פרק 96: הארה.

1.4K 121 135
                                    

[החדר של לואי, מלון וולט דיסני, 1:16, אפס]

הארי: (פותח את הדלת, הולך בזהירות, אורות כבויים) לואי? אתה בבית? (מדליק את האור של המסדרון כדי להתקדם) לו? (נכנס לחדר, מחפש, מזהה אותו) אלוהים אדירים-! (לואי מעולף על המיטה, דם על החלק התחתון של גופו, על המצעים הלבנים, על ידיו) אלוהים. (נשען על הקיר, נלחץ, ידיים על פיו, נשימה מואצת) אלוהים. אלוהים. (צווחני, תקוע במקומו) אלוהים אדירים-לואי! (בהיפר ונטילציה) מה עשית? מה עשית? (נשבר) מה עשית, חתיכת... תינוק, התינוק שלי... (תופס את עצמו, מוציא נשימה קטנה ורועדת) אוקיי. (נשימה עמוקה יותר, נושף) אוקיי, תחשוב, תעצור, פלאפון, פלאפון, פלאפון... שיט. (מסתכל על לואי שוב, נושך שפה) שיט. (יד על פניו, לוחש לעצמו) אתה יכול לעשות את זה. אני יכול לעשות את זה. תחשוב. קדימה. (הולך ברעד לכיוון המיטה, מחזיק דמעות) לו, בייב, אהוב- (יושב על המיטה, ידיים רועדות בעודו נוגע בלחי של לואי) לואי? (תופס בכתף שלו, מתחיל לנער אותו) לו, בבקשה- (מנער אותו חזק יותר) לואי!

לואי: (פותח את עייניו באיטיות, פנים מכווצות משימה, מסתכל על הארי, ממצמץ, מבין) מה לעזאזל-מה- (נבהל, מתרחק) ...הארי? (מסתכל סביב בבלבול) מה אתה-התגנבת פנימה? אתה כועס?

הארי: (בחוסר אמונה) כועס? כועס? כן, אני כועס. אני זועם. חשבתי שמתת, יא טיפש-אדיוט-יא-יא... איך יכולת לעשות לי את זה? אל תעשה לי את זה שוב.

לואי: לעשות מה? על מה אתה מדבר?

הארי: (עוצר לנשום, מנסה לדבר ברוגע, עצבים בקולו) אתה מדמם. אנחנו צריכים להתקשר לאמבולנס, אתה מדמם. תן לי לעזור לך.

וידויים של נסיך דיסני הומו // מתורגם לעבריתWhere stories live. Discover now