פרק 11

6.2K 327 46
                                    

פרק 11

בחינה? מה בחינה? על מה לעזאזל הוא מדבר? מה הבעיה של אנשים היום לדבר ברור? זה עד כדי כך קשה? כאילו בשיא הרצינות. אני מצמצת בעיניי מביטה לעברו בשאלה וחוסר הבנה נכתב בבירור על כל פניי. ״האופציות שנתת לך לבחור מתוכן, רציתי לדעת עד כמה רחוק את מוכנה ללכת כדי לשרוד.

עד כמה חשוב לך להמשיך לנשום, אם את בחורה חזקה שלא תוותר ברגע הראשון שיהיה מכשול,״ הוא מסיים את דבריו ואני רועדת ללא שליטה, זה היה לבחון אותי? לדעת עד כמה רחוק אני מוכנה ללכת? אווי אלוהים, מה הוא מתכוון, להפוך אותי לזונה? לשפחת מין שלו? גאד אני לא רוצה לדעת האופציות.

״זה בחינה? מה אתה מתכוון לעשות איתי?,״ אני אומרת ורעד ברור בקולי. אני ממש אוחזת בחוזקה בסדינים של המיטה כדי לא ליפול ולאבד את ההכרה, לכל הרוחות, למה הכנסתי את עצמי?. ״אל תדאגי, אני מבטיח שמעתה ואילך אני לא אעשה דבר שלא תרצי בו, אני אראה לך את הדרך את יכולה לבחור או לא.

אני רוצה לתת לך יותר אופציות, חיים טובים יותר מאלו שהיו היו לך, וכמובן יותר כסף, אני רוצה להפוך אותך לשותפה שלי.״. אני ממצמצת אליו, עכשיו הכל ברור כל הכסף, כל האושר הזה סביב, הוא איש עסקים! עכשיו, לשאלה החשובה יותר; מה נדפק אצלו בשכל שהוא רוצה אותי בתור שותפה?

״אני- מה?,״ אני מגמגמת בקושי, מנסה להבין מה פחות הגיוני ממה והאם אני הפסיכית כאן. ״אתה איש עסקים?״ אני משיבה לבסוף, לא מחכה שהוא יגיד דבר וממשיכה לדבר, ״אתה רוצה אותי בתור שותפה, אין לי שמץ של מושג על הדברים האלה. בחשבון פשוט אני נכשלת.״ הוא צוחק, הוא באמת ובתמים צוחק, כן טיפול פסיכיאטרי בצורה דחופה! לא זכור לי שאמרתי משהו מצחיק רק את האמת.

״הכנות שלך מפתיעה, אבל אני חושב שאני אצליח להסתדר עם זה,״ הוא אומר לבסוף. ״אוו, בניגוד לדעה שלך אני לא איש עסקים ואני ממש לא מתכוון לשלוח אותך כך לשטח ללא שום ידע. את תעברי הכשרה יסודית אצלי לפני שאני אוציא אותך החוצה. אבל יש לי מספר כללים חשובים שאת תצייתי להם אם את רוצה להישאר בחיים,״ הוא אומר ומביט בי אבל אני לא אומרת דבר אלא מחכה שיסיים את דבריו.

״דבר ראשון, זה יהיה החדר שלך את תגורי כאן ללא שום סייגים או מחאות. דבר שני, את תלמדי היטב, תתאמני חזק כל יום וכמעט כל הזמן אני אכניס אותך לכושר מעולה תוך זמן קצר. דבר שלישי, את תמיד מודיע לי שאת יוצאת מהבית ולאן, אני לא רוצה שתעמידי את עצמך בסכנה ללא ידיעתי,״ הוא מסיים ואני מוצאת את עצמי מופתעת.

״אז מה אתה עושה?,״ אני שואלת מבולבלת מאוד מהחוקים שלו. ״רוצח שכיר.״.
~

~~
לפרק הזה אין מטרה.
אז איך החזרה ללימודים?
מה חדש?
אצלי עמוס כרגיל ואין שום שינוי, אבל החיים מלאים בכל כך הרבה דברים, תהנו מהלימודים ומהחופש שלכם.
שתפו אותי, מה אתם חושבים שיקרה?
איך אמה תגיב?
והכי חשוב, מה תרצו שיקרה?
בהמון המון אהבה,
וויט א'נגל.

LimitsWhere stories live. Discover now