פרק 27

4K 210 19
                                    


פרק 27

״אני אעשה זאת לפי בקשתך״ הוא אומר, מילותיו רשמיות כל כך והנימה, היא כל כך... לא. אני מרגישה שאני נאבדת בקולו העמוק והסקסי. אני מלקקת את שפתיי וכולאת את שפתי האחת בין שניי, אני כל כך מגורה כרגע. הוא פוסק את ירכיי ונועץ את עצמו כנגדי.

אני מתמכרת להרגשה ועיניי נעצמות כשעונג צרוף חולף בכל גופי, זה מרגיש כאילו הכל מסתובב סביבי, זה מזל שאני שוכבת כי אם הייתי עומדת הייתי מאבדת את שווי המשקל שלי. הוא נועץ את עצמו כנגדי ונסוג כך במהירות שעולה מתנועה אחת לשניה הוא רכון מעליי ואצבעותיי שורטות את גבו.

שנינו מגיעים לשיא ואני גומרת בצרחה בדיוק כפי שביקשתי ממנו. הוא יוצא ממני זורק את הקונדום לפח, אפילו לא שמתי לב שהוא הספיק לקחת אחד. אני נשארת שכובה על המיטה. אין לי מספיק כוח כדי לקום וללכת ואני מבינה כי לאש לא באמת אכפת.

הוא מנקה אותי עם מגבת רטובה שהוא משליך לסל הכביסה. לאחר מכאן והוא מכסה את שנינו תחת השמיכה. אני מוצאת את עצמי מתכרבלת לצידו ונרדמת.

אני מתעוררת לקרני שמש שמסתננות לחדר ואני קוברת את ראשי בתוך הכרית. אני ממש לא אוהבת שזה מסתנן לתוך העיניים שלי. אני אוהבת לקום מאוחר, אבל אני צריכה לקום, אני חייבת!

אני מסתובבת כדי לגלות את הצד הריק והקר שלצידי, אש הלך ועל פי כך שהצד שלו קר הוא כבר עזב מזמן. אני לוקחת נשימה עמוקה לפני שאני קמה ואני לוקחת את השמלה מהרצפה אבל ממש לא מעוניינות ללבוש כרגע את השמלה הזו. היא ממש צמודה ולא הכי נוחה.

יש את החולצה של אש על השידה, הוא לא שם את זה בסל הכביסה? לא חשוב, זה יותר טוב בשבילי. אני לוקחת את החולצה ומחליקה אותה על גופי. זה מגיע עד ירכיי בערך ומסתיר את רוב גופי. אני זורקת את השמלה בחדר שלי ואפילו לא מתאמצת להחליף את בגדיי.

אני יורדת למטה רואה את אש יושב כשהמחשב מלפניו והצלחת קטנה של בורקס וסלטים נמצאים מולו. יופי של דרך להתחיל את היום. הוא נראה עסוק ואפילו לא שם לב עד שאני הנחתי יד על כתפו. הוא מביט בי ובוחן את גופי ואז מקמט את מצחו אליי בוחן אותי וסקרנות נכתבת על פניו.

״את לובשת חולצה שלי?״. הוא שואל. אני מורידה את מבטי אל החולצה שלי ונזכרת בכך שלקחתי את החולצה שלו. לא יחסתי לזה כל כך חשיבות, אבל אם חושבים על זה לרוב זוג עושים את זה לאחר סקס. אומנם שכבנו אבל אנחנו לא זוג זה די בטוח.

אני מסמיקה קלות ומהנהנת לעברו, מתפללת בליבי שלא ישים לב לכך ויחשוב שזה קרה בצורה רנדומלית בלבד. אני לא מפתחת איזשהו רגש אליו. זה הדבר החשוב ביותר. אם הוא רק ידע את האמת אני אמצא את עצמי ברחוב בזמן קצר מאוד. 

״זה מוצא חן בעיניי״. רגע מה?

~~~

אז חנוכה שמח לכולכם!

כי אני לצערי לא בחופש, אז תהנו מהחופשה שלכם.

ואני אנסה לעלות פרק נוסף בהמשך השבוע יחד עם כל העומס.

נתראה בפרק הבא.

באהבה, 

וויט א'נגל.


Limitsحيث تعيش القصص. اكتشف الآن