Sesal

Sesal

149K Reads 6.2K Votes 25 Part Story
bella_saha By bella_saha Completed

Sara Irdina dan Haridz Hakimi disatukan kerana satu insiden. 

Perkahwinan mereka terjadi hanya kerana perangkap rakan baiknya sendiri.

Sakit hati tidak terkata. Sara Irdina tabah menjalani tanggungjawab sebagai seorang isteri walaupun pelbagai perkara dilakukan Haridz Hakimi yang menyakiti hatinya. 

Hari berganti hari membuatkan hati masing-masing berpaut. Cinta yang mereka rasakan tidak dapat untuk diungkap.

Namun sekali lagi , hatinya disakiti. Membuatkan dirinya merana bersama anak-anaknya. 

Bagaimana Sara Irdina sanggup menghadapi cabaran dengan perangai Haridz Hakimi yang berubah-ubah?

    Jeon_Eurin Jeon_Eurin Mar 28
    Sye dtg sini pon lps baca novel "Aku Wanita Biasa" dh puas nangis..
    sabariah011 sabariah011 Jun 05, 2016
    Kesian  nasib  sara.  Mcmnelh  dia  nk  hidup  dgn  lelaki  yg  buruk  perangai  ni.
    sabariah011 sabariah011 Jun 05, 2016
    Cite ni  nmpk  mcm  menarik  . Update  lg  . Nk  layan  cite  ni  seterusnye
    AdamBmc AdamBmc Aug 27, 2016
    Sedih baca crta nie😢😢😢apa2 pun crta nie memang best👍👍👍👍
    KartiniAwi KartiniAwi Jun 04, 2016
    Not bad......kalau dah baca ni mesti nak lagi dan lagi. Huwaaaa mana cukup sikit tu je.
    sabariah011 sabariah011 Jun 05, 2016
    Best  juga.  Masa  baca  sinopsis  dia  dh  tau  cite  ni  pasti  menarik.