פרק 4

7.5K 404 36
                                    

מטרה: 70 הצבעות.
תגובות: אני מקווה שתאהבו את הפרק מספיק על מנת להגיב.

פרק 4

אני מודה כרגע לאלוהים שאני יושבת, כי אם לא כנראה הייתי קורסת על הרצפה. אני חושקת שפתיים בפחד ומביטה בו, הוא רציני? אני חייבת לעשות את זה? אווי, גאד, אני בתולה! אני לא יכולה פשוט לשכב איתו כי הוא ביקש! אבל זה מחיר קטן לשלם לעומת החיים בגיהינום שמצפה לי אם אסרב.

״יש לך 24 שעות לחשוב על זה. מחר, באותה שעה תהיי בכניסה לאכסניה הזו שאת עובדת בה, אני אפגוש אותך שם,״ הוא אומר, קולו נטול רגש. הוא מוציא מהכיס שלו שטר של 100 דולר ומניח בידי. ״עכשיו לכי,״ אני מביטה בשטר ואז בו בשאלה.

״מונית,״ ענה, מי נותן שטר של 100 דולר למונית? אני פשוט מהנהנת, לא מעוניינת להתווכח איתו עוד ויוצאת החוצה. אני ממש קורסת בכניסה לבית שלו אחרי שאני סוגרת את הדלת. אני מניחה את פניי בכפות ידי וכל מה שאני רוצה כרגע זה לבכות אבל אני חייבת להתרחק קודם! להתרחק, אני צריכה להתרחק. קומי כבר!

וזוזי מכאן! לכי, פשוט לכי. אני ממש מכריחה את עצמי לעשות צעד אחר צעד ולצאת משם. אני נעמדת ליד שערי הברזל ונושאת את מבטי מלעלה ואני אהיה כאן מחר שוב לקחת את החלטה כנראה החשובה ביותר שאעשה בחיי. ללכת לבית בכלל לא בא בחשבון, אני לא מסוגלת להתמודד איתה כרגע. ממש לא!

אני צועדת, אני לא יודעת לאן אבל אני פשוט הולכת לאן שלוקחות אותי רגליי. אני משלבת את ידי על החזה שלי ומוציא את האזניות מהכיס האחורי בג׳ינס שלי ושמה שירים. כל מה שאני רוצה זה לנקות את הראש וללכת כרגע נראה רעיון טוב. אני מביטה לעבר השמיים והולכת.

אני מביטה על צורת העננים הלבנים שנוצרים בשמיים וזזים לאט אך אם מתמקדים בהם אפשר לראות היטב את התזוזה. אני מביטה למעלה אני שוכחת מהכל, כאילו שום דבר לא משנה ושום דבר לא קורה, הלוואי שפשוט זה היה כך.

אני מוצאת את עצמי בסופו של דבר באמצע של פארק, אני מביטה סביב ומחליטה ללכת לקנות לי בקבוק מים ולפרוט את הכסף. אני מתכננת לתת לאמא שלי 20 דולר ולהגיד לה שזה כל מה שקיבלתי, אולי היא תהיה שמחה שזה יותר מבדרך כלל הכסף שאני מביאה לה ולא תקלל אותי כדרכה הרגילה.

את שאר הכסף אני אחביא ממנה, אני פשוט לא מסוגלת לחסוך אף פעם. היא תמיד מכריחה אותי לתת לה את כל הכסף שאני מרוויחה. אפילו הכסף שאני גונבת אני מקבלת כל כך קצת ולפעמים מצליחה להחביא 5 דולר אבל רוב הפעמים לא. לאחר שאני לוקחת נשימה עמוקה, אני מחליטה לחזור הביתה להתמודד עם המפלצת הזו.

~~~
לבנות שמעוניינת להצטרף לקבוצת וואצפ, מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי.
וכפי שכבר הזכרתי תתחילו לאסוף שאלות לקראת פרק הסיום של limits (שיש די הרבה זמן) ותודה לבנות המקסימות שכבר החלו לשלוח!
באהבה,
וויט א'נגל.

LimitsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora