan..

Lepas dia rasa muka dia dah bersih,dia kembali mencari wajah Amira..Mukanya serius..Kawan kawannya dah tahu yang dia akan berpindah..Tu yang hang out sekali buat majlis perpisahan(?) untuk Hairy..tak sangka pula boleh jumpa Amira dekat sini..tapi dia keluar dengan Izhad..

"Kau err tapi kenapa?",soal Amira selepas sesi renungan yang buat dada dia berdebar bagai nak rak berakhir ..Mata Hairy yang berwarna coklat cair itu begitu menggoda bagi Amira..

Uish..Astaghfirullah

"Emm entah..",jawap Hairy ringkas..Dia kembali menyambung aktiviti mengunyah makanan yang tergendala tadi..

"Entah?senangnya jawap..Nanti aku nak usha siapa kalau kau dah takde?",balas Amira geram..Senang betul lelaki jawap..Macam benda tu tak penting bagi dorang..

"Hahaha usha siapa ye?",Hairy masih dalam mood mengusik..Matanya dinaikkan keatas macam tengah berfikir..
Amira dah cair macam coklat kena panas dengar Hairy gelak..Comel gila dia gelak..

"Ha!",Hairy buat buat teruja..Amira naikkan keningnya sebelah..Menanti jawapan yang bakal keluar dari mulut Hairy..

"Aryan ada..",balas Hairy..Double excited teruja..Amira mengeluh..Budak kecik tu?

"Hmm..",balas Amira mendatar..Malas dia nak bercakap dah..Hairy pun tak membalas dah..masing masing makan dengan senyap..

Sampai lah Izhad dan Wan datang,Amira terus bangun meninggalkan Hairy di situ..Selepas Amira bangun,Hairy juga turut bergerak untuk mencari gengnya..

"Korang nak pergi mana mana lagi ke?",soal Amira memecah kebekuan yang berada di celah celah mereka..Keduanya menggeleng hampir serentak..Amira mengangguk walaupun makhluk berdua dihadapannya tak nampak..

"Ehh jap jap..Aku nak pergi something..Korang nak ikut ke nak tunggu sini?",tiba tiba Amira teringat pasal Hairy yang katanya nak pindah..Ingat nak belikan hadiah sebagai kenangan..

Wan pandang Izhad,Izhad pandang Wan..Dari mata ke mata..Amira laju melangkah meninggalkan dua makhluk yang masih terpinga pinga itu..

Kalau dia tunggu,entah bila sinetron indon tu nak habis :D

Playboy Junior Where stories live. Discover now