BAB 6

17.3K 56 2
                                    

AWAS
Kandungan di dalam bab ini hanya sesuai untuk pembaca yang berumur 18 tahun ke atas sahaja.

Aku membuka mataku dengan perlahan-lahan. Debaran di dada serta nafasku bergelora dengan amat kencang. Keringat yang membasahi tubuhku semakin membanjir. Begitu jugalah dengan air nikmat yang merembes di kelangkangku, semakin membasahi seluar dalam yang sedang dipakaiku. Kini terpampanglah di hadapanku suatu pemandangan yang amat indah, mengghairahkan serta merangsangkan naluri kewanitaanku. Aku tidak mampu untuk berkata apa-apa kerana terkejut dengan apa yang telah aku lihat ini.

Harzymeen  :  Apasal Sayang diam jer? Tak kata apa-apa pun. Sayang tak suka ker nak tengok batang pel*r Abang ni?

Raihan  :  Ishhh... taklah Abang. Bukan macam tur. Bukannya Sayang tak suka tengok batang Abang ni. Tapi batang Abang ni besar dan panjang sangat. Lagi besar dan panjang dari apa yang Sayang bayangkan tau. Takut Sayang tengok.

Harzymeen  :  Ishhh... apasal pulak nak takut. Batang Abang ni bukannya boleh makan orang pun. Sebelum ni Sayang tak pernah tengok batang orang lelaki secara real ker? Sayang pernah tengok citer blue tak sebelum ni?

Raihan  :  Sayang pernah tengok batang orang lelaki secara real punya. Tapi tengok yang budak-budak punya sajalah. Sayang tengok yang adik Sayang punya. Tu pun masa umur dia 2, 3 tahun. Jadi batang dia kecik jer. Citer blue tur Sayang pernah ler tengok. Tapi takdelah lebih dari 5 kali pun. Sayang tengok pun masa belajar kat Poli dulu dengan kawan-kawan. Tapi dalam citer tur, batang pelakon-pelakon lelaki tur takdelah besar macam batang Abang ni. Ni memang besar sangat-sangat ni. Hihihi...

Harzymeen  :  Hahaha... lawak pulak Abang dengar bila Sayang bagitahu macam tur. Abang rasa takdelah besar sangat pun. Biasa-biasa jer ni. Batang Abang ni pun bukan 100% tegang lagi ni. Kalau dia betul-betul tegang, lagi besar dan panjang dari yang ni tau.

Aku terkejut amat apabila Encik Harzymeen beritahu hal itu. Aku tidak dapat membayangkan sekiranya batang zak*r dia telah 100% menegang. Bagiku, saiz alat sulitnya yang sekarang ini pun telah betul-betul mengejutkan aku. Aku amat teruja menatap kemaluan yang berada di hadapanku ini.

Kulit kemaluannya berwarna putih kemerah-merahan, lebih putih berbanding kulit pada perutku. Kepala kemaluan berbentuk seperti payung cendawan, bersaiz lebih besar dari batang zak*rnya serta berwarna merah jambu. Terdapat setitis air jernih di lubang kencingnya. Kelihatan urat-urat berwarna biru kehijauan jelas menghiasi sekeliling batangnya yang kelihatan amat gagah itu. Kerandut telurnya agak labuh dengan dihiasi bulu-bulu halus yang kerinting yang tumbuh melebat.

Raihan  :  Sayang lagi suka kalau Abang cukur semua bulu pel*r Abang sampai licin bersih. Mesti nampak lagi comel dan sedap hihihi...

Encik Harzymeen ketawa berdekah-dekah apabila aku berkata sebegitu, sambil diikuti ketawa malu-malu olehku. Kedua tangannya diletakkan di bahuku, lalu dia menekan bahuku supaya aku turun tunduk ke bawah. Kedua kakiku kini berkeadaan melutut, paras zak*r Encik Harzymeen betul-betul berada separas dengan wajahku. Aku hanya berdiam diri tanpa meneruskan sebarang aksi berikutnya. Tiba-tiba aku merasa amat gemuruh kerana seumur hidupku, inilah kali pertama aku berhadapan dengan situasi seperti ini.

Harzymeen  :  Sayang diam jer. Sayang tak nak buat apa-apa ke pada pel*r Abang ni?

Raihan  :  Sayang tak tahulah nak buat apa. Abang ajarlah Sayang nak buat macam mana. Ni first time Sayang.

Encik Harzymeen tersenyum apabila mendengar kata-kataku tadi. Dia memberitahu kepadaku langkah demi langkah cara-cara untuk melayani batang zak*rnya yang kelihatan amat gagah itu.

Permulaan, aku disuruh meramas kerandut telurnya dengan lembut menggunakan tangan kiriku. Tangan kananku pula digunakan untuk bermain pada kepala zak*rnya. Aku meramas kepala cendawannya yang besar itu dengan agak kasar sambil ibu jariku bermain-main pada lubang kencingnya. Aku menguis lubang kencing itu dengan ibu jari dan kuku. Encik Harzymeen mengangkang kakinya untuk memudahkan aku bermain-main dengan kerandut telurnya.

Setulus Kasihmu Si ManggisWhere stories live. Discover now