14. Like~

257 25 7
                                    

[Author nak update semalam tapi wattpad tetiba gelong, tak leh loading gambar so author update harini 😂 Warning! Mian kepada scene yang tidak enak mata membaca di siang hari puasa yini 😂😂 redha je lah~]

~~~~~~~~~

"Nah, file yang kau nak."

Seungri tersenyum lebar melihat sebuah file hitam berada di hadapannya. Dia pun memandang yeoja itu.

"Kerja yang bagus, my lil rabbit~" Puji Seungri sebelum berpaling ke arah namja berambut hitam. Yeoja itu hanya mampu menunduk ke arah lantai.

"Jangan lupa kerja kau. Lepas je rancangan aku berjalan lancar, kau akan dapat duit yang aku janjikan." Kata Seungri lagi membuatkan namja itu mengangguk kecil. Setelah itu, Seungri mencapai iPhone nya.

'Now, I'm coming to you Yoona~'

~~~~~~~~~

"Min Yoona~ As always, strong like a hulk~"

Jungkook meneliti riaksi Yoona seraya senyuman sinis muncul di wajah. Kehadiran Seungri boleh membuatkan Yoona bertukar lemah.

"Mr Lee? What are you doing here?" Sampuk Jungkook, mematikan keadaan tegang di situ. Seungri pun tersenyum manis.

"Mianhae kalau bodyguard I ganggu you, Mr Jeon. I hantar diaorang untuk jemput Mr Jeon." Terang Seungri, wajahnya innocent.

"Seingat I, kita tak ada appointment." Balas Jungkook sinis. Dengan tiada bunyi, Yoona melepaskan namja bodyguard itu seraya berdiri tegak di belakang Jungkook.

"Ah, kalau you ada free time. I nak belanja you lunch dekat hotel I sempena pesta you yang berjalan dengan lancar."

"Sure."

Yoona pantas memandang Jungkook dengan terkejut. Manakala Seungri tersenyum sinis seraya mengangkat tangannya dan bodyguard nya pun beredar dari situ.

"You tahu hotel mana, see you there Mr Jeon~" Setelah itu, Seungri melangkah meninggalkan Yoona dan Jungkook bersendirian.

"Khanja." Arah Jungkook dan Yoona tidak mampu untuk melawan. Yoona pun mengangguk kecil walaupun hatinya berasa tidak sedap.

~~~~~~~~~

Yoona terjenguk² dari luar kawasan cafe mewah yang terdapat di dalam hotel Seungri.

"Aish, jinjja? Kenapa kena tempah satu cafe hanya untuk makan berdua?" Rungut Yoona, risau jika sesuatu terjadi kepada Jungkook.

Dia sangat kenal Seungri, namja yang akan melakukan apa sahaja jika dia menginginkan sesuatu.

Tanpa Yoona sedar, seseorang menghampirinya dari belakang seraya menekup mulut Yoona dengan sebuah kain. Sepantas kilat, Yoona memberontak tetapi matanya bertukar kuyu apabila hidungnya terbau sesuatu yang sangat sengit.

'Jung...kook..andwae..aku...pen..ing...' Bisik hati Yoona lemah sebelum semuanya bertukar gelap.

-Meanwhile-

Personal Bodyguard | JKKWhere stories live. Discover now