22.

2.2K 547 609
                                    

سلام، روزتون خوش. xx

ووت و کامنت رو فراموش نکنید.

---------

هتلی که رابین اونا رو فرستاده بیشتر شبیه یه مسافر خونه مجلله. ولی خوبه. مارکوس دست برنمی داره و همین طور که چمدونش رو از پله ها بالا می بره، اینجا رو 'عجیب' صدا می زنه.

هری شب رو اونجا، پیش مارکوس می مونه. خیلی براش رضایت بخشه که امشب دوباره پیش مارکوسه. اینکه بدونه مارکوس روی نیمه ی دیگه ی تخت کنارشه...

هری اون شب خواب می بینه اما صبح، هنگامی که بیدار می شه هیچ کدوم از اون ها رو به یاد ندارخ. ولی مارکوس با چشم های نگران نگاهش می کنه و سر صبحونه دستاش رو می گیره.

هری آرزو می کرد عین قبلا باز هم از بودن کنار نامزدش لذت ببره و خوشحال بشه. که اگه از لویی طلاق بگیره، خیلی بیشتر از این ها هم لذت می بره... حداقل اون طوری فاصله ی زیادی بینشون می افته و هری دیگه مجبور به تحمل کردن این وضعیت و دروغ گفتن نیست...

هری فقط باید— باید وقتی مارکوس اینجاست، یه جوری لویی حرف بزنه.

حوالی ظهر، آنه زنگ زد و هری و مارکوس رو به یک بازی گلف دعوت کرد.

وقتی هری از آنه دلیلش رو پرسید، گفت:"بیاین، خوش می گذره!" و در این حال، مارکوس سرش رو روی شونه ی هری گذاشته بود و به مکالماتشون گوش می داد.

مارکوس رو به هری گفت:"عزیزم تو که خیلی گلف دوست داری. بیا بریم، خوش می گذره."

معلومه هری گلف دوست داشت ولی واقعا نمی خواست با مامانش، پدرخونده اش و نامزد عزیزش، هم زمان گلف بازی کنه! خدایا.

مارکوس ول کن ماجرا نبود. در حالی که اصرار می کرد، بوسه های شیرین و گرمی روی گونه ی هری می ذاشت، در آخر هری رو تسلیم خودش کرد و مامان بعد از شنیدن معاشقه های هری و مارکوس، با خنده تلفن رو قطع کرد.

مارکوس از خوشحالی خندید و گفت:"هورا!" و بعد در حالی که موبایلش رو روشن می کرد، دوربین گوشی رو باز کرد تا چند تا عکس بگیره:

"وقتی گلف بازی می کنی بیشتر از قبل عاشقت می شم. وقتی تو بازی تمرکز می کنی خیلی سکسی می شی."

هری ریز ریز خندید:"هیس شو." و بعد دست مارکوس رو گرفت.

*

با این وضعیت، هری قطعا از استرس و اضطراب می میره.

به بازتاب چهره اش توی آینه دستشوییِ زمین گلف، نگاه می کنه و می گه:"من قراره بمیرم." صدا سرفه ای از اون طرف سالن به گوشش می رسه ولی کسی رو نمی بینه.

Got The Sunshine On My Shoulders [L.S](Persian Translation)Where stories live. Discover now