پــارتــ_9

450 62 23
                                    

پارت_9

"جیمین"

شب تهیونگ و جو هیونگ( یکی از صمیمی ترین دوستای من و تهیونگ و همینطور هکره گروه) اومدن خونه ی من تا در مورد پرونده حرف بزنیم.

+تهیونگ: جیمین هیونگ اومونیم خونه نیست؟

_نه رفته خونه ی خالم ،احتمالا شبم اونجاست.

+هوم حیف شد دلم میخواست بازم برام شیر توت فرنگی درست کنه.

جو هیونگ با قیافه ی آویزون گفت:

~ وااای آره منم عاشقه شیر توت فرنگیم.

(آهی کشیدمو گفتم):

_ با تهیونگ میشه یه جوری کنار اومد اما واقعا بعضی وقتا باورش برام سخته که تو هم سنه منی جو هیونگ. بگذریم ، فعلا کارای مهم تری از شیر توت فرنگی داریم.

~بگو ببینم چی تو سرته مردم از فوضولی.

_امروز صبح که تو حیاط بودم آقای کیم زودتر اومد خونه و با یه حالت نگران و عصبی منو صدا زد اتاقش و ازم خواست بیشتر مراقبه دخترش باشم و چشم ازش برندارم. به نگهبانای ویلا ام حالت آماده باش داده که این خیلی عجیبه و فکر نمیکنم فقط بخاطر ماجرای اخیر باشه و به نظرم داره یه اتفاقایی میوفته که باید ازشون سر در بیاریم.

+خب، پیشنهادت چیه؟ چیکار باید بکنیم؟

_از اونجایی که آقای کیم بیشتره زمانشو توی دفترش میگذرونه پس شرکت باید یه جورایی برای رد گم کنی باشه و در واقع اون همه ی کاراشو تو دفترش انجام میده و این شرکت رسما یه شرکته تجاریه پس کسی بهش شک نمیکنه. ما میتونیم توی دفترش یه شنود کار بذاریم. جو هیونگ شرکت دوربین امنیتی داره و تو باید سیستمشو هک کنی و برای مدت کوتاهی اونو از کار بندازی و بعد به حالت اول برگردونی تا کسی شک نکنه و فکر کنن که یه مشکل جزئی پیش اومده. تهیونگ تو باید بری داخل دفتر و شنودو تو یه جای مطمئن بذاری.

+ چرا همیشه کارای سختو به من میدین اگه کسی بفهمه چی؟ یا حتی یهو آقای کیم بیاد من چه خاکی به سرم بریزم؟

_ نگران نباش برای اونم یه فکری دارم. جنی قراره برای فیلمبرداری بره تایلند و خواهرشم با خودش می بره بهم گفت که برای این کار باید باباشو راضی کنه و ازم خواست فردا ببرمشون شرکت تا از اونجا با باباشون برن کافه و حرف بزنن. این یه فرصته خیلی خوبه که بتونیم کارمونو انجام بدیم. نظرتون چیه؟

~به نظر باحال میاد.

+ آره از نظره تو باحاله چون یه جا میشینیو با چند تا ماسماسک کار میکنی اونوقت منه بدبخت باید همیشه کارای سختو بکنم.

~ وای تهیونگ یه بارم شده انقد غر نزن.

+باشه، همیشه همینطوری ساکتم کنین.

🌟 I Will Find You 🌟Where stories live. Discover now