פרק 15

5.1K 251 8
                                    

מטרה: 120 הצבעות
לפחות 20 תגובות.

פרק 15

אנחנו חוזרים לבסוף לתא הפרטי ואש מביט לעברם במבט מצמית שגורם גם לשיירי הצחוק להתנדף. הוא מוביל אותי פנימה ואני יושבת לצידו. קצת צמוד אבל אני מרגישה בסדר. סביבו אני מרגישה מוגנת שאני יכולה לסמוך עליו שהוא יגן עליי. אני רק מקווה שאני צודקת. ״אני מתנצל על כך יקירה, אני מניח שקצת נסחפתי,״ לוק אומר בשקט, מושיט את ידו לעברי.

אני מביטה לעבר אש מעט בחשש אבל הוא מהנהן מעט ואני לוחצת את ידו של לוק. ״אז אמרת לנו שהיא השותפה שלך?,״ מייקל שואל ואש מהנהן לעברו בלי לומר מילה. הם פונים אליי. ״מותק, תשקיעי, אש הוא קשוח, הוא בחר בך כי הוא בטוח שתצליחי. אבל הוא לא יקל עלייך. שלא תחשבי כך לרגע,״ מייקל אומר את דבריו ברצינות מוחלטת.

אני מעיפה מבט קצר לעבר אש. כן, אני די בטוחה שהוא לא יקל עליי. אני מהנהנת לעברם בסוג של הכרת תודה ושותקת. ״את המבחנים שלך תעברי אצלנו, את יודע-,״ ג'ס אומר הפעם אך אני קולטת אותו לפי הבעה תמוהה על פנייו. ״איזה מבחנים?.״.

הבנים מעבירים את מבטם לאש באשמה. ״לא אמרת לה על המבחנים?,״ הם שואלים אותו, הוא מושך בכתפיו באדישות. ״היא התעלפה לי באמצע, הייתי בטוח שתעשו עבודה יותר טובה איתה״. אני מביטה בהם בחילופי הדברים, הם צוחקים עליי?. ״אתם יודעים שאני יושבת ממש כאן,״ אני מתריסה נגדם ומשלבת את ידיי על החזה שלי.

הם צוחקים וג'ס מנחם אותי בכך שהוא אומר, ״אל תדאגי, לא שחכנו ממך, רק ניסינו לברר דבר חשוב,״ אני מרימה גבה אליו בחוסר אמונה אך אני לא אומרת דבר, אלא מחכה שהם יסבירו, למען האמת אני מצפה לכך, בכנות.

אני מתיישבת מולם מחכה לדברם הבאים. מה הכוונה שלהם שיסבירו את עצמם וידברו ברור, אני רוצה דעת מה מצפה לי. מה? האם נדפקתי לחלוטין? אני עומדת להיות רוצחת! האם האלו החיים שרציתי בשביל עצמי? האם אלו חיים טובים יותר מכפי שהיו לי?

אווי, אלוהים אני לא יודעת כבר כלום אני לא יודעת מה בסדר ומה לא, הכל פשוט אבד. התחלתי להשתגע, איבדתי את ההיגיון ואיבדתי את ההגיון של נכון ולא נכון, של מה בסדר ומה לא, הפכתי להיות כרגע משהו שאני לא מזהה וזה מפחיד אותי. אבל מה שמפחיד אותי יותר שזה מוצא חן בעיניי.

מוצא חן בעיניי שאני לא עושה יותר מה נכון לפי השאר ואני מבינה עכשיו את מילותיו של אש, אני שורדת. אני אעשה הכל על מנת לשרוד ואני מבינה כי הוא צודק. ג'ס רוכן קדימה לעברי, ״אל תדאגי יקירה, את תעברי את המבחנים הללו. בכל מקרה, כפי שהזכרנו לפני אש יהפוך אותך לשותפה שלו, הוא ילמד אותך היטב, ילמד אותך הכל על מנת שתוכלי לשרוד.

בסוף תקופת ההכנה שלך את תעברי מבחנים אצלנו ואנחנו לא מתכוונים לעשות לך הנחות. זה לא בית ספר כי כשאת בחוץ מתה, משמע מתה, אין הזדמנות שנייה,״ אני בערך התחלתי לרעוד מאז שהוא התחיל לדבר. הקול העמוק והסמכותי שלו מעורר צמרמורת והמילים שלו פשוט מרעידות. הן אומנם לא גרמו לי להתעלף, אבל אני די בטוחה שאני קרובה לזה, כי כרגע אני רועדת מפחד.

אני גם יודעת שאין לי ברירה אני צריכה לשרוד, אז אני אקח כל מה שהוא מציע לי, אני אלמד קשה ואשתדל להישאר בחיים.

~~~
היי, סיפור חדש, אם אתם חובבים מסתורים רומנטיקה, וסודות.
הסיפור הזה בשבילכם!

הסיפור הזה בשבילכם!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

באהבה,
וויט א'נגל.

LimitsWhere stories live. Discover now