Isteriku Supernatural

Isteriku Supernatural

38.7K Reads 2K Votes 17 Part Story
Walnut♪ By Merci_Misha Completed

Ikhwan,seorang lelaki yang sangat pendiam dan panas baran. Dia tidak mempunyai ramai kawan kerana akan sifatnya.

Akibat sifatnya yang sebegitu,ayahnya telah mencari jodoh untuknya.

Jodohnya ialah perempuan yang sangat cantik,lemah lembut,sopan,menutup aurat dan taat.

Ayahnya memilih gadis yang bersifat seperti itu supaya egonya yang tinggi berkurangan.

Tapi,Ikhwan tidak suka. Dia membangkang habis-habisan. Namun,apakan daya,arahan bapa harus dituruti.

Bagi si perempuan pula,Qaisha memang seorang gadis yang baik. Tetapi disebaliknya,dia amatlah luar biasa.

(Sedikit Scence)

"Awak,papa suruh naik kereta awak." - Qaisha.

"Har? Masuklah! Aku tak larat dah nak kena marah dengan papa." - Ikhwan.

"Terima kasih." - Qaisha.

"Tapi,kau jangan sentuh apa-apa termasuk kerusi." - Ikhwan.

"Habistu,macam mana saya nak duduk?" - Qaisha.

"Pandai-pandai kaulah." - Ikhwan.

"Ok." - Qaisha.

*Qaisha pun duduk*

"Woi,kan aku kata jangan usik..." - Ikhwan.

Ikhwan terkejut yang teramat.

*Don't steal my idea

violet____ violet____ Jul 23
Tajuk kemain xD wow. Nanti nak suami supernatural lah. Haha. Nice :D