פרק 9

7.3K 353 57
                                    

מטרה: 115 הצבעות.
תגובות- 40

פרק 9

אני מרימה מבט תמוה לעבר הדלת הסגורה, אך כמובן הוא לא ראה זאת ולי אפילו לא היה זמן לשאול או למחות הוא פשוט הלך. אני מחליטה לא לתהות על זה יתר על המידה כי בעוד חצי שעה אני אקבל תשובה לכל שאלותיי. יש לי מספיק זמן כרגע כדי להתארגן, החולצה היא חולצה קצרה וירוקה, עם מחשוף קטן ומכנס ג׳ינס משופשף בדיוק במידה שלי. איך הוא ידע?

אני רק מנידה בראשי, יש עדיין תוויות שמעידות על המוצרים שהם נרכשו לאחרונה. אני פושטת מעליי את החולצה ונכנסת למקלחת. המים החמים על גופי וכל הסבונים עם הניחוח הנהדר. אני פשוט נותנת לעצמי להנות מכך ולשכוח מכל השאר, אולי לזמן קצר אני יכולה לדמיין שהחיים שלי טובים יותר מכפי שהם באמת, שאני לא מנסה לשרוד בעבודה זוועתית.

שכרגע לא נתתי את הבתולין שלי למישהו רק בשביל שהוא לא יהרוס את חיי, שגם ככה לא כזו מציאה ושכל ערב אני חוזרת לאמא מסוממת שמאיימת עליי שאתן לה את הכסף שאני מרוויחה על מנת תוכל לקנות את הסמים והאלכוהול שהיא משתמשת בהם כי אם לא היא תעיף אותי מחוץ לבית.

אני פשוט נותנת למים לזרום על עורי. אני משפשפת אותו ומנקה אותו מכל מה שעבר עליי. אני מרגישה מלוכלכת. לפחות ככה אני ארגיש יותר נקייה, אני מקווה. אני יוצאת לבסוף עוטפת את המגבת סביב גופי ומהדקת אותו, ויוצאת החוצה, הקור מצמרר אותי מיד כך שעורי נהפך להיות כעור ברווז ואני ממהרת להתלבש. אומנם הבגדים קצרים אך מספקים הרבה יותר הגנה וחום ממגבת.

אני מסרקת את שערי בדיוק מתי שהוא נכנס, אפילו את שמו אני לא יודעת! ושכבתי איתו, זה יכול להיות יותר מוזר מכך? כי אני באמת לא חושבת. אני ממהרת לאסוף את שערי עם הגומייה שבידי ומסתובבת לעברו, הוא רק מתיישב על המיטה וטופח על המקום לצידו, מזמין אותי ללא מילים לשבת לידו. אני מביטה בו במבט זהיר אך עושה זאת.

״אני יודע שהמצב בנינו ממש מוזר,״ הוא מתחיל לומר ואני שותקת. בגללך אולי! זה ממש לא אשמתי! תודה לאל שהוא לא שומע את האשמות שאני משליכה לעברו. אני צריכה ללמוד לשלוט בעצמי שאני לא אפלוט משהו אליו בטעות. ״אני אשטון אבל רוב חבריי קוראים לי אש,״ הוא אומר ואני מביטה בו בתדהמה.

״רוב חברייך? ממתי נהפכתי להיות חברה שלך? אני לא רק בחורה שזיינת?.״.
~


~~~
סוף סוף! זה הגיע!
השם שלו נחשף, אז מה אתם אומרים?
אהבתם? אולי לא...
ספרו לי את המחשבות שלכם, מה אתם מצפים שיקרה עכשיו?
אל תשכחו להצביע ולהגיב על מנת שהפרק הבא יעלה תוך זמן קצר.
אני מקווה שאתם מתכננים ואוספים שאלות לסיפור, לי ולדמיות.
#לפחות להרגע אני לא מתכוונת להפסיק את הסיפור, כי הוא מצליח בטירוף, וכן אני עדיין מוכרת את כולו, לאלו שירצו ואני מקווה שכולכם תרצו.
באהבה,
וויט א'נגל.

נ.ב. כמעט שכחתי לאוהבי הארוטיקה (סקס)
יש סיפור חדש שנכתב בשיתוף פעולה, ומפורסם במשתמש אחר, שם הספר:
קשירות.
מוזמנים לבדוק אם תרצו 😋

LimitsDär berättelser lever. Upptäck nu