NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Terima Kasih Suamiku

Terima Kasih Suamiku

84.2K Reads 3.1K Votes 31 Part Story
HusNiR4 By HusNiR4 Completed

Sebuah mini novel yang sangat santai dan sesuai untuk menjadi bahan bacaan kepada semua pembaca yang dikasihi.. 

Naurah.. seorang gadis yang mempunyai perwatakan yang sangat tegas. Seseoarang yang sangat sukar untuk jatuh cinta. 

          "Hai Naurah.." 
         "Saya tak kenal awak.. mana tau nama saya?" 
         "Saya dah lama kenal awak Naurah.." 
          "Tapi saya tak kenal awak.." aku berkata dengan tegas. Jangan-jangan lelaki ini cuba untuk menipu dia. Yalah kan.. tengok daripada rupa lelaki itu sahaja dia boleh tahu lelaki itu sebenarnya playboy. Muka handsome macam Lee Min Ho!

           Pertemuan yang tidak dijangka. Siapa sangka Naurah yang dulunya sukar untuk jatuh cinta akhirnya kalah pada seorang lelaki yang menolongnya ketika satu kemalangan kecil yang menimpa Naurah. Bila hati sudah mula berputik.. malangnya lelaki itu pula menghilang. 

           Beberapa tahun berlalu.. wajah itu tidak pernah padam daripada ingatan Naurah. 

          Dan.. hati perempuannya mula terusik apabila dia bertemu semula dengan lelaki itu dan lagi haru bila lelaki itu menjadi rakan partnernya dalam menguruskan sebuah projek besar.

           Adakah cinta itu akan hadir semula?

           Bagaimana pula keadaan Naurah bila tiba-tiba Tuk Ayah menjodohkan dia dengan saudara terdekat yang merupakan seorang lelaki playboy kelas satu?

           Siapa yang dia harapkan?
          Apa yang terjadi seterusnya?

           "Hujung minggu ni, umi dan abah datang merisik awak."
            Hah? Aku terkedu, terkejut, terkaku dan terkesima.
           Rasa nak terjun dari bangunan untuk membuktikan sama ada aku tengah bermimpi ke atau pun semua ini sememangnya satu realiti.

           Terima Kasih Suamiku..

sisMnM sisMnM Apr 16, 2016
wow!!prolog je pun dah best...tak sabar nak next chpter siss...update pliss.