פרק 39

6.5K 204 40
                                    

גופינו היו מחובקים מתחת לשמיכת הפוך. אצבעות רגליי התפתלו כאשר שיערות רגליו של הארי דגדגו את עורי החשוף. ראשו נח על החזה שלי בעודי מסרקת את תלתליו הפרועים עם אצבעותיי. זרועו הייתה כרוכה סביב המותן שלי, נוחר קלות. זזתי בעדינות, אחיזתו של הארי התחזקה כשהוא הצמיד אותי קרוב אליו. הוא נראה כל כך יפה, תלתלי ראשו סבוכים, שפתיים תפוחות, אדומות. הבטתי בו כמעט בפחד בעוד ריסיי עיניים גדולים פרפרו על לחייו, טובע בשינה עמוקה לפני שנח על החזה שלי פעם אחת נוספת. נשימתו מתאזנת לקצב איתי ויציב, וזה מרגיע אותי.

מצאתי אותו בתנוחה הזאת זמן קצר לפני שהתעוררתי. הכריות מונחות בבלאגן מעל ומתחת לסדינים. במקום הוא בחר להשתמש בתת המודע שלו, עוטף את איבריו מסביב לגוף שלי. זה לא היה מגן כל כך, וכמעט מפחיד במקצת, הזכיר לי מעט ילד הנצמד למישהו שאוהב כדי לקבל נחמה. אורך רגליו הארוכות של הארי היה כרוך בשלי. אצבעות נצמדות מדי פעם, בעדינות אוחזת בחולצה המעטרת את חלק גופי העליון.

הייתי כמעט בטוחה שהתנוחה של הארי כשהוא ישן הייתה מתוך פחד שאני אעזוב. מחזיק בי נואשות. אבל הוא לא היה צריך לדאוג. לא היה סיכוי שאעלים. הרגשות שאני פיתחתי לבחור היפיפה שאוחז בי בחום רב, היו משהו שמעולם לא הרגשתי לפני כן.

לא היינו עדיין מוכנים לחשוף איך אנחנו מרגישים אחד לשנייה. אני ידעתי שלהארי היה אכפת ממני, הוא אמר לי זאת אין ספור פעמים. אבל עמוק בפנים אני פוחדת מהקשר החזק הזה שאליו אני קשורה אחרי מה שהוא עשה לי. אני לא הייתי במערכת יחסים קודם לכן, לא הרגשתי את הרצון החזק הזה להיות כל כך קרובה למישהו.

לא הייתי עוד מסוגלת לחשוב על המחשבה שמתרוצצת לי בראש בלי הפסקה. תשומת הלב שלי שבה חזרה להארי. הוא מלמל קלות את שמי, ידיו החמימות מחליקות על פני המצעים. שניות לאחר מכן הבנתי שהוא היה בחיפוש אחר ידי הקטנה יותר. הושטתי את ידי אליו, אצבעות ארוכות באופן מוזר השתלבו עם שלי ומעודדות את ידי לעלות מעלה אל תלתלי ראשו המתנופפים. חייכתי, אפילו מתוך שינה הארי הארי מוצא נחמה כשמשחקים לו בשיער. אנחה כבדה נפלטה מפיו, שפתי התחתונה נלקחה בין שיניי.

"אני חושבת שאני מאוהבת בך." מלמלתי בקושי.

ליבי החל לפעום כנגד החזה שלי והרגשתי שבוודאות הארי יכול היה לחוש בדופק ליבי המואץ. לפתע גופו הורגש על שלי, משקלו גובר על שלי. לא יכולתי לנשום. האצבעות שלי נאבקו בעדינות בזרועו שנכרכה סביב המותן שלי, מנסים להתחמק בעדינות מתחת לגופו הגדול. זה היה קשה בהתחשב בעובדה שאבריו הארוכים של הארי היו כבדים יותר תוך שינה; גופו הסתבך עם שלי פשוטו כמשמעו. כוח גופו עדיין ניכר אפילו כשהוא חלש ומחוסר הכרה. צליל המלמול המתוסכל שנפלט מפי יכל היה להישמע כשניסיתי לחלץ רגלי מבין ירכיו של הארי. הצלילים גברו כשהתנגדתי לזרועו שהייתה נחושה להצמיד אותי אליו. במשך כל הזמן הזה עיניו הירוקות והנוצצות של הארי נשארו חבויים מפניי. שתלתי נשיקה על לחיו, אצבעותיי מברישות בעדינות את תלתליו. נראה כי הארי נרגע מהמחווה, ניצלתי אפשרות זאת ושחררתי רגליי מבין ירכיו הכבדות. הגניחה הגרונית שהשתחררה בעקבות הפעולה שלי גרמה לגופי ללהוט. עייני נפערו במקצת בעוד הברך שלי ליטפה קלות את החלק הנוקשה בין ירכיו של הארי. התעלמתי מהתמונות שחדרו למוחי, האהוב שלי מתנשף ונוצץ מזיעה מעליי. ראשי רעד במקצת, מסתירה מעצמי את הפיתוי של להביט מתחת לשמיכה; מודעת לזקפה העבה שחשתי שעות ספורות לפני כן, מתאמצת לא הביט על הבד השחור המכסה חצי מגופו התחתון של הארי.

Dark H.S - Translate fanfic HebrewWhere stories live. Discover now