BAB 24

6.5K 57 14
                                    

Raihan  :  Apaaa...? Sex slave? Hamba seks? Benda apa tur. Sayang tak tahulah...

Abang  :  Sex slave tur maksudnya Abang nak jadi hamba seks untuk Sayang. Abang akan ikut apa jugak kemahuan seks Sayang. Apa jugak benda yang Sayang arahkan pada Abang berkenaan seks, Abang akan patuh dan ikut tanpa apa-apa bantahan.

Raihan  :  Ishhh... rasa takut pulak bila Abang bagitahu macam tur. Sepatutnya seorang isterilah yang akan beri layanan intim seperti yang suami mahukan. Tapi ini terbalik pulak. Abang pulak yang mahu jadi hamba seks Sayang. Huhuhu...

Abang  :  Abang bukannya saja-saja nak jadi sex slave untuk Sayang. Abang minta macam tur sebab Abang nak lupakan kisah silam Abang yang kotor sangat. Dulu, Abang layan perempuan-perempuan lain yang Abang kenal macam pelacur jer. Abang anggap semua perempuan termasuklah Sayang sebagai tempat untuk memuaskan nafsu jer. Mulai sekarang, sudah sampai masanya Abang dilayan macam tur pulak. Abang tak nak sikap Abang yang sekarang ni sama jer macam dulu.

Raihan  :  Abang ni, lupakan jer kisah silam tur. Biarkan semua tur berlalu. Jadikan semua tur sebagai pengajaran untuk kita, bertaubat dan jangan ulangi lagi sikap macam tur. Walaupun perkara yang dulu tur susah untuk Sayang nak lupakan, tapi Sayang dah maafkan Abang. Mulai sekarang, Sayang tak nak dengar lagi Abang ungkit kisah-kisah lama Abang tur.

Abang  :  OKlah, Abang janji takkan ungkit lagi semua kisah silam Abang. Kita buka buku baru. Hanya pada Sayang jer Abang akan lepaskan segala kemahuan seks. Abang merayu pada Sayang supaya buat apa jer Sayang suka pada badan Abang ni. Hmmm... sekarang ni camner? Sayang dah setuju ker?

Raihan  :  Setuju apanya Abang?...

Abang  :  Setuju nak jadikan Abang sebagai sex slave Sayang.

Raihan  :  Hmmm... entahlah. Sayang pun langsung tak fikir lagi hal tur. Katakanlah Sayang setuju, maksudnya Abang akan ikut apa jugak arahan yang Sayang berikan berkenaan seks. Tak kira masa atau tempat. Betul tak?

Abang  :  Ya, betul tur...

Raihan  :  OKlah, mulai sekarang Sayang setuju untuk jadikan Abang sebagai sex slave Sayang. Kalau ikutkan hati Sayang ni, memang rasa macam pelik dan tak sesuai sangat. Tapi dah Abang yang mahukan macam tur, Sayang ikut ajelah. Sayang akan hormati dan ikut apa jugak yang Abang mahu selagi tak mudaratkan kita berdua.

Abang  :  Terima kasih banyak-banyak wahai isteriku tersayang. Abang hargai sangat-sangat. Hmmm... jadi sekarang ni Sayang nak bagi arahan pertama apa pada Abang? Hehe...

Raihan  :  Hmmm... nak bagi arahan apa yer. Sayang pun tak terfikir lagi nak suruh Abang buat apa. Kalau Sayang nak suruh Abang telanjang bulat kat sini, OK tak?

Abang mengukirkan senyuman yang maha manis sambil dia menatap wajahku. Tanpa melengahkan masa, Abang terus menanggalkan singlet yang sedang dipakainya, lalu dilemparkan pakaian itu ke atas pasir. Aku menjadi amat berdebar apabila melihat tubuh Abang yang kekar dan sasa itu. Selepas itu Abang menurunkan pula seluar bermudanya, lalu dilemparkan seluar itu ke atas baju singletnya. Aku betul-betul terkejut kerana Abang betul-betul mengotakan janjinya. Kini di hadapanku, berdiri seorang lelaki kacak, bertelanjang tanpa berbalut seurat benang pun, di tepi pantai yang terbuka. Dengan batang zak*rnya menegang dengan gagahnya.

Abang  :  Amacam sekarang ni? Sayang dah percaya ker dengan janji Abang tadi tur?

Aku tidak mampu untuk berkata-kata kerana masih terlalu terkejut dengan tindakan Abang. Aku hanya mampu menganggukkan kepala untuk menjawab pertanyaan Abang itu tadi. Apa yang lucunya, mataku hanya tertumpu pada satu tempat sahaja, iaitu pada batang zak*r Abang. Batangnya yang besar, panjang, tegang dan berurat kelihatan begitu gagah. Terdapat bulu-bulu kerinting lebat yang menghiasi pada pangkal dan kerandut zak*r.

Setulus Kasihmu Si ManggisWhere stories live. Discover now