פרק 37

2.8K 189 44
                                    

פרק 37

כשהוא אמר שהוא יכין אותי הוא באמת התכוון לזה, הוא עשה לי שיעור מהיר בפלרטוט ודיבור מלוכלך מה שגרם לי להיות מעט מובכת ולנסות להסתיר את פניי בידי. לבסוף הוא מלמל משהו שזה חמוד ונסתדר עם זה.

לבסוף הוא לימד עוד טקטיקות שקשורות בעיקר להגנה עצמית ולאחר מכאן הוא לקח אותי על מנת לקנות בגדים מאוד חושפניים אבל בצורה מתחכמת ואני מבינה בהחלט מה הוא רוצה לעשות וזה ממש ברור.

המטרה שלו ברורה לי; אני צריכה למשוך את תשומת הלב שלו, לגרום לו לרצות אותי.. את השאלה הבאה אני די נרתעת לשאול אבל אני חייבת לדעת את התשובה אליה כדי לדעת מה הוא מצפה ממני אז אני פשוט לוקחת נשימה עמוקה ופולטת החוצה.

״אני צריכה לשכב איתו?״. הוא מביט לעברי בהתחלה בעיניו נראה כעס ואז מתחלף בשעשוע שכנראה הוא חושב שאני צוחקת איתו, אבל כשפניי נשארות רציניות הוא מבין כי הייתי די רצינית בשאלתי, הוא נראה כאילו אגרוף הוטח בבטנו והוא מניד את ראשו אליי כאחוז תזיזית.

״אל תחשבי על זה אפילו״ הוא נוהם. כעס בקולו, אני לא בטוחה בכך. אני רק מהנהת אליו בשקט, הוא מניח יד יציבה על גבי ומוביל אותי בין החניות ואז אני קולטת כי יש המון מבטים שננעצים בנו ואני מרגישה חוסר נוחות שמזדחל לעצמותיי.

אני מניחה שרובם פשוט בוהים בנו כי אש הוא כל כך עוצר נשימה, אבל יש גם גבול לזה ואני רוצה לבעוט בהם שיפסיקו את זה. אבל אני לא באמת יכולה לעשות משהו, הוא רק מחזק את האחיזה סביבי ולוחש ״פשוט תתעלמי, מותק״. אני מרימה את מבטי והוא שולח לי חיוך מעודד ואני רק מהנהנת.

לבסוף אנחנו יוצאים עם מספר שמלות די יפות וגם חשופות בצורה מתוחכמת כזו שממש אהבתי. האמת שאם לא הייתי גוררת את אש איתי החוצה הוא היה קונה לי את כל החנות. ממש מסוכן להסתובב איתו במיוחד כשאני לא חובבת גדולה של קניות כי תמיד יצאתי עם אמא שלי ולא בשביל לקנות לי גלידה אלא בגלל משהו אחר לגמרי.

הזיכרונות הללו אינם נעימים במיוחד. אנו עולים במעלית לעבר החדר שלנו שבידיו של אש השקיות של הבגדים שלי. ״ממש תודה על היום״. אני אומרת במפתיע והוא מסתובב לעברי וחיוך קטן על פניו ״זה היה נחמד למען האמת״ הוא אומר.

״אתם ממש חמודים״ אני שומעת את הקול ישר מלפנינו ונבהלת מעט כשאני רואה את לוק בוהה בנו עם ידיים שלובות על חזהו. אני ממצמצת בעיניי ורואה אותו עומד בכניסה לסוויטה שלנו. אני עוד עלולה לחשוב שהוא עבר לגור שם, אני מגלגלת את עיניי וצועדת אליו בביטחון. ״תחביב חדש זה להבהיל אותנו?״ אני שואלת והוא רק מצחקק.

״האמת שלא, מאחר שאש בילה את הזמן הקצוב שלו איתך, עכשיו זה תורי״ הוא אומר ואני מרימה גבה לעברו. ״אני בטוחה שאני לא כזו נחשקת״. ״הו, את לגמרי כן״ הוא מניח את ידו על כתפי. ״אבל אני עבדתי בזמן שאת ואש ביליתם עכשיו הגיע הזמן להחליף תפקידים״.

אני מנידה אליו את ראשי ״אז זוהי הסיבה האמתית״ אני אומרת. ״האמת שלבלות בחברת בחורה יפה זה ממש סיבה טובה״ הוא אומר ואני מגלגלת את עיניי. ״כן, אם הייתי כזו״ אני מלמלת והוא מניח את ידו בידי ורוכן לעברי ״אני עוד אשכנע אותך״.

~~~
סופ"ש מקסים
ושיהיה לך אחלה שבוע ופרק מדהים 💗
באהבה,
וויט א'נגל

LimitsWhere stories live. Discover now