𝐌𝐫𝐬. 𝐙𝐚𝐫𝐢𝐞𝐥 𝐙𝐚𝐪𝐮...

By thesaraass

1.3M 65.2K 1.7K

𝓜𝓻𝓼. 𝓢𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 𝓿𝓸𝓵 3 - The king of patience ZARIEL ZAQUAN - Lelaki tampan yang mempunyai sifat sabar... More

𝐌𝐫𝐬. 𝐙𝐚𝐫𝐢𝐞𝐥 𝐙𝐚𝐪𝐮𝐚𝐧
𝐈𝐧𝐭𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧
𝐁𝐚𝐛 𝟏 - 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭
𝐁𝐚𝐛 𝟐
𝐁𝐚𝐛 𝟑
𝐁𝐚𝐛 𝟒
𝐁𝐚𝐛 𝟓
𝐁𝐚𝐛 𝟔
𝐁𝐚𝐛 𝟕
𝐁𝐚𝐛 𝟖
𝐁𝐚𝐛 𝟗
𝐁𝐚𝐛 𝟏𝟎
𝐁𝐚𝐛 𝟏𝟏
𝐁𝐚𝐛 𝟏𝟐
𝐁𝐚𝐛 𝟏𝟑
𝐁𝐚𝐛 𝟏𝟒
𝐁𝐚𝐛 𝟏𝟓
𝐁𝐚𝐛 𝟏𝟔
𝐁𝐚𝐛 𝟏𝟕
𝐁𝐚𝐛 𝟏𝟖
𝐁𝐚𝐛 𝟏𝟗
𝐁𝐚𝐛 𝟐𝟎
𝐁𝐚𝐛 𝟐𝟏
𝐁𝐚𝐛 𝟐𝟐
𝐁𝐚𝐛 𝟐𝟑
𝐁𝐚𝐛 𝟐𝟒
𝐁𝐚𝐛 𝟐𝟓
𝐁𝐚𝐛 𝟐𝟔
𝐁𝐚𝐛 𝟐𝟕
𝐁𝐚𝐛 𝟐𝟖
𝐁𝐚𝐛 𝟐𝟗
𝐁𝐚𝐛 𝟑𝟎
𝐁𝐚𝐛 𝟑𝟏
𝐁𝐚𝐛 𝟑𝟐
𝐁𝐚𝐛 𝟑𝟑
𝐁𝐚𝐛 𝟑𝟒
𝐁𝐚𝐛 𝟑𝟓
𝐁𝐚𝐛 𝟑𝟔
𝐁𝐚𝐛 𝟑𝟕
𝐁𝐚𝐛 𝟑𝟗
𝐁𝐚𝐛 𝟒𝟎
𝐁𝐚𝐛 𝟒𝟏
𝐁𝐚𝐛 𝟒𝟐
𝐁𝐚𝐛 𝟒𝟑
𝐁𝐚𝐛 𝟒𝟒
𝐁𝐚𝐛 𝟒𝟓
𝐁𝐚𝐛 𝟒𝟔
𝐁𝐚𝐛 𝟒𝟕
𝐁𝐚𝐛 𝟒𝟖
𝐁𝐚𝐛 𝟒𝟗
𝐁𝐚𝐛 𝟓𝟎 - 𝐄𝐧𝐝

𝐁𝐚𝐛 𝟑𝟖

21.5K 1.1K 8
By thesaraass

𝐇𝐞'𝐬 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐝𝐲𝐠𝐮𝐚𝐫𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝.

××

"Don't touch my wife!" Dania memejamkan rapat kelopak matanya sambil mulut mengucap syukur tatkala melihat Zariel yang berada di situ. Zariel bersama beberapa orang anak buah Dylan sedang mengacukan senjata api ke arah lelaki-lelaki yang merusuh rumah Danish itu. Clark dan Xarie. Ariana membisu dan memandang silih berganti wajah Clark dan wajah lelaki yang meceroboh rumahnya itu.

"Abang." Dania menjatuhkan tangannya yang memegang glock itu di sisi tubuh namun Dania kembali kaku tatkala lelaki yang mempunyai wajah seiras Clark itu mendekatinya sebelum lengan Dania dicengkam erat. Zariel mengetap bibir melihat wajah berkerut Dania.

"I said don't touch my wife!" Berombak ganas dada Zariel tatkala lelaki itu kini sudah memeluk leher Dania dari belakang. Dania hanya kaku sambil memandang Zariel. Ariana cuba bangkit dari duduk dan belum sempat Ariana mahu menerkam belakang tubuh lelaki itu, tubuhnya melorot jatuh saat peluru dari senjata api mengenai peha kanannya.

BANG

"Puan Ariana!"

"Kak Ari!" Dania cuba melepaskan diri namun lehernya makin dicengkam kuat menyebabkan Dania mengerutkan dahi. Zariel merenung tajam wajah lelaki itu.

"Well well well, look at you guys! Still being Mikael and Danish dog huh?" Lelaki yang seiras Clark itu memeluk kemas leher Dania sambil memandang Zariel, Clark dan Xarie.

"Clario." Clark menutur menyebut nama lelaki itu, anak matanya memandang tidak percaya lelaki yang mempunyai wajah yang sangat seiras dengan dirinya itu. Zariel dan Xarie tidka terkejut dengan semua ini kerana sudah sedia maklum berkaitan abang kembar Clark itu.

"Non pensavo che mio fratello gemello sarebbe stato disposto a scaricarmi per fare il cane da quei due uomini inutili. (Aku tak sangka yang adik kembar aku sanggup buang aku untuk jadi anjing liar kepada dua orang lelaki yang berguna itu.)" Clario tersengih sinis, darah dari kakinya yang ditembak oleh Ariana sebentar tadi jatuh menitik membasahi lantai. Wajah Clark direnung tajam. Zariel masih setia menatap wajah pucat Dania yang masih berada di dalam pelukan Clario. Sempat Zariel mengerling anak-anak buah Clario yang sedang mengepung dan mengacukan senjata ke arahnya, Xarie dan Clark. Terlalu ramai dan tidak mudah untuk mereka lawan.

"Non sei mio fratello. (Kau bukan abang aku.)" Tegas Clark berkata-kata, anak matanya tajam merenung wajah abang kembarnya itu. Zariel dan Xarie meneliti beberapa orang lelaki serba hitam yang mengepung mereka, semuanya menggunakan senjata api yang terlalu canggih dari mereka.

"Bene. È facile per me ucciderti con tutti! (Bagus. Mudah untuk aku bunuh kau dengan diorang!" Clark mengetap kuat giginya tatkala mendengar tawa halus daripada Clario. Senjata api masih diacu pada Clario. Clario tersenyum sinis sebelum memberikan kucupan ringkas pada leher Dania. Terkatup rapat mata Zariel pada waktu itu. Clario berpaling memandang ke arah Ariana yang semakin lemah di atas lantai.

"Uccidi prima quella donna! (Bunuh perempuan-perempuan itu dulu!)" Membulat luas mata Zariel tatkala Clario mengarah anak-anak buahnya untuk membunuh Ariana dan Dania.

"Shoot her!"

BANG

BANG

"Zariel!" Zariel bertindak pantas mendekati Dania sebelum tubuh isterinya itu ditarik ke dalam pelukannya. Dibiarkan sahaja Xarie dan Clark berbalas tembakan dengan anak-anak buah Clario.

"Abang!" Membulat mata Dania tatkala melihat Zariel tumbang di sisinya kerana perut lelaki itu ditembusi dengan dua butir peluru. Membuak-buak darah keluar dari mulut Zariel.

"Non pensavo che questo ragazzo fosse troppo debole. Non è il cucciolo preferito di Mikael eh? (Aku tak sangka lelaki ini terlalu lemah. Bukan kah dia anak akinh kesayangan Mikael huh?)" Clario tergelak sinis seraya berjalan perlahan menuju ke arah Zariel yang sudah terbaring di atas lantai. Dania cuba menghalang namun dia terjerit sakit tatkala rambutnya ditarik kasar oleh Clario.

"Cosa c'è di così bello in te? (Apa yang hebat sangat pada kau?)" Clark menggenggam kemas tangannya sebelum bertindak hendak bangun dan menerpa ke arah Clario. Sakit hati melihat Zariel ditembak oleh anak-anak buah Clario.

BANG

"Clark!" Berombak ganas dada Xarie melihat Clark jatuh di atas lantai tatkala peluru menebusi dada sahabat baiknya itu. Clario tergelak kecil seraya menggelengkan kepala tatkala melihat adiknya yang sudah kaku di atas lantai.

"Nice. Sei inutile. Immediatamente inutile. Fratelli come te portano solo sfortuna! (Kau memang patut mati. Kau tak berguna. Langsung tak berguna. Adik macam kau hanya bawa malang!)" Kuat jerkahan Clario bergema di dalam rumah itu. Rahang tajam Zariel menggeletuk kuat, pisau rambo yang terselit di tepi pinggangnya diambil dengan perlahan-lahan tatkala telinganya dihentam dengan suara erangan Dania.

"Tuan Dylan ada. Do your job Inspektor Zaquan. Lumpuhkan musuh, bunuh hanya kerja Tuan Dylan dan Tuan Danish. Sepuluh saat dari sekarang." Kenyataan Aidil menampar kuat gegendang telinganya. Zariel menggenggam kuat pisau rambonya, bunyi tangisan halus daripada Dania menyebabkan dirinya dihurung pelbagai rasa.

"Abang. Let met go!"

BUK

"Argh!" Menggigil tubuh Zariel menahan sakit hati tatkala mendengar suara erangan Dania.

"I will destroy all of you!"

BANG

BANG

Bunyi tembakan rambang yang kedengaran di luar rumah agam itu menyentakkan mereka semua. Ariana memejam mata seraya menghela nafas lega. Semua ini akan berakhir, Danish sudah pulang.

"Now Zariel!" Zariel segera mencelikkan kelopak matanya sebelum segera menikam pisau rambo tersebut pada perut Clario.

"Shit!"

BANG

BANG

"Abang!" Dania menjerit kuat tatkala melihat Zariel yang sudah tidak sedarkan diri. Terkulai layu Zariel di atas lantai kerana tidak mampu menampung rasa sakit tersebut. Beberapa peluru sudah menembusi tubuhnya. Darah membuak-buak keluar dari perutnya yang sudah bocor itu.

BANG

BANG

BANG

Clario menderam marah tatkala melihat ramai anak buahnya yang sudah terbaring di atas lantai, anak mata merenung dua orang lelaki yang baru sahaja melangkah naik ke tingkat atas. Dylan Mikael dan Danish Uqael. Di belakang dua orang lelaki itu ada ramai anak buah yang lengkap bersenjata api.

"Wow! Clario Davior. Osa entrare in casa mia. (Berani kau masuk rumah aku.)" Danish merenung tajam wajah Clario. Bagaikan hendak meletup jantungnya tadi tatkala menerima signal kecemasan daripada rumah agamnya. Anak matanya memandang Dania yang masih berada di dalam genggaman tangan Clario. Dania mengerang sakit apabila rambutnya dicangkam kasar oleh Clario. Danish memandang Ariana pula, berombak ganas dada Danish tatkala melihat Ariana yang sedang tersenyum nipis bersama wajah yang memucat.

"Kau tembak isteri aku?" Anak mata Danish tajam merenung Clario. Revolver yang dipegangnya digenggam kuat. Darah Ariana yang mencemari lantai itu dipandang bersama dada yang sudah sempit. Clario tergelak kecil sambil menekup kuat perutnya yang ditikam oleh Zariel.

"I wanna kill you—"

BANG

BANG

"Kau sentuh tu isteri aku!" Danish laju menuju menghampiri Clario sebelum tangan Dania ditarik dan tubuh adiknya itu dipeluk erat dan terus ditolak pada Dylan. Abang sulung mereka itu terus memeluk tubuh Dania. Dylan hanya santai melihat Danish menuju ke arah Clario sebelum wajah Clario dihentam buat beberap kali. Anak-anak buah Clario sudah jatuh menyembah lantai tatkala ditembak oleh anak-anak buah Dylan dan Danish.

BUK

BUK

BUK

BANG

"Bodoh!"

BANG

"Memekak melalak macam anjing!" Danish menyepak kuat kepala Clario yang sudah terkulai di atas lantai. Danish segera mendekati Ariana dan Adyan.

"Sayang, are you okey?" Ariana segera memeluk leher Danish selepas menggelengkan kepalanya. Danish memeluk erat tubuh Ariana. Tepi kepala wanita itu dikucup sayang. Dania yang berada di sisi Dylan terus mendekati Zariel yang terbaring di atas lantai, tubuh dijatuhkan di sisi suaminya sebelum kepala Zariel diriba. Air mata Dania jatuh menitik membasahi wajah pucat Zariel.

"Kita kena ke hospital." Dylan mendekati Zariel, anak-anak buahnya berlari naik ke tingkat atas bagi membantu mengangkat Clark dan Zariel. Xarie hanya membisu dan terus mendekati Adyan.

××

Bersambung...

Continue Reading

You'll Also Like

5K 223 36
☆*:・゚𝓐𝓓𝓐𝓜 𝓧 𝓕𝓐𝓡𝓗𝓐𝓝𝓐☆*:・゚ 𝟏 𝐬𝐭 𝐛𝐨𝐨𝐤. Farhana adalah seorang penari ballet yang cantik dan wanita yang tidak banyak berfikir, dia te...
9.6K 566 55
What's mine will forever be mine 𝐇𝐞𝐫 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐄𝐧𝐞𝐦𝐲 𝐬𝟏 : 𝐨𝐛𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐯𝐞 Bad bm probably. In editing
866K 114K 61
Seluruh dunia digemparkan dengan kematian beramai-ramai di sebuah feri mewah yang berlabuh di Pulau Jengka. Tiada siapa tahu apa sebabnya. Henry da...
3.2M 124K 52
"She is my weakness and my beautiful little secret." Syed Ashrell Lee | Dheya Nasuha ⚠️ Dalam proses edit balik ⚠️ Ayat tunggang langgang ALL RIGHT...