The Zarif Haikal Possession

By Fiezajungkookie

4.9M 200K 20K

Zarif Haikal menatap Zara tajam. Gigi diketap kuat menahan perasaan geramnya pada Zara. Zara menunduk diam... More

Pengenalan
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7
Part 8
Part 9
Part 10
Part 11
Part 12
Part 13
Part 14
Part 15
Part 16
Part 17
Part 18
Part 19
Part 20
Part 21
Part 22
Part 23
Part 24
Part 25
Part 26
Part 27
Part 28
Part 29
Part 30
Part 31
Part 32
Part 34
Part 35
Part 36
Part 37
Part 38
Part 39
Part 40
Part 41
Part 42
Part 43
Part 44
Part 45
Part 46
Part 47
Part 48
Part 49
Part 50
Part 51
Part 52
Part 53
Part 54
Part 55
Part 56
Part 57
Part 58
Part 59
Part 60
Part 61
Part 62
Part 63
Part 64
Part 65
Part 66
Part 67
Part 68
Part 69
Part 70
Part 71
The Pirate's Obsession
Part 72
Part 73
Part 74
Part 75
Part 76
Part 77
Part 78
Part 79
The Insane of Luth Adryian
Part 80
Part 81
Part 82
Part 83
Part 84
Part 85 ( END )
Special part
TOR
TOR 2

Part 33

48.7K 2.2K 497
By Fiezajungkookie

Sorry kome baru update 😢 author kekeringan idea plus top up pun takde 😂

#########



" Kau buat apa dekat sini Zarif? Cari siapa? Aku ke? ". Soal Harris yang kebetulan bertembung dengan Zarif Haikal yang selamba berjalan tanpa memandang ke kiri dan kanan. Langkah Zarif Haikal terhenti akibat soalan daripada abangnya.

" Sorry aku bukan cari kau bro. Aku cari Zara. Dia ada dalam bilik dia kan ". Jawab Zarif Haikal kembali. Zarif Haikal berdiri sambil tangan masuk ke dalam poket jaketnya. Zarif Haikal menatap Harris tidak berminat.

Zarif Haikal datang ke sini hanya ingin bertemu dengan Zara itu sahaja. Kenapa lah dia boleh bertemu dengan Harris pula. Nanti lagi banyak pertanyaan yang dilontarkan oleh Harris kepada Zarif Haikal.

Dan jujur Zarif Haikal katakan yang dia tak berminat untuk menjawab semua soalan Harris. Harris menautkan kedua keningnya. Pelik dengan jawapan Zarif Haikal. Harris memang curiga terhadap Zarif Haikal sejak dulu lagi. Di mana Zarif Haikal berada di bilik kerja Zara lagi.

" Kau ada hubungan dengan Zara ke Zarif. Kau jangan buat macam-macam dekat Zara. Zara bukan perempuan yang dekat luar sana yang kau boleh peluk tu semua ". Ujar Harris penuh penekanan sambil mengeraskan suaranya. Zarif Haikal menjeling malas.

Harris tahu seratus peratus perangai baik mahupun buruk Zarif Haikal. Jadi lebih baik Harris mengingatkan Zarif Haikal sebelum perkara buruk berlaku. Lagi-lagi kalau berkaitan dengan Zara. Kawan Harris dan juga Intan. Harris takut kalau Zarif Haikal membuat sesuatu yang buruk kepada Zara.

" Aku tau apa aku buat. Kau tak perlu risau Harris. Lagipun untuk pengetahuan kau. Zara tu dah jadi official girlfriend aku ". Zarif Haikal tersenyum sinis bersama hujung bibir ternaik menunjukkan betapa benarnya kata Zarif Haikal tadi.

Harris terkejut besar. Reaksi wajah Harris cukup menjelaskan segalanya. Harris tidak percaya dengan kata-kata Zarif Haikal. Macam mana Zara boleh jadi girlfriend Zarif Haikal. Sedangkan Zara tidak pernah mengenali Zarif Haikal sebelum ini. Zara juga tidak terlihat rapat dengan Zarif Haikal. Jadi macam mana perkara ini boleh terjadi.

Baru Harris mahu membuka mulut bertanya lebih lagi. Zarif Haikal sudah membungkam terlebih dahulu. Zarif Haikal malas berlama lama di situ. Tambah lagi di tengah laluan staff semua. Zarif Haikal menyampah apabila staff perempuan yang melalui mereka melihat Zarif Haikal seperti tidak pernah melihat manusia.

" Aku pergi dulu Harris. Jumpa lagi nanti ". Zarif Haikal menepuk bahu Harris lalu bergerka pergi ke pejabat Zara. Mahu melepaskan rindu pada wajah Zara. Padahal Zarif Haikal baru bertemu dengan Zara semalam.

Tambah lagi meluangkan masa bersama Zara di gym hampir tiga jam. Tapi Zarif Haikal tidak tahu mengapa dia ingin melihat wajah Zara. Jadi berakhir dengan Zarif Haikal meninggalkan bengkel keretanya dan datang ke sini. Tempat kerja Zara.

" Hye sayang.... ". Zarif Haikal membuka pintu bilik kerja Zara sambil bersuara riang. Zarif Haikal menutup pintu kembali. Tidak mahu ada orang menganggu privasi mereka berdua. Zara terkejut dengan kedatangan Zarif Haikal yang tidak diundang.

Zara hanya terdiam sambil memerhati Zarif Haikal yang berjalan ke arah dia lalu duduk di kerusi berhadapan dengan Zara. Zarif Haikal memeluk tubuhnya seraya tersenyum sinis sebaik dapat melihat wajah Zara. Zarif Haikal dapat rasakan kehendaknya sudah tercapai.

Zara pula beriak biasa. Zara lebih memilih untuk menunduk daripada bertentangan mata dengan Zarif Haikal. Zara dapat rasakan jantungnya berdegup kencang kalau berdekatan dengan Zarif Haikal. Zara tidak faham dengan keadaan dirinya yang begini.

Zara ingin menjauhi Zarif Haikal namun Zarif Haikal selalu ada di mana Zara berada. Tambah lagi dengan sikap selamba pada diri Zarif Haikal yang kadang-kadang mengugat jantung Zara untuk terus berdegup kencang. Zara jadi malu sendiri apabila kejadian pada petang semalam di gym berulang kembali memenuhi fikiran Zara.

Zara melakukan kerja sambil tangan yang agak mengeletar akibat pandangan tajam Zarif Haikal pada dirinya. Zara tidak perlu untuk mendongak untuk melihat Zarif Haikal. Cukup Zara tahu yang Zarif Haikal sedang memandang dirinya melalui perasaannya.

" Okay aku pergi dulu ". Akhirnya Zara mendongak melihat Zarif Haikal selepas mendengar suara Zarif Haikal. Sikap berwaspada Zara tumbuh lagi apabila Zarif Haikal mula melangkahkan kaki ke arah Zara.

Zarif Haikal tersenyum sinis sebaik riak takut Zara muncul pada pandangan matanya. Dengan sekali tarikan Zarif Haikal berjaya memusingkan kerusi Zara sehingga mereka berhadapan antara satu sama lain. Zara semakin terkejut dan tidak lupa terdorong mendekati Zarif Haikal.

" Za--Zarif aw--awak buat apa ni? ". Soal Zara sambil menahan nafasnya apabila Zarif Haikal semakin mendekatkan diri dengan Zara. Zara cuba menolak kebelakang menjauhi Zarif Haikal.

Nasib baik kerusi Zara yang mudah melentur. Bebola mata Zara sedikit menggigil sambil menatap wajah sinis Zarif Haikal. Zarif Haikal meletakkan tangan pada kedua penghadang kerusi tersebut.

Sekali lagi tanpa Zara sangka Zarif Haikal melabuhkan ciuman pada dahi Zara. Zara tidak dapat berbuat apa-apa. Zara sungguh terkejut dengan tindakan laju Zarif Haikal. Selepas itu Zarif Haikal hanya berjalan keluar bagai tiada perkara yang berlaku. Zara memegang dahinya yang terasa kucupan Zarif Haikal.

Jangan tipu jantung Zara kembali berdegup kencang. Zara tidak pasti mengapa. Malah Zara tidak memarahi Zarif Haikal langsung. Seolah mulut Zara kelu tanpa biacar. Zara hanya memerhatikan Zarif Haikal sehingga Zarif Haikal pergi.

Adakah Zara bodoh atau pun ada sesuatu yang menghalangi Zara sehingga menjadi blur apabila berhadapan dengan Zarif Haikal.



#########

Zara sekarang berada di sebuah restoran sambil menunggu Airiel. Tadi selepas Zara pulang dari kerja Zara mendapat mesej daripada Airiel. Katanya Airiel ingin bertemu jadi di sinis lah Zara berada. Zara datang ke restoran pada jam sembilan sambil menaiki kereta.

Namun kelibat Airiel masih tidak dilihat oleh Zara. Zara juga mahu bertemu dengan Airiel untuk menjelaskan perkara sebenar tentang kes Zarif Haikal mengaku Zara sebagai kekasih Zarif Haikal. Zara tidak mahu Airiel salah sangka kepada Zara.

Zara mengenggam kedua tangannya sesama sendiri menahan sejuk. Zara sudah memesan air tetapi Airiel masih tidak datang. Baru Zara ingin menghantar mesej kepada Airiel kedengaran bunyi kerusi ditarik. Zara sedikit tersenyum namun Airiel tidak membalas senyuman Zara.

" Airiel ada apa awak nak jumpa saya ni? Awak ada hal nak bagitahu saya ke? Saya pun ada nak bagitahu awak sesuatu juga tentang hari tu ". Ujar Zara sedikit ceria. Airiel bersandar dengan riak sedikit berlagak.

" Memang pun saya ada hal sebab tu jumpa awak Zara. Baguslah kalau awak sendiri sedar nak jelas kan hal tu. Ingatkan nak diam je kan ". Ada nada memerli terselit pada kata Airiel. Zara terdiam.

Tidak pernah Airiel menggunakan nada sebegitu jika bersembang dengan Zara. Mengapa Airiel seakan berubah? Zara tidak faham. Tetapi Zara masih mengekalkan senyuman pada bibirnya. Airiel bengang, marah dan kesal dengan sikap Zara. Lagi-lagi dengan sikap berlagak Zarif Haikal yang mengaku sebagai boyfriend Zara.

" Jadi Airiel apa yang awak nak cakapkan? ".

" Betul ke Zarif Haikal tu boyfriend awak Zara? ". Soalan Airiel membuat Zara terdiam seketika. Zara dapati wajah Airiel sungguh lain daripada ketika mereka berjumpa hari itu.

" Saya dengan Zarif Haikal tak ada hubungan sama sekali dan Zarif Haikal bukan boyfriend saya Airiel ". Jelas Zara. Airiel tersenyum sinis. Jadi ini jawapan Zara pada soalan nya. Airiel terasa ingin menepuk tangan untuk jawapan Zara.

" Zara. Kau sedar tak kau cakap apa ni? Kau sedar tak? Kau dah sedap kena peluk dengan Zarif Haikal lepastu kau cakap kau tak ada hubungan dengan dia? What the hell Zara! Apa benda ni! ". Airiel mula beremosi selepas mendengar jawapan dari mulut Zara.

Airiel juga menukar kata ganti diri terhadap Zara menjadi aku-kau. Zara terkedu dengan kelakuan Airiel. Airiel tidak pernah berkelakuan begini dengan Zara. Airiel tidak pernah menyakitkan hati Zara sama sekali. Semua dan setiap perkataan Airiel sentiasa lembut namun sekarang berubah.

Zara juga dapat melihat tatapan sinis Airiel berikan kepada Zara. Zara sedikit kecewa dengan Airiel. Malah Airiel dengan beraninya mengata Zara. Za mengetap bibirnya. Zara perlu menjelaskan perkara sebenar kepada Airiel.

" Airiel apa yang awak katakan tak betul. Saya bukan macam tu Airiel. Zarif Haikal bukan boyfriend saya. Pasal kejadian hari tu. Zarif Haikal yang peluk saya secara paksa. Bukan kehendak saya! ". Jelas Zara panjang. Zara kesal dengan sikap Airiel.

Zarif Haikal juga punca persoalan ini muncul. Kalau Zarif Haikal tidak memeluk Zara ketika itu pasti Airiel tidak berfikiran buruk pada Zara. Zarif Haikal merosakkan semuanya.

" Wow! Kau dah kena peluk dengan jantan tu. Siap diam lagi masa jantan tu peluk kau. Kau boleh kata kau tak ada mengena dengan jantan tu. Cantik permainan kau Zara. Aku nampak kau tak berubah. Masih macam dulu. Tutup aurat semua. Tapi sekarang kau biarkan jantan sial tu peluk kau. Hebat kau kan ". Balas Airiel tidak mengalah. Airiel juga patah hati dengan Zara.

Zara pujaan hatinya sejak dulu kini menjadi milik orang lain. Milik lelaki bernama Zarif Haikal. Lelaki yang boleh dikategorikan sebagai lelaki sombong, berlagak dan poyo. Tapi Airiel tengok dari gaya Zarif Haikal. Zarif Haikal seperti orang kaya. Tengoklah superbike milik Zarif Haikal sudah jelas dia kaya dan berduit.

" Airiel awak tak boleh cakap Zarif Haikal macam tu! Saya bukan perempuan murah yang nak biarkan lelaki peluk saya! Semua yang awak nampak tu bukan macam yang awak fikirkan! Saya kecewa dengan awak Airiel! Awak bukan Airiel kawan saya yang dulu! Awak dah berubah! ". Zara cukup kecewa. Matanya mula berkaca menandakan hatinya sakit.

" Jangan nak menipulah! Kau suka kan kena peluk dengan jantan tu! Kenapa kau nak back up jantan tu kalau dia bukan boyfriend kau! Kenapa!!? Atau sebenarnya kau dah bagi jantan tu rasa badan kau! Tu yang kau back up sangat! ".

Airiel semakin beremosi. Dadanya naik turun dengan laju. Mata menatap Zara tajam. Zara tersentak. Airmata turun membasahi pipi. Zara tidak suka dengan hinaan Airiel yang melampau terus menampar pipi Airiel.

Pang!!

" Awak melampau Airiel! Awak melampau!!! ". Zara yang sudah bangun selepas menampar pipi Airiel bergerak keluar dari restoran dengan hati yang terluka. Zara sungguh tidak menyangka Airiel berani menaikkan suara dan menghina Zara secara depan.

" Zara! Tunggu dulu! Zara awak nak pergi mana ". Airiel tidak dapat berfikir dengan baik jadi dia terluap emosi pada Zara. Airiel mengejar Zara lalu menarik tangan Zara agar Zara berhenti berjalan.

" Lepaskan saya! Airiel! Saya nak balik! Lepas!! ". Zara meronta sambil menarik jari Airiel yang kuat memegang pergelangan tangan Zara. Zara sudah menangis. Airiel juga baru tersedar dari kemarahan nya.

" Zara saya minta maaf Zara. Saya minta maaf. Saya tak sepatutnya cakap awak macam tu Zara. Saya minta maaf! Zara ". Airiel mengabaikan rontaan Zara. Malah Airiel menguatkan lagi pegangan pada Zara.

Zara meringis sakit. Pegangan Airiel betul-betul menyakitkan Zara. Zara tidak terima. Selepas Airiel menghina Zara. Kini Airiel datang meminta maaf. Apa yang ada di fikiran Airiel? Airiel masih memegang Zara lalu akibat Zara semakin meronta Airiel menarik Zara untuk mendakap Zara.

Namun baru sesaat Airiel mahu memeluk Zara terasa tarikan pada kolar bajunya lalu menumbuk muka Airiel sebanyak tiga kali sehingga terlepas pelukan pada Zara. Zarif Haikal mengenggam penumbuk sambil menatap Airiel tajam. Zara ditarik ke belakang badannya. Irfan juga ada di sebelah Zarif Haikal.

" Kau sapa nak sentuh Zara macam tu! Kau sapa!! ". Jerkah Zarif Haikal tepat pada Airiel. Airiel berdiri sambil menahan perasaan sedih kerana menghina Zara seketika tadi. Emosi Zarif Haikal meninggi. Zarif Haikal mengetap giginya rapat.

" Zara... Airiel minta maaf. Zara please bagi saya peluang ". Ujar Airiel seakan merayu pada Zara yang berada di belakang tubuh Zarif Haikal. Airiel meringis apabila hujung bibirnya sakit dan perih kerana tumbukan Zarif Haikal.

Airiel menghulurkan tangan untuk mengapai Zara namun ditepis oleh Zarif Haikal.

" Kau jangan sentuh Zara! Kau jangan sentuh girlfriend aku!! Aku ingatkan kau sekali lagi! Kau berani sentuh Zara sekali lagi! Aku akan pastikan muka kau tak wujud dalam dunia ni lagi sial!! Berambus!! ". Zarif Haikal ingin melayangkan tumbukan pada Airiel tetapi Irfan lekas menghalang.

Zara pula menangis di belakang badan Zarif Haikal. Zara berasa selamat berada di belakang Zarif Haikal berbanding Airiel. Jadi Zara hanya berdiam diri sambil menahan tangisan. Zara tidak mahu melihat wajah Airiel. Hati Zara terlalu pedih angkara kata Airiel.

" Blah lah weyh!! ". Sahut Irfan pula. Irfan tidak mahu pertumpahan darah berlaku jika Airiel masih berada di sini. Airiel berlalu pergi sambil mengerling Zara sekali sekala. Airiel memegang bibirnya yang luka.

Zarif Haikal menghembus nafas kasar. Zarif Haikal berbalik menghadap Zara. Zarif Haikal dapat melihat Zara menggigil sebaik berpaling tadi. Zarif Haikal tanpa sedar membawa Zara masuk ke dalam pelukan.

Zarif Haikal mengusap belakang badan Zara supaya Zara sedikit tenang. Zara hanya mengikuti Zarif Haikal. Irfan berdiri di tepi melihat Zarif Haikal yang berubah apabila memeluk Zara. Irfan yakin Zarif Haikal mencintai Zara. Cuma Zarif Haikal tidak mahu mengaku akan hal tersebut.

Lambat laun pasti Zarif Haikal akan mengaku juga. Tengoklah tadi macam mana Zarif Haikal beremosi sambil menumbuk Airiel kerana hampir memeluk Zara serta membuat Zara menangis.




#########

Author takde idea. 😢😭 sorry 🙇.

Author memang jahat hohoho 😭😂😂😂

Continue Reading

You'll Also Like

250K 16.6K 40
"A tale of fighter.. who trained a girl, to be a woman."
55.1K 2.5K 33
"Princess, letak pisau tu sayang." Louis memujuk kekasihnya, Hazel supaya meletakkan pisau yang di genggamnya. Dia tahu keadaan mental Hazel tidak st...
151K 4.2K 20
Special Edition Faizul x Hafiz Hafiz Zafrin lari dari Zafrin Family sebab taknak uruskan syarikat family hey!aku masih 19 tahun kot!aku nk happy2 t...
124K 6.9K 65
"Siapa sangka percutian yang telah dirancang dengan sempurnanya oleh 4 sekawan ini berubah 360 darjah dengan sekelip mata. Percutian yang pada awalny...