פרק 48

2.6K 170 4
                                    


פרק 48

לא לוקח זמן רב עד שאני מוצאת את המטרה שלי. זה די ברור כבר בהתחלה כשאני נכנסת לשם. אני מיישרת מעט את גבי, לוקחת נשימה עמוקה ומתחילה את העבודה שלי. אני מלקקת מעט את שפתיי ומביטה סביב בוחנת במהירות את הסביבה.

אין צורך לסכן אף אחד גם לא אותי, אני מוצאת בדיוק את הדרך למשוך תשומת לב. רחבת הריקודים המרכזית, להראות מסטולה באמת הולך לעזור לי ולקשקש שטויות שבעיקר קשורות לכך שאני מחפשת סמים אני יודעת שהדרך למטרה שלי מובטחת. אני מחייכת ונדחפת בין אנשים.

אני רוקדת בצמידות לכל גבר שמתקרב אליי ולוחשת לו שואלת מתחכמות ודברים מלוכלכים אבל בעיקר אני שואלת על סמים, על החומר הבא שאני מאוד זקוקה לו כרגע כי התחושה מדהימה. אני מניחה יד על הפה שלהם ומשביעה אותם לשתוק, רובם נעלמים אבל יש כאלה שמתקרבים ואני יודעת בדיוק את הסיבה, הם רוצים לדעת עד כמה אני רצינית.

לאחר כמה דקות אני כבר נמצאת ישובה על אחד השולחנות הצדדים בבר הקטן ומולי האדם שלו אני זקוקה לקבוע מפגש נוסף רק שמובן כפי שקרה לפני אני לא אהיה זאת שאגיע אלא מישהו אחר. אני מוצאת שזה לא בעייתי במיוחד בייחוד לאור העבודה הפשוטה שהוא מדבר יותר לחזה שלי מאשר לעיניים שלי.

דרך קבע שאדם עושה דבר כזה, אני חובטת בפניו ומסתלקת אך שוב, הפעם אני משתמשת באמצעים שיש לרשותי בשביל ללכוד אותו ברשת. אני מחייכת וצוחקת בבדיחות הקרש המוזרות והסוטות שלו. הבן אדם הזה גרוע כל כך אז זה ממש קשה לזייף שאני נמשכת אליו שכל מה שאני רוצה זה להקיא.

לקחתי סאוואר כי אני באמת לא אצליח להתמודד איתו עוד ללא אלכוהול ואלכוהול באמת עשה את העבודה הרבה יותר קלה. רכנתי לעברו קרוב יותר ועיניו ירדו ישר לעור שנחשף לעיניו ועכשיו זה לא תהיה בעיה לשכנע אותו שיפגוש אותי בחדר צדדי וידאג לי לסחורה שאני רוצה.

אנחנו קובעים כבר למחרת ואני יודעת היטב על פי המבטים שהוא שולח לי שהוא מצפה לטובה קטנה בתמורה. ״ומה אני עושה כדי לשכנע אותך להישאר עוד קצת?״ הוא שואל בזמן שאני מתרוממת כדי לחזור בחזרה כי אני סיימתי את העבודה שלי.

אני יכולה להגיד לו בפשטות שכלום אבל זה כמובן יערור את החשד שלו הרי לפי היגיון פשוט אם אני מעוניינת בו אני צריכה לבלות יותר זמן בחברתו. אני מעבירה את אצבעי על שפתיו ומלקקת אותה מעט ואני רואה איך הוא כבר נע בחוסר נוחות.

המכנס שלו הדוק מאוד והבליטה כבר מתחילה להיראות לעין וחוץ מזה אני צריכה להתחמק מזה באלגנטיות וכמובן שאני צריכה להראות עניין אז אני נוקטת בעמדה עקיפה ליציאה מכאן. אני נושכת את השפה התחתונה שלי מעט, גוערת בעצמי שאני קולטת שזה לא גורם לתשוקה לבעור בו ובפעם הראשונה אני מפחדת, מפחדת מזה שהוא יתרגז לגמרי ולא יהיה אכפת לו ממני.

הרי לא באמת אכפת לו ואני מפחדת שהוא ישליך אותי על הספה ויעשה בי כרצונו ואני מפחדת שאש וג'ס לא יגיעו מספיק מהר. אני צריכה לזנוח את כל החששות שלי ולהתמקד בכאן ועכשיו.

״אני אוהבת סיפורים״.

~~~

פסח כשר ושמח 💝

Saygoodbye
סיפור חדש! בצורת הודעות, די מדליק האמת ואני נהנת לכתוב אותו.
אז מוזמנים לקרוא בכיף.

באהבה,
וויט א'נגל.

LimitsWhere stories live. Discover now