פרק 38

2.8K 186 34
                                    

פרק 38

״אש אנחנו יוצאים״ לוק צועק לעבר אש שהספיק כבר ללכת ולהתמקם על הספה רכון מול ניירות ותמונות. אני מניחה שהן של המטרה שלהם. ״תהנו״ אש מלמל ואפילו לא מרים את מבטו, אני מרגישה צביטה קטנה אבל רק מלמלת להתראות ואני ולוק יוצאים.

הוא מוביל אותי הישר למונית ואני מרגישה מזל. אני מסתובבת עם שני חתיכים הורסים באותו יום שמפנקים אותי לגמרי, מי זוכה לדבר כזה? אנחנו נעצרים מול מספרה, אחת מהיקרות בהחלט ולוק תופס את ידי וגורר אותי פנימה. נראה לי הוא מבין שאני מתכוונת לברוח וכנראה בצרחות אימים, כי בשיא הרצינות, הם השתגעו?

״אל תדאגי מתוקה, זה יהיה כיף מבטיח״ הוא אומר ומושיב אותי על הכיסא. המספרה הזו דלילה באנשים ואני בהחלט מבינה מדוע, היא יוקרתית. יותר מידי יוקרתית, יש כאן עוד בחורה אחת וזה הכל. זה הולך לפי תורות, הם מגיעים בדיוק בזמן ונכנסים.

אין יותר מידי או פחות מידי, אבל התשלום הוא אסטרונומיס כמעט לא הגיוני, מתברר שחוץ מזה יאפרו אותי גם ויטפלו היטב בציפורניים שלי שאני בהחלט לא זוכרת מתי בפעם האחרונה מרחתי לק. זה כנראה היה די מזמן. לוק יושב מולי לאחר שהם לוקחים אותי לשטוף את שערי ומחזירים אותי. הוא ישב ממולי ומאחוריו המראה.

אני לא רואה את בועתי אלא רק את הגב של לוק ואת האדם כפי שקוראים לו כאן מומחה לעיצוב שיער מה שזה בשפה יותר יפה ספר אבל אני לא מתווכחת ואני רק מהנהנת מתשומת הלב המורעפת אליי. הרי לא כל יום זוכים לכך, למעשה אצלי בכלל לא זוכים לכך אבל זה לא חשוב. ״אני יכולה לשאול משהו?״ פניתי ללוק שהינהן בראשו ונתן לי את האישור להמשיך בדבריי.

״למה קפאת כששאלתי את אש אם הוא אוהב אותי? הכוונה שלי הייתה הומור בלבד״. נראה שהשאלה דיי מעיקה עליו ואני שוקלת להגיד לו לשכוח מכך אך הוא לוקח נשימה עמוקה ומתחיל לדבר.

״אני מניח שאת הסיפור המלא תצטרכי לשאול את אש כשהוא יסכים לספר לך אבל שתדעי לך, הייתי בטוח שהוא ילך. לא יגיד לך דבר או אפילו יגיב. יותר גרוע, אהבה הייתה דבר רגיש אצלו מאוד ואנחנו לעולם לא העלנו את זה. אני מניח שבסופו של דבר אולי הצלחת לשנות בו משהו״.

״אני לא מאמינה בכך״ שללתי אותו בהינף יד. הוא משיט לי מבט ספקני ואני נאנחת מבינה כי עליי להסביר את עצמי. ״אני לא שניתי אותו הוא עדיין אותו אדם דורש וסמכותי. הוא לא השתנה בגללי, הוא רק לקח אותי בתור השותפה שלו״.

״מתוקה״ לוק אומר ומתקרב אליי ״אני מכיר את אש מספיק טוב ואני יכול לומר בוודאות שהוא השתנה. את יכולה להתווכח על זה כמה שתרצי אבל העבודות מראות את צדקתי.״ הוא אומר בטוח בדבריו ולאחר שהוא רואה כי אני מטילה בכך ספק הוא משלב את ידיו.

״אני חושב שהוא ראה בך את היכולת לשנות אותו עוד בהתחלה וזו הסיבה שהוא לקח אותך. למשל היום האם הוא שאל אותך אם את רוצה להיות הפיתיון, הוא דאג לך, נכון?״. הוא אומר ואני מהנהנת בראשי אך באתי למחות, כי הצד הרציונלי בראשי העלה את הטיעונים הנכונים אך לוק קטע אותי בגסות.

״זו העובדה, הוא מעולם לא דאג לאף אחד, אפילו לא לעצמו״.

~~~
מתחיל להיות לוהט!
אז סקרנים?
מה יהיה בהמשך?
סופ"ש מדהים.
מקדישה לכם מכל הלב 💗
שאלה: סיפור תיכון יהיה מעניין אתכם?

באהבה,
וויט א'נגל.

LimitsWhere stories live. Discover now