BAB 26

7.4K 59 37
                                    

AWAS
Kandungan di dalam bab ini hanya sesuai dibaca oleh pembaca berumur 18 tahun ke atas sahaja.

Abang  :  Sayang nak sambung di bilik tidur kita tak? Abang boleh beri kenikmatan yang lagi hebat dari ni? Sayang nak tak? Hehehe...

Raihan  :  Maafkan Sayang ye. Hmmm... boleh tak lepas kita mandi ni, kita terus tidur je. Sayang rasa letih sikitlah sekarang ni.

Abang  :  Ooo yeke. Kalau macam tu permintaan Sayang, Abang OK je. Lagipun kita ada banyak masa lagi untuk berperang atas katil hahaha...

Aku melihat pada wajah Abang, walaupun dia kelihatan riang ketawa di kala ini, namun aku dapati terselit sekelumit perasaan kecewa pada wajah Abang apabila aku menolak ajakannya untuk memadu asmara di dalam bilik tidur kami. Aku tahu, sebagai seorang isteri, adalah berdosa besar untuk mengelak untuk melakukan hubungan intim apabila suamiku mengingininya. Aku bukannya sengaja untuk menolak ajakannya itu, aku benar-benar kelelahan ketika ini. Perasaan bersalahku itu menyebabkan aku membuat suatu tawaran pada suamiku.

Raihan  :  Hmmm... Abang, Sayang ada 1 permintaan ni. Hmmm... boleh tak kalau kita buat seks awal pagi esok, lepas Solat Subuh. Maksud Sayang, hmmm... Sayang nak berikan permata paling berharga milik Sayang. Abang pun faham kan maksud Sayang tu.

Abang  :  Ohhh... betul ke ni Sayang? Kalau Sayang nak macam tu, Abang OK je. Abang setuju sangat-sangat dengan permintaan Sayang tu.

Airmuka Abang terus berubah ceria apabila aku berkata sebegitu. Daripada bahasa tubuh Abang, aku tahu dia memang amat mengingini untuk bersetubuh denganku. Abang dengan teliti membantu aku membersihkan seluruh tubuhku daripada pasir-pasir yang melekat, terutamanya di bahagian buah dada, punggung, lubang dub*r dan far*j. Abang kadangkala sengaja memasukkan jarinya ke dalam lubang-lubang sulitku sehingga membuatkan aku sedikit tersentak.

Raihan  :  Amboiii Abang... teliti betul ye Abang cuci lubang bur*t Sayang tu. Sampai 2 jari Abang nak masuk dalam tu. Dah tak sabar nak henjut Sayang ke? Hihihi...

Abang  :  Kan Sayang ada bagitahu tadi, ada pasir dah masuk dalam lubang bur*t Sayang. So Abang naklah pastikan semua pasir-pasir dah keluar dari lubang tu. Nanti Sayang tak selesa pulak nak tidur malam hehehe...

Aku terus mencubit puting Abang apabila terdengar loyar buruknya itu. Abang hanya membalas dengan ketawa berdekah-dekah. Kami sama-sama bergelak ketawa dan merasa amat bahagia pada lewat malam itu. Kami mengambil masa lebih dari 30 minit hanya untuk membersihkan tubuh masing-masing. Rasanya, hanya 10 minit sahaja masa yang diperlukan untuk membersihkan diri, selebihnya masa itu digunakan untuk... Hihihi...

🔴     🔴     🔴

Pagi ini kami bangun dari tidur agak lewat. Kami bangun hampir ke penghujung waktu solat Subuh. Namun kami berdua masih lagi sempat untuk menunaikan kewajipan agama itu secara berjemaah. Salah satu perkara yang menjadi impian aku sejak dari dahulu adalah solat berimamkan suami yang tercinta. Aku amat menyukai mendengar bacaan ayat-ayat suci Al-Quran ketika suamiku mengimamkan Solat Subuh. Ketika itu suaranya lebih mendayu-dayu, lebih merdu.

Setelah kami selesai bersolat, aku merasa amat berdebar. Degupan jantungku berdegup laju. Aku teringat lagi permintaanku kepada Abang pada malam tadinya. Abang bertanyakan kepada satu soalan yang masih tersimpan kukuh di memori mindaku. Jawapannya, aku mahu kami berdua untuk menikmati seks pertama kami pada pagi ini. Ini bermaksud aku ingin melepaskan daraku kepada Abang sebentar lagi. Walaupun aku memang ingin merasai kenikmatan malam pertama pengantin kami (atau lebih tepat lagi pagi pertama), namun tetap terdetik perasaan risau di sanubariku.

Risau sekiranya aku tidak mampu memberikan persembahan yang terbaik, permainan seksku tidak sehebat perempuan-perempuan yang pernah berada di ranjang bersama Abang sebelum ini. Perkara itu menerjah ke dalam fikiran aku bertalu-talu. Perasaan risau, takut, tidak yakin dan lain-lain semakin menebal di dalam jiwaku di kala ini.

Setulus Kasihmu Si ManggisWhere stories live. Discover now