פרק 4

6.3K 291 45
                                    

כשלא זזתי, הארי תפס את ידי ורכן כדי לנשק אותי. הזזתי את ראשי הצידה כך ששפתיו יתפסו את לחיי ולא את המטרה האמתית שלו. הוא התרחק וחייך. הוא הסתכל עליי עד שהסטתי את מבטי ועברתי לשחק עם האבזם של התיק שלי.

"בואי."

עצרתי מחוץ לביתי על מנת לסגור את הדלת ולנעול אותה. רק הנחתי את המפתחות בתיקי וכבר אצבעותיו של הארי השתלבו בשלי. יכולתי להתענג על ידו החמה אם לא הייתי כל-כך מפוחדת. עברנו את הכביש והתקדמנו להיכן שהמכונית השחורה והמפחידה חנתה. הדלת שליד הנהג הייתה פתוחה והארי הסתכל עליי בציפייה.

"היכנסי, לאב."

נעניתי לבקשתו ונשמתי נעתקה כשהוא טרק את הדלת שלי. סובבתי את ראשי ובחנתי את המכונית, שהייתה נקייה באופן מפתיע. צפיתי בו נכנס למושב הנהג בקלות מפתיעה יחסית לגובהו הרב. הוא טרק את הדלת והתחלתי להרגיש את הפחד עובר בגופי. נשארנו לבד, רק שנינו...

"אל תיראי כל-כך לחוצה, בו," הוא חייך.

עיניו נחו עליי מעט לפני שהוא גישש וחיפש את חגורתו וסגר אותה. עשיתי כמוהו וחזרתי להסתכל עליו. הוא התניע את האוטו ונסע אחורה. הוא חייך אליי לפני שנכנס אל הכביש והחל לנסוע.

ראיתי שהשרוולים של הג'קט שלו היו מופשלים על ידיו החזקות שתפסו בהגה. הוא הרחיק את תלתליו מעיניו על מנת שיוכל להסתכל על הכביש. בהיתי בו עד שראיתי אותו מחייך לאט לאט וידעתי שנתפסתי. הסטתי את מבטי אל ציפורניי והתחלתי לשחק איתן בעודי מסמיקה.

"בן כמה אתה?" שאלתי בשקט.

הרמתי את מבטי אליו וראיתי שהוא מסתכל עליי ומיד הוא החזיר את מבטו אל הכביש.

"עשרים."

"אה."

שאר הנסיעה הייתה שקטה; העברתי את רובה בהסתכלות מעבר לחלון. השמש הספיקה לשקוע עד שחנינו. קפצתי במקומי כשהארי הניח את ידו על ברכי אך עצרתי אותו לפני שהוא יכל להמשיך מעט יותר גבוה. הוא צחקק בחוזקה ואז הרפה ממני.

"הגענו."

שחררתי את החגורה וגיששתי את דרכי לידית של הדלת. למרבה החרדה, גיליתי שהאוטו נעול. הייתי צריכה לחכות שהארי יבוא לפתוח לי מבחוץ. רעדתי קצת למחשבה שאצטרך להיות נעולה באוטו איתו. אוטומטית, התרחקתי קצת בבושה מהמגע שלו כשהוא ניסה לעזור לי לצאת מן האוטו. הארי שם לב לזה. הידקתי את הג׳קט לגופי כשהתחלנו ללכת. ידו הגדולה עטפה את גופי והתקדמנו לאורך השביל. נשמתי עמוקות, מזהה את הריח של הים. הרמתי את ראשי והבנתי שאנחנו בנמל. הזזתי את ראשי מספינה לספינה, כולן גדולות וכבדות, קשורות היטב לצי.

התקדמנו לאורך הטיילת כשרק שרשרת דקה מברזל מפרידה בינינו לבין המים. נעצרנו מחוץ למסעדה והארי הוריד את ידו ממני. במקום, הוא סובב אותי אליו בחוזקה. נאנחתי כשאצבעותיו הברישו את שיערי, שפתיו מנחיתות נשיקה על הפצע שעדיין היה בצווארי.

Dark H.S - Translate fanfic HebrewWhere stories live. Discover now