6 - צרות

9.1K 265 45
                                    

כשקלואי ואני הגענו לבר, עלינו ישר לחלק vip. מסתבר שבכל יום שבת קבוע, משכירים את הvip לחברות הגדולות בעיר בשביל קידומי פרויקטים, שיתופי פעולה כאלה ואחרים ודיונים על עסקאות.

המקום היה מפוצץ בגברים בחליפות ונשים בשמלות ערב יוקרתיות.לשם שינוי שמחתי שקלואי הכריחה אותי להחליף מהג'ינס והטישרט הפשוטים לשמלה מהממת, ועוד יותר שמחתי שלא התנהגתי עקשנית כמו חמור כמו בדרך כלל.

"לאן את לוקחת אותי?" שאלתי כשקלואי תפסה לידי והובילה אותי בין ההמון.
"קוטרית.." מלמלה. צחקקתי.
נדחקנו בין האנשים עד שמצאנו קבוצת בחורים יושבים בשולחן גדול, לכל אחד מהם יש משקה יקר ביד והם צוחקים בקולי קולות. ברגע שנעצרנו לצידם הצחוק דעך ועיניים סקרניות סקרו אותי. הסמקתי מעט. לא אהבתי להיות מרכז העיניינים.

קלואי הציגה אותי בפני החבורה הגדולה, הם היו חברותיים ומצחיקים וקיבלו אותי בצחוק וקלילות בשניות. הם בחנו וסקרו אותי פעמים רבות בלי להתבייש, ואפילו אחד מהם - שהציג את עצמו כרוי, העז לקרוץ לי.

"אז את דניאל המדוברת, אה?" רוי הפנה אליי את כוס הוויסקי שלו. והציע לי טעימה, נענעתי את ראשי בנימוס.
"אני מדוברת? למה?" שאלתי מחוייכת ובניגוד לשאר החבר'ה סביב השולחן עם משקאות חריפים, לגמתי מהקולה שלי.

הוא צחקק משום מה, שיכור לגמרי. "כולם מדברים על המזכירה שהצילה את התחת של הבוס שלנו." שאר חבריו הנהנו לעברי מצדיקים את דבריו. הסתכלתי על קלואי כדי לקבל תשובה, אך היא הייתה שקועה בשיחה עם בחור בשם שון ולא שמה לב לשיחה הקבוצתית. חייכתי, נבוכה.

איך כולם מודעים לזה? בטח שלא ברנדון הפיץ את השמועה, אז מי כן?
נסחפתי במהירות במחשבות. צחוקם של הבחורים התחזק. חוסר הנעימות חסר אליי.

"הי, מתי מתכוונים לזוז?" לחשתי לקלואי, זה לא שלא נהנתי עם הבחורים - הם מצחיקים ופלרטטנים, היה נחמד איתם. פשוט הייתה לי הרגשה רעה שלא שחררה ממני מההגעה לפה. "תפסיקי לחשוב יותר מידי, יצאנו לבלות, תשתחררי קצת. אולי תשיגי לעצמך איזה חטיף טוב. מי יודע?" לחשה לי קלואי בחזרה. לחייה היו סמוקות. הסתכלתי על ידה שאחזה כוס נוספת עם הנוזל הענברי. היא הספיקה לשתות כבר מספר כוסות ממנו. כיווצתי את פניי. מסתבר שאני נהג תורן היום. 

הבנתי לאיזה חטיף היא התכוונה, כיווצתי את פניי בשלילה.
"אני לא מערבבת את העבודה וחיי הלילה שלי, קלואי."
היא נשפה בדרמתיות. "אז תתחילי, זה באמת כיף." צחקקה וקרצה לעברי.
היה קל לראות שאותו כיף שהא מדברת עליו יתקיים עם שון היום. לא התכוונתי לומר לה כלום. זה סתם יישמע כאילו אני מבקרת אותה, ואם לומר את האמת - זה לא ענייני. קלואי הסתובבה בחזרה לשיין שלחש דברים באוזנה. היא צחקה.

מהר מאוד איבדתי עיניין בשיחת בנים שהתנהלה בשולחן, התעסקתי בסריקה של האנשים שנמצאים. כמות הגברים שהיו פה הייתה גבוהה.בבניין שלנו הכמות שלהם גבוהה פי 6 מכמות הנשים במחלקת סייבר ופיתוח.  זה ידוע שכמות הנשים בעולם התכנות נמוך בהרבה משל גברים. אני חושבת שזה הפך למשהו בסדר בתודעה של היום - שגברים יותר חזקים בעולם הזה מנשים ולכן גם אין ביקוש רב של נשים בעולם הזה. שזה שגוי לגמרי מבחינתי. את התואר שלי עשיתי במחשבים, וכמות הפעמים שדחו את בקשת עבודה שלי הייתה כל כך גבוה שפשוט הקפאתי את החלום הזה והתחלתי לעבוד בתור מזכירה בחברה של דיוויד. כמובן שזו לא עבודת החלומות שאליה ציפיתי, אבל עתה זה מספיק.

כניעה מתוקהWhere stories live. Discover now