פרק 22

4.3K 255 30
                                    

פרק 22

הוא נותן לי את החרב ואני מוציאה אותה מהנדן שלה והנשימה שלי כמעט נעתקת מגרוני שאני מביטה בה. הלהב הבוהק מול האור, השיקוף החוזר אליי. זה פשוט מדהים, אני לא מאמינה שאני מחזיקה בחרב אמיתי. אני נהנת מהחרב יותר מידי זמן לפחות בשביל אש. הוא מאיץ בצעדיי ואני נעמדת מולו, מחזיקה בניצב בשני ידי וכשמרפקיי נעולים וידי ישרות.

החרב כבדה, אני מרגישה היטב את משקלה כנגד גופי. הלבד עומד כלפי מעלה, רגל אחת מלפנים והשנייה מאחור. אני מחכה לכך, דרוכה לגמרי מחכה להתקפה שלו, הוא טוב ממני, הרבה יותר טוב, אני יודעת, אבל אני רוצה להיות טובה. אני רוצה להוכיח שאני ראויה, שאני מעולה.

הוא מציב את החרב מולו, רגליו מכופפות מעט והקצה של הלהב מסתיים קצת מתחת לסנטרו בעוד עיניו נעוצות בי. הוא רגיש לכל תנועה. הדריכות מורגשת בלי שריר בגופו ואני מביטה בו. אני בטוחה לחלוטין שאני לא נראית כך, עיניי חולפות על גופו משננות כל פרט, את היציבה שלו, איך כפות הרגלים שלו מנחות על הרצפה, איך הרגליים שלו מפרודות ומעט מרוחקות, נותנת לו את חופש התנועה ואת היציבות.

״תתקפי,״ הוא אומר. הקול המצווה שלו גורם לי לעשות בדיוק כפי שהצתוותי הרבה לפני שמוחי מעקל את התגובה ואני עושה זאת. הוא חוסם אותי בהינף יד כאילו הייתי לכלוך על הכתף שלו. ״תגני,״ הוא קורא שוב ואני מוצאת את עצמי בעמדת הגנה כנגדו, החרב שלי חוסמת אותו ואני כורעת כנגדו.

אני חושבת על הסצנה הזו, בלי חרבות ולמעשה גם בלי בגדים ואני מרגישה איך חום עולה בין רגליי לעבר כל גופי וצמרמורת מורגשת בעמוד השדרה שלי. אני מלקקת את שפתי מנסה לנער את המחשבות הללו מחוץ ראשי.

״יופי, קומי,״ הוא אומר, ואני נעמדת מולו מיד, עיניו ננעלות על שלי. ״יש לנו המון על מה לעבוד, והרבה מה ללמד אותך, אל תחשבי שאת יכולה לזלזל.״. אני רק מהנהנת לעברו והוא מביט בי מבטו מעט מהורהר, לפני שהמבט לו נסגר שוב והופך לחסר רגש. ״בואי נמשיך,״ הוא אומר ואני מהנהנת שוב, בלי לומר מילה.

הוא אמר שהוא מתכוון לאמן אותי הכוונה האמתית שלו הייתה המסלול המהיר לגיהינום ואני אפילו לא צוחקת. הוא בסוף אפילו הסתובב מולי ללא חולצה ואני למרות המחשבות זימה שחולפות לי בראש באופן קבוע, הייתי כל כך מותשת שזה אפילו לא הזיז לי. ואני מתכוונת לא הזיז לי!

אפילו לא מצמצתי שראיתי אותו מוריד את החולצה והשרירים שלו נגלים למולי. הוא נראה כל כך פאקינג טוב! ועכשיו כשאני חושבת על זה, ידי פרושות המיטה ואני מזיעה כולי, זה בכלל לא רעיון טוב. אני דוחפת שוב את המחשבות ממני ואם אני לא טועה, הוא הבטיח שהוא ישכב איתי אחרי האימון, מה שאומר ממש בקרוב.

למרות שזה די לוהט לשכב עם מישהו ככה שכולך נוצצת מזיעה והוא מזיע עם השרירים המושלמים שלו, אני מעדיפה לשכב איתו הפעם עם ריח יותר רענן. אני מקימה את עצמי מהמיטה ומשליכה את בגדיי לסל הכביסה, הבגדים האלו כל כך חושפניים אבל זה לא פיתה אפילו לא מעט! אני חייבת למצוא דרך!

~~~

אני רוצה להודות לכל אחת ואחת מכן באופן אישי.

על התגובות הנהדרות ועל האהבה האין סופית שלכם!

אז כבר לא יכולתי לחכות, פרק מתנה!

תהנו,

ודרך אגב, מוזמנים בכיף לכתוב לי שאלות על הדמיות או בשבילי, יש פרק שמרכז את כל השאלות שלכם, בסוף הסיפור אני יענה על כולם.

והחלק הוא Q&A

באהבה, 

וויט א'נגל.

LimitsWhere stories live. Discover now