אפילוג

3K 168 46
                                    

אפילוג

״בואי הנה, כמה שתית?״ אש מקרב אותי אליו ואני נושפת על פניו ומצחקקת ללא שליטה. ״היי, תן לה להנות קצת, זה היום החופשי שלה״ לוק משחרר אותי מהאחיזה הקשה של אש והוא נועץ בו מבט.

״היי, אתה רואה? גם לוק חושב שצריך לתת לי להנות קצת, אני לא נהנת מספיק״ אני משרבבת אליו את השפה שלי ומשלבת את ידי בכעס מדומה וריחוק.

״היי אתה, אל תעודד אותה״. אש גוער בלוק בזמן שאני מצחקקת מהצד. אני מתרחקת משניהם ומתיישבת ליד ג'ס ומייקל שחושבים את הצד של מי לקחת בעוד אש ולוק מתווכחים בלהט ואני? טוב אני מתחמקת מהם ולוקחת עוד אלכוהול.

לאחר שאני מבינה כי נמאס לי מאלכוהול אני מניחה את ידי, יד אחד על לוק ואחת על אש וגוררת אותם איתי לרחבה אך אש מניח את ידי על מותני ומצמיד אותי אליו. אני נהנת מהקרבה שלו. אני תמיד אוהבת אותו קרוב, מראה חיבה ברבים.

כן, אני אוהבת אותו בהחלט. הוא השתנה. הוא לא מפחד להגיד לי שהוא אוהב אותי ועד כמה. אני אומנם עדיין עוזרת להם אבל אני לא הולכת רחוק מידי. אני תמיד של אש, והוא תמיד שלי. הוא מחייך לעברי, ולוק לוקח אותי גם מעט לעצמו אומר לי באוזן עד כמה הוא שמח שאני בחיים של חברו ושהוא אוהב אותי כמו אחות.

אני חוזרת בחזרה לזרועותיו של אש ואז אני מביטה מהצד על לוק שקולט משהו מעניין בצד הבר. בחורה שמנסה להשתחרר מאחיזתם הנוקשה של שני גברים ואף אחד לא בא לעזרתה. אני מביטה שוב, אולי אני אבקש מאש ללכת אך לפני שאני אומרת משהו לוק כבר בדרך אליהם.

הוא משחרר את האחיזה של שני הגברים הרחבי כתפיים מהבחורה כאילו הם עשויים מנייר ואני כבר בטוחה בכך שהוא כועס. אני גוררת את אש מחוץ לרחבת הריקודים קרוב לבר על מנת לקבל זווית ראיה טוב על המתרחש שם. אני רואה את חילופי הדברים וזה לא נראה טוב.

״אתה הולך להתערב?״ אני שואלת את אש אבל הוא מניד בראשו לעברי ועונה, ״לא לאב. לוק יודע להסתדר ואני צריך לדאוג לך״. ״אבל הוא חבר שלך״ אני מוחה. הוא רק מנשק לראשי ״והוא יסתדר מעולה כרגע לבד, אם הוא ירצה עזרה הוא יבקש. הוא תמיד יודע שיש לו את הגב שלי..״.

אני מהנהנת ואני מבינה שהוא צודק ששני הבחורים ממהרים להסתלק והוא ממשיך לדבר עם הבחורה. ״אש, קדימה בוא נלך. הם צריכים את החדר״ הוא מהנהן לעברי ואנחנו חוזרים לקאלום ומייקל מספרים להם בקצרה ומזרזים אותם לצאת אבל בדיוק שאנו מגיעים לצאת, לוק והבחורה נכנסים.

היא נראית די טוב, אני רק מחייכת אלייה חיוך מרגיע ״לוק הוא נחמד״. אני אומרת לפני שאנחנו יוצאים. ״אש?״.

״הממ?״, ״אני אוהבת אותך״. ״אני אוהב אותך גם, בואי מותק, יש לנו לילה ארוך״. אני מחבקת אותו. באמת יש לנו לילה ארוך אבל איתו הכל פשוט נפלא ולא אכפת לי מדבר כי כרגע אני נמצאת במקום הנכון.

במקום שאני רוצה להיות! מתברר שהבחור שחשבתי שלעולם לא יאהב אותי אוהב אותי. בפעם הראשונה שהוא פגש אותי הוא שבר את הגבולות שלי עכשיו הוא הגדיר אותם מחדש.

ואני מאושרת.

~~~

ובניגוד למה שאת חושבים, אז לא הסיפור הזה לא נגמר יש לי עוד כמה הפתעות שאתם הולכים לאהוב שסיפרתי לכם בפרק הקודם ויש עוד...

יש המשך!!

Over the shoulder 

לסיפור הזה יש המשך, והוא הרבה יותר ארוך זו הבטחה.

באהבה, 

וויט א'נגל. 

LimitsWhere stories live. Discover now