פרק 35

3K 186 34
                                    


פרק 35

״איזה זין, אני ערומה״ אני מלמלת בשקט כשהצלצול המטריד בכניסה אינו מפסיק. אני מקללת עוד שלל קללות עד שאני דוחפת מרפק לאש בשביל שיתעורר בזמן שאני ממהרת לחטוף את הבגדים שלי מהרצפה. ״תפתח את הדלת״ אני מלמלת בזמן שאני נוהרת לעבר החדר שלנו וטורקת את הדלת עם הרגל שלי.

אני שומעת את הדלת נפתחת ולאחריה את הקול המוכר של לוק, הוא רציני? הוא לא יכול להתקשר לפני שהוא מגיע, אם כבר מדברים על נימוסים, לו לא יזקו כמה שיעורים. הלחיים שלי מתחממות כשאני נזכרת על השיחה של נימוסים שניהלנו אתמול, במיוחד הקול והתנוחה שבה שהיינו.

אני צריכה להשליך את בגדיי לכביסה, למעשה אני אמורה להשאיר אותם בתוך שקית אבל זה לא משנה כרגע כי אני צריכה פשוט ללבוש בגדים ולצאת החוצה.

אני לובשת בסופו של דבר גופייה ושורט ויוצאת החוצה בזמן שאני מברישה את שערי בידי. אני בטוחה בכך שהוא נראה זוועה אבל אין לי מספיק כוח כרגע כדי לעמוד מול המראה ובאמת לסדר אותו אז אני אסתדר עם כך שהוא נראה חצי בסדר, כי זה עדיף בהחלט מכלום.

״אז הנה הפיתיון שלנו״ לוק אומר ומתקרב לחבק אותי. אני מרימה גבה ומנסה להבין אם הוא התחרפן או השתגע או שניהם יחד או אף אחד מהם למרות שאני ממש נוטה לתשובה הראשונה אבל אני נותנת לו לחבק אותי ואני מספיק המומה מכדי לחבק אותו בחזרה. מתברר שהוא ממש חונק אותי, יופי של דרך לחבק בחורה.

״אתה ממש תרצח אותה בסוף״ אש אומר באדישות ולוק ממהר להוריד את ידיו ממני, הוא מעקם אליו את אפו ומזייף נימה פגועה כשהוא אומר ״היי, אמה נחמדה, אני דווקא די בטוח שאני מחבב אותה״. אני מצחקקת לעברו בחיבה וכורכת את ידיי סביבו.

״אני גם מחבבת אותך״. אש מביט בנו ואדישות נעלמת לרגע אחד ובמקום אני רואה שם משהו אבל אני לא מצליחה לזהות את זה כי זה כבר נעלם והאדישות והריחוק כמעט חוזר. ״אני אמור להרגיש לא רצוי?״ הוא שואל אבל אני לא יודעת אם הוא רציני או הוא צוחק כמונו ואני מחליטה לקחת את זה בדרך המשועשעת.

״היי בוא תצטרף״ אני מניפה אליו את ידיי אבל הוא מניד בראשו. ״הו, לא תודה, תתחבקו אתם״. אני מעקמת את אפי ושואלת ״אני אמורה להיפגע מכך ולחשוב שאתה לא אוהב אותי?״.

אני מרגישה את לוק נדרך לצידי ומביט אל אש בחשש גלוי, אך הוא לא מסיר את ידיו ממני. שיט, שאלתי משהו לא במקום!
~~~

יאא אני מרגישה שהזמן עף, 

אני לא יודעת אם אני שמחה או לא, 

בכל מקרה יום מקסים, ותהנו מהפרק.


באהבה, 

וויט א'נגל.

LimitsWhere stories live. Discover now