00.11

179 20 0
                                    

Se trezeste buimaca si priveste in jur. Deci nu visase. Era inca in casa aia mare. Se ridica usor si se indreapta spre dulapul de unde i s-a spus sa isi ia haine. Se schimba repede intr-o pereche de pantaloni de training care par gigantici pentru picioarele ei micini si cu un tricou alb larg se simte implinita. Purta sutien si acolo asa ca a gasit unul si l-a luat.

Iese din camera coborand scarile pana in sufragerie unde vede o femeie in varsta.

Face o mica plecaciune si se uita intrebator.

"Jimin e la servici, vine mai tarziu. Ai micul de jun pe masa in sala de mese."

Fata aproba usor si se indreapta inspre locul unde a mancat ieri. Vede pe masa din camera in care a mancat si ieri o mai multe frfurie cu chestii diferite pe ele.

Se apropie temator si vede chestia cu care mancase ieri, furculita parca ii ziceau ei. O ia in mana si incepe sa guste din toate cate putin pentru a vedea cum sunt. Ajunge la clatite care erau facute in stil american cu sirop de artar pe ele. Le gusta si ramane impietrita. Scoate un geamat lungut si continua sa manance pana le termina. Nu se saturase.

Vede niste betisoare ca cele cu care manca Jimin, baiatul care a luat-o, ieri a tipat la ea ca nu mananca cu ele. Asa ca le ia in mana si incearca sa manance. Incearca sa imite felul in care manca baiatul dar nu ii iesea. Tot incerca sa le apuce dar nu reusea.

S-a chinuit asa in jur de o ora pana reuseste sa apuce mancarea cu betisoarele exact in modul in care baiatul manca. Gusta mancare, era bun! Continua sa faca asta inca vreo jumatate de ora pana reuseste sa manance chiar decent. Cum trebuie. Ca Jimin.

Dupa ce termina tot ce era pe masa, adica un mic de jun care normal ar ajunge la 3 persoane ca Jimin, se ridica strangand farfuriile usor. Si furculita si betisoarele pleaca cu ele din camera in alta. O vede pe femeie si se apropie de ea.

"Oh, scumpo! Nu trebuia sa le aduci tu! Ma descurcam eu. Multumesc" spune femeia vizibil mandra. Fata face o plecaciune si apoi se uita intrebator. Acum ce trebuia sa faca?
"Ohhhh....u-te in sufragerie. Iti voi da ceva la care sa te uiti."

Fata se duce in locul indicat. Se aseaza pe marea canapea si doamna vine la ea. Ii deschide televizorul care era o plasma imensa pe peretele din fata canapelei. Fata se uita dubios si speriata la televizor dar in acelasi timp uluita.

"Uita-te aici pana vine Jimin."

¤¤¤¤

"Hyung,  sunt greu....lasa-ma" spune incet si incercand sa se ridice de pe pieptul celuilalt.

"Nu esti greu. Esti usor. Si in plus, imi place." Se aude vocea ragusita a blondului cu parul aproape alb.

"Adica iti place?" Intreaba confuz baiatul.

"Imi place sa stau cu tine. Si imi place orice faci, imi placi exact asa cum esti."

"Hyung, asta e asa dragut. Si tu imi placi asa cum esti!!" Chicoteste baiatul si il imbratiseaza strans inca cu capul pe pieptul lui.

"Stii , Taehyung..." spune cu o voce trista. Tae isi da seama si isi ridica capul privindu-l.

"Ce s-a intamplat , hyung?"

"Mai tii minte cand am spus ca sunt straight?"

"Pe live? Da , cum sa uit. Toate fetele explodau in mesaje" chicoteste Tae.

"Da...pai eu, stii. Nu...mai, nu sunt, am..." se balbaie total el.

"Hyung, doar calmeaza-te. Sunt aici. Imi poti spune ce vrei. Nu te judec sau ceva." Raspunde calm Taehyung mangaindu-i obrazul lui Yoongi

"Uh...de ce esti atat de ireal? Stau si ma gandesc ce am facut sa merit o persoana atat de minunata ca tine." Spune imbratisandu-l.

"Hyung....ma faci sa rosesc." Spune cu capul in scobitura gatului lui Yoongi si il strange mai tare in brate. "Acum zi ce ai" mormaie cu gura lipita de gatul lui Yoongi, dar el tot intelege.

"Uhh....E greu...Eu, doar. Stii....fuck! De ce e atat de greu?!" Spune afundandu-si nasul in parul satenului. Ii inspira mirosul de capsuni si se mai calmeaza. "Sunt bi! Gata, asta e. A spus-o! Ughh....atat de greu..." spune rapid

"Asta era?" Se departeaza putin de el Tae iar Yoongi priveste confuz.

"Ce vrei sa...?"

"Stiam, adica pe bune. Te comporti ciudat de parca ar trebui sa imi spui ca ai cancer in faza terminala, de o saptamana stai doar cu mine, am mers intr-un club ales de tine unde nu sunt homofobi, m-ai rugat sa dorm cu tine in pat. Desi ultima chiar imi place. Chiar crezi ca nu mi-am dat seama? Ce fel de prieten ma crezi?" Spune Tae usor dezamagit privindu-l pe Yoongi care era total socat. Chiar atat de evident a fost?

"Eu...doar....Chiar atat de evident sunt?"raspunde trist si se indeparteaza mai mult. "Imi pare rau, Tae. Nu am vrut sa crezi ca esti un prieten rau, sa nu o mai faci..." sopteste aproape neauzibil, dar Tae e foarte atent si a auzit clar ce a zis.

"Saruta-ma" spune simplu.

"C-ce?" Se ineaca cu saliva.

"Saruta-ma blegule!" Spune mai tare Tae si se apropie de Yoongi care era in fund la marginea patului.

Nu mai sta pe ganduri si sare peste baiat sarutandu-l apasat. Tae adanceste sarutul devenind unul umed in care Yoongi este cu jumatatea de sus peste Tae, cu o mana pe pat sustinandu-se si una pe gatul celuilalt. Tae in schimb avea o mana pe ceafa lui Yoongi pe care o mai ducea pe spate si una in parul lui blond aproape alb.

Sarutul se incheie cu un sunet umed iar blondul cate cu capul pe pieptul celuilalt.

"C-ce a fost asta?" Intreaba in soapta printre gafaieli blondul.

"Nu am nici cea mai mica idee dar stiu ca mi-a placut." Spune satenul zambind si ii mai da un pupic scurt pe buze blondului dupa care fata lui inrosindu-se puternic. La care satenul doar chicoteste. "Esti dragut." Spune simplu si incepe sa il gadile.

                            Jimin                                    

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


                            Jimin                                    

Sunt peste 1000 de cuvinte deci spuneti mersi ;))

Bye~~

The slave ∆PJM∆ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum