Bab 28

164 24 9
                                    

Jungmin masih lagi melarikan dirinya daripada Jungkook. Dia terus masuk ke bilik kesihatan untuk menyorok di situ. Sana mengetuk kepala Jungmin supaya dia dapat di turunkan dari dukugan Jungmin.

"Sakit lah~"

"Turunkan saya sekarang!"

Jungmin terus menurunkan Sana dari dukungannya. Masam sahaja Sana memandang ke arahnya. Jungmin tersenyum nakal lalu meraba punggung Sana.

"Ya! BOOYAAA!!!"

Bagai terkena kejutan elektrik, Sana terus menjerit lalu menolak tangan Jungmin daripada merabanya. Sana menolak tubuh Jungmin dan menjauhkan dirinya daripada Jungmin.

"Michi!" marah Sana.

Jungmin hanya tersenyum nakal. Jungkook yang terdengar suara jeritan Sana, terus masuk ke dalam bilik kesihatan itu. Hairan dia melihat Sana yang begitu marah dengan abangnya itu.

"Michi! Jungmin michi! Benci kau!" marah Sana lagi.

"Ala.. Relaks la.. Tu pun nak marah. Raba sikit je pun." ujar Jungmin.

"Eee!! Saya tak suka lah!" marahnya lagi.

Jungkook mengangguk kepalanya. Oo.. Hyung raba Sana ya.. Best sangat ke raba dia?

"Entah! Sana tak suka lah!" tambah Jungkook pula.

Tangannya pula terus meraba punggung Sana. Oh! Patutlah hyung suka raba Sana. Lembut dan empuk macam pau! Sana  menjerit lagi kerana terkejut dengan tindakan Jungkook itu. Dia terus menolak tubuh Jungkook ke arah Jungmin. Jungkook terlanggar tubuh Jungmin. Hampir terjatuh Jungmin di buatnya. Tak sangka Sana, sama sahaja perangai dua kembar ini.

"Sana.. Kenapa tolak saya?" tanya Jungkook yang sahaja membuat suara hendak menangis.

"Saya benci awak. Dua-dua saya benci. Tak lelaki guna!" marah Sana lagi.

"Ala.. Jangan benci dua-dua. Benci je lah hyung sorang." pujuk Jungkook.

"MWORAGO?! 💢" bengang Jungmin dengan adik kembarnya itu.

Jelingan tajam di berikan pada dua kembar itu. Sana terus berlalu pergi dari situ. Jungkook membuat muncung sedepa dan berkelip-kelip matanya melihat Sana meninggalkan tempat itu.

"Hyung punya pasal lah ni! Mencemarkan fikiran kookie yang masih suci ini." Jungkook mengenggamkan tangannya seperti menahan marahnya.

"Tch!" Jungmin menyelangkan tangannya dan memandang

"Sana, tunggu saya!" panggil Jungkook.

Dia terus berlari keluar dan mengejar Sana. Jungmin menggelengkan kepalanya dan mengikut Jungkook dari belakang. Jungkook terus menarik Sana lalu memeluknya dari belakang. Sana meronta-ronta untuk melepaskan dirinya.

"Ya! Boya~!" marah Sana.

"Mianhae. Mianhaeyo~"

"Erghhh!! Lepaslah!"

Sana merengus geram. Menyampah dia hendak melayan perangai kembar ni. Lagi-lagi Jungkook yang macam budak-budak ni. Sana cuba untuk melepaskan dirinya lagi. Dia terus memijak kaki Jungkook.

[C] Kembar Ku + Jungmin's StoryWhere stories live. Discover now