59❞

166 31 5
                                    

Aku bermain dengan jariku. Jantungku semakin berdebar apabila tubuh Jeonghan dan Wonwooku dapat lihat dari sudutku berdiri.

"Sir mesti rindu sayakan, sebab itu sampai panggil balik datang pejabat ini walaupun saya dah lama habis sekolah." seloroh Jeonghan sambil duduk di sofa, diikuti dengan Wonwoo. Aku cuba menahan gelakku.

Jeonghan masih melekat dengan lawak bodohnya, tak pernah berubah.

"Mestilah saya rindu. Kamu pelajar kesayangan saya. Tapi hari ini ada lagi seorang yang lagi rindu kat kamu berdua." kata Sir Haneul membuatkan aku tergigit lidah sendiri. Alamak, ini masanya untuk aku keluar.

Lupa nak bagitahu. Aku yang suruh Sir Haneul panggil mamat dua ketul itu sebabkan aku tak tahu macam mana lagi nak cari dia orang.

Tentang aku tiba - tiba hilang itu...

Itu semua salah eomma. Aku diculik! Tiba - tiba ada kat Sweden. Ha, terkejowdt engko.

Telefon pula? Ceritanya, Sora berebut telefon dengan aku sebab aku tak nak tunjuk update abe Lee Dong Wook kat Instagram. Lepas itu boleh pula tercampak. Nak kasi lagi gempak, telefon itu berderai, simkad hilang entah ke mana :D

Jadi eomma belikan aku telefon baru.

Eomma tengah cuba untuk buka kilang baru di Sweden dan risau untuk tinggalkan aku dan Sora berdua di Korea. Jadi dia angkutlah. Aku langsung tak tahu aku akan menetap di sana untuk beberapa tahun. Ingatkan untuk seminggu je. Eomma langsung tak bagitahu.

"Wonuya, Han!" Aku berdiri berhampiran dengan sofa. Tak senang duduk pula bila mereka berdua hanya merenung aku.

Cakaplah sesuatu woi.

❛ Enemy in charge. ❜ + j.wonwoo//y.jeonghanWhere stories live. Discover now