BAB 7

13.6K 68 1
                                    

AWAS
Kandungan di dalam bab ini hanya sesuai dibaca oleh pembaca berumur 18 tahun ke atas sahaja.

Aku terjaga dari lenaku yang panjang, kepalaku merasa amat berdenyut-denyut di samping kedua mataku tidak dapat dibuka seluasnya. Cahaya terang yang terdapat di bilik itu membuatkan bukaan mataku terpaksa dikecilkan. Aku melihat dengan teliti persekitaranku di kala ini. Akhirnya baharulah aku tersedar yang sekarang ini aku sedang berada di dalam pejabat Encik Harzymeen. Aku terkejut bukan kepalang melihat keadaan itu.

Namun itu bukanlah kejutan besar buatku. Yang membuatkan aku semakin dalam dilemma apabila aku mendapati yang diriku tidak dilitupi dengan seurat benang pun. Kejutan itu membuatkan aku segera bangun dari pembaringanku iaitu sofa panjang yang terdapat di dalam bilik itu. Aku menggunakan tangan kananku untuk menutup buah dada. Tangan kiri pula aku gunakan untuk menutup faraj.

Aku tercari-cari pakaianku di dalam bilik itu namun aku tidak ketemu. Aku mendapati Encik Harzymeen lengkap berpakaian sedang menikmati minuman di meja kerjanya. Dengan suara yang terketar-ketar yang hampir menangis, dengan mataku telah digenangi dengan airmataku sendiri, aku bertalu-talu bertanyakan soalan pada Encik Harzymeen.

Raihan  :  Mana semua pakaian saya? Macam mana saya boleh ada di sini? Apa yang Encik Zymeen dah buat pada saya ni? Apa salah saya pada Encik Zymeen sampai buat saya sampai macam ni sekali?

Harzymeen  :  Amboi... banyak betul soalan cik manggis tanya yer. Sampai saya pun tak tahu nak jawab yang mana satu. Alaaa... cik manggis rilekslah dulu. Kita bersembang-sembanglah dulu. Lagipun lambat lagi kawan-kawan awak nak masuk kerja.

Raihan  :  Sekarang saya nak baju saya. Cepat berikan baju saya.

Aku mulai meninggikan suaraku apabila Encik Harzymeen berdolak-dalik dengan soalan yang aku tanya. Airmataku dengan deras mulai jatuh membasahi pipiku. Suaraku juga telah serak dek kerana tangisanku. Sekarang ini aku merasakan diriku bagaikan seorang perempuan sundal murahan, berbogel di hadapan lelaki yang bukan mahramku. Perasaan malu yang menyelubungi diriku ini usah dikatakan lagi, jika dibenarkan oleh agama, mahu sahaja aku menamatkan riwayat hidup si lelaki bangsat di hadapanku ini pada ketika itu juga.

Harzymeen  :  Cik manggis jangan nak kurang ajar dengan saya. Kalau cik manggis tak nak baju awak tur semula, cik manggis boleh balik ke asrama dalam keadaan bogel macam ni. Tapi kalau cik manggis mahukan semua pakaian cik manggis tur, ikut arahan saya.

Raihan  :  Sob... sob... Apa yang awak nak dari saya ni. Apa yang saya dah buat kat Encik Zymeen? Sampai hati Encik Zymeen buat macam ni pada saya. Tolonglah beri baju saya. Saya sanggup buat apa saja asalkan beri balik baju saya. Sob... sob...

Harzymeen  :  Mula-mula saya tak nak awak tutup badan awak dengan tangan awak tur. Saya nak awak letak tangan awak kat belakang badan awak. Saya nak tengok badan dengan lebih jelas. Saya suka tengok puting gelap awak yang panjang dan besar tur. Lepas tur saya nak awak duduk dalam keadaan terkangkang atas kerusi tur, saya nak awak kangkang seluas mungkin. Rasa tak puas pulak tengok cip*p berbulu lebat awak tadi. Rasa geram jer tengok.

Dengan perasaan yang amat pedih, tidak rela, kecewa dan marah, aku terpaksa juga mengikut arahan Encik Harzymeen. Kedua tanganku dialihkan ke belakang tubuhku, manakala kedua kakiku dikangkang seluas mungkin, sehingga menampakkan kelent*tku dengan agak jelas. Kini bahagian sulit tubuhku telah terdedah sepenuhnya. Tangisanku juga semakin menderas. Maruah diriku telah diperkosa sehina-hinanya.

Harzymeen  :  Amboiii... apasal menangis ni. Tak lawalah kalau awak menangis ni. Nampak hodoh jer. Awak patutnya tersenyum dan gembira. Tadi awak tur punyalah mengerang, menjerit dan gembira masa kita buat hubungan seks. Siap awak bahasakan diri sendiri Sayang dan awak panggil saya Abang. Kalau awak tak percaya. Nah saya tunjukkan video dan gambar kita buat seks tadi.

Setulus Kasihmu Si ManggisWhere stories live. Discover now