Chapter 5: 'Small World'

Please note that i did not proof read so excuse any grammatical errors.

• 𝑲𝒂𝒓𝒊𝒔𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒛𝒆𝒂𝒉 𝑻𝒉𝒐𝒎𝒂𝒔'     𝑷𝑶𝑽 •|| 𝐉𝐚𝐧𝐮𝐚𝐫𝐲 𝟏𝐬𝐭 @𝟐:𝟏𝟑𝐩𝐦 ||

• 𝑲𝒂𝒓𝒊𝒔𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒛𝒆𝒂𝒉 𝑻𝒉𝒐𝒎𝒂𝒔' 𝑷𝑶𝑽 •
|| 𝐉𝐚𝐧𝐮𝐚𝐫𝐲 𝟏𝐬𝐭 @𝟐:𝟏𝟑𝐩𝐦 ||

***

'Nuh say me fass but a wah gwaan between you and Stacia". I asked Kiers.

Ever since we arrived at Seastone and Anastacia left the building, Kiers who I found out to be named Kamani, has been showing me around the building. He showed me where the women's locker room are, where the different sections are located, and the back of the building where this pool is along side a bar and lounging places.

Money scatter all over dis ya place yah like goat shit me a tell uh!

Oh and di place weh did have a construction sign ago be one restaurant.

To answer my question, Kamani replied, "Me ya ask? Me wish uh coulda tell me. Dis morning me wake up to a bagga messages pon me phone bout how me a jancruh and me a fuck miself and she cah bada wid man and bare fuckery mia tell uh danca. Me a try text her back this morning fi see wah di issue but it look like she block me."

Den a coulda wah make Stacia- wait a mussi true me tell her say Kiers did a look a whine offa me.

Aye dah gyal yah nuh play enuh! Supposed a did smaddy else me did a talk bout? but rub and class him out yes! Dutty man.

No wonder she did want McNabb lick dung him claat.

"Den a how long you and her ina dealings?" I asked. Stacia never tell me she have no man so dis new to me.

"Nuh you a her 'bestie'. Me think you woulda know"

"She tell me man but me figet. Nuff tings deh pon ya head yah no information cah sekkle " I lied through my teeth. Partially.

"Lol you a joka man and we nuh deh. We a talk fi bout 2 months now cause according to her she nuh ina the state of mind fi a relationship." He explained, then paused, distracted by the ringtone of his cellphone.

"Wull on deh make me accept dah call ya.... YO?" He answered, walking away from the bar to this palm tree next to us.

Even though he stood a distance away from me to talk on his phone, i could still hear his responses to the conversation.

Me affi cock me ears fi hear if a one gyal him a chat to. Cause anyhow! alright. make me leff it desso.

"Me deh round a the back a the building umbre.... No javyion no forward yet, A just me and Karissa... Ah." He then hung up and placed his phone in his side pocket.

I turned my face away from him before he realized that i was eavesdropping.

"So as me did a say.." Kamani continued, referring to conversation we had before.