Thank You!

6.6K 272 54
                                    



Tamatlah sudah kisah cinta Rayyan dan Areena iaitu bermaksud she's mine sudah tamat yeay. Terima kasih untuk setahun membaca she's mine. Maafkan ayna atas kekurangan cerita ini sebab ayna hanya budak baru belajar.

Gittew.

So ini kali pertama ayna buat story. Maafkan saya kalau typo atau rasa cerita ni tak best ke apa. Terima kasih kerana setia selama 70 bab.

Ayna sangat terharu.

Thank you korang. Yang baru baca untuk masa depan dan sedang marathon pun terima kasih kerana membaca story clićhe ini.

Ilaffyouu.

Habis dah ke? Belummmm. Akan ada special chapter untuk korang. Mohon gelabah. Alang-alang tunggu ayna update special chapter bolehlah kot pergi dekat book kedua ayna.

Lupakan Rayyan dan Areena. Jom kita tengok Rayden dan Amanda! Yeayy! Boleh pergi dekat profile ayna gsushshsh. Thankyou tau kepada yang membaca She's mine. Maafkan saya kalau ada kekurangan. Terima kasih kepada readers ayna. Silent reader pun makasih ya tapi lain kali bagi vote tauu. Hehe okay bye muah.

Edit balik:- lupa nak bagitahu, boleh pergi dekat ig theaynarose untuk tengok video bab 69 ke 68 entah ayna lupa haha astu video untuk story TAMD yeye Ti Amo, My Darling. Panjang sangat emm ada dekat ig ayna dan story ayna video she's mine.

Yang cantik,
-Aynarose

She's mine (C)Where stories live. Discover now