BAB 5

11.3K 55 0
                                    

AWAS
Kandungan di dalam bab ini sesuai untuk pembaca berumur 18 tahun ke atas sahaja.

Tiba-tiba aku merasa bahang mulai menyelubungi tubuhku. Keringat mulai membasahi di beberapa bahagian tubuhku. Aku dapat merasai sensasi yang berlainan yang tidak pernah aku rasai sebelum ini. Sesuatu yang tidak dapat kugambarkan dengan kata-kata. Hanya erengan dan dengusan yang terbit dari mulutku ini yang dapat membuktikannya.

Aku tidak lagi mampu mengawal kewarasan dan kemahuan tubuhku. Aku dapat merasai tubuhku sedang membahang serta rangsangan nafsu syahwatku sedang memuncak. Aku berdengus kuat kerana cuba mengawal kemahuan tubuhku yang satu ini,namun aku tetap gagal.

Encik Harzymeen memeluk tubuhku dari arah belakang. Kedua tangannya diletakkan di atas perutku, mengusap perutku dengan penuh kemanjaan dan erotis. Wajahnya pula ditempatkan di atas bahu kananku. Tudung bawalku diselak sehingga menampakkan batang tengkukku yang sedikit cerah jika dibandingkan dengan kulit tanganku. Kepalaku ditelengkan ke sisi dengan tangan kanannya, lalu Encik Harzymeen mengambil kesempatan itu dengan menjilat dengan perlahan-lahan, disusuli dengan ciuman dan sedutan pada leherku yang telah terdedah itu. Sedutannya yang kuat itu membuatkan aku mengerang dengan agak kuat tanpa kawalan.

Raihan  :  Urghhh... Encik... Encik Zymeen nak buat apa pada saya ni? Urghhh...

Harzymeen  :  Jangan melawan sayangku. Nikmati saja apa yang saya nak buat pada awak ni Raihan. Saya nak berikan kenikmatan dan keseronokan yang paling besar dalam hidup awak. Awak suka tak kalau saya buat macam tur pada awak.

Raihan  :  Uhhh... hmmm... suka sangat-sangat Encik Zymeen. Ohhh...

Harzymeen  :  Jangan panggil saya Encik Zymeen. Panggil jer saya Abang. Abang pulak panggil Raihan... hmmm... nak panggil apa yer? Hmmm... Abang nak panggil Sayang. Boleh tak? Sayang suka tak kalau Abang panggil macam tur? Abang kan sayangkan Sayang. Abang kena ler guna panggilan mesra macam tur.

Raihan  :  Ohhh... Sayang suka sangat-sangat kalau Abang guna nama panggilan ni. Sayang tak berapa suka... Ohhh... kalau Abang panggil Sayang guna nama manggis. Sayang pun sayangkan Abang sangat-sangat. Abang jer yang tak sayangkan Sayang. Ughhh...

Harzymeen  :  Haaa... macam tur ler kekasih hati kesayangan Abang sorang ni. Baru ler Abang makin sayangkan Sayang. Hmmm... wangilah badan Sayang ni. Abang suka sangat-sangat. Bentuk badan Sayang pun Abang suka sangat-sangat. Abang suka perempuan yang badan berisi tau. Lembut dan gebu jer...

Kata-kata pujian yang diucapkan Encik Harzymeen itu membuatkan aku semakin dikuasai oleh rangsangan nafsu syahwatku, aku hanya mampu pasrah dan merelakannya kerana ketika ini aku amat mengingininya. Dia terus membisikkan kata-kata indah di telingaku, membuatkan aku semakin dibuai oleh perasaanku sendiri. Air nikmat mulai membanjiri di bahagian kelangkangku. Sekali-sekala aku aku akan menggosok dengan tanganku di bahagian kelangkang seluarku.

Tudung bawal hitamku dilucutkan dengan berhati-hati oleh Encik Harzymeen, rambut yang hitam kerinting namun tidak begitu lebat itu telah terdedah pada pandangan bukan mahramku. Rambutku diusap-usap lembut dengan tangan kanannya. Dia menolak rahang mulutku ke kanan untuk membolehkan kami saling berciuman hangat. Pada mulanya aku agak kekok untuk melakukan aksi itu, namun akhirnya aku merasai begitu selesa dan nikmat.

Permulaannya, kami hanya berciuman bibir sahaja. Sekali-sekala dia akan menggigit lembut dan juga menjilat bibirku. Namun aku merasa semakin terangsang apabila Encik Harzymeen mulai memasukkan kedua-dua tangannya itu ke dalam bajuku. Dengan sopan dan lemah-lembut, dia mengusap perutku yang agak berisi itu. Jari telunjuk tangan kanannya bermain-main pada pusatku yang agak dalam itu dengan mengoreknya lembut, diselang-seli dengan picitan, ramasan dan usapan lembut pada perutku.

Setulus Kasihmu Si ManggisWhere stories live. Discover now