29❞

293 46 11
                                    

"Kita nak buat apa kat sini?" aku berkerut sambil memandang Wonwoo.

"I dont know. Bukan ke perempuan suka shopping? So I thought kalau aku bawa kau pergi mall ini boleh gembirakan aku." makin bertambah kerutan di mukaku mendengar jawapannya. Melihatkan Wonwoo terkulat - kulat aku tergelak.

"I don't do shopping but I do window shopping a lot. Plus, sekarang ini aku rasa nak makan benda manis so aku rasa baguslah kita kat sini." kataku cuba menyedapkan hatinya.

"So now, what should we do?" soalku, menggaru kepala yang tak terasa gatalnya.

"What do you wanna do? Aku ikut kau." aku berkerut memandang Wonwoo.

Dia ikut aku? Dah itu kalau aku masuk jamban pun dia ikut ke?

"Kalau macam itu, jom pergi kedai itu!"

Aku tarik Wonwoo masuk satu kedai baju yang menarik perhatianku. Bukan baju untuk aku tapi baju untuk Wonwoo yang menarik perhatianku.

"Cuba kau try pakai ini, dengan ini." aku berikan baju tanpa lengan, jeans dan rantai padanya. Dengan kerutan Wonwoo sambut.

"Aku? Apa hal pula?" katanya protes.

"Alah, pakailah. Kau kata nak ikut akukan tadi." aku merenung Wonwoo tanpa rasa bersalah. Kita tambah sikit kecomelan yang ada.

Satu tapak tangan Wonwoo menekup mukaku, menghentikan adegan kau-ingat-comel-ke-buat-macam-itu-thetan yang nampaknya tidak berjaya.

"Fine, just stop doing that face. Buruk." katanya sebelum masuk ke dalam bilik persalinan. Aku berdecit. Dengkilah itu aku comel.

*flips le haireu*

"Kalau dah siap keluar tahu. Aku ada lagi baju ini nak suruh kau test." kataku menunggu di tempat duduk yang ada di depan bilik persalinan dengan baju yang pelbagai penuhi tangan.

Tahu tak game dress up itu? Ha, samalah tapi ini real life version.

Sedang aku sibuk membelek baju yang ada di tangan, ada suara yang memanggil.

"Sarah."

Oh, shit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oh, shit.

❛ Enemy in charge. ❜ + j.wonwoo//y.jeonghanWhere stories live. Discover now