3 בלילה -פרק 8-

595 23 1
                                    

נ.מ יולי-
נמאס לי כבר! כולם שונאים אותי, אמה רבה איתי, האקס שלי השפיל אותי ועכשיו גם עומר פגע בי. אני ממש נפגעתי ממנו, אני מכירה אותו כולה יום והוא פגע בי חזק. יש בו משהו שאין לאף אחד, אני לא יודעת מהו, אבל אני עומדת לגלות אותו, גם אם אני אצטרך לגלות אותו בכוח.
הסתכלתי בשעון והשעה הייתה 3 בלילה, מעניין אם הבנים חזרו כבר מהמועדון הזה שלהם..
יצאתי מהחדר וירדתי מהמדרגות, נכנסתי למטבח וכשבאתי לשתות קלטתי את המראה הכי כואב שראיתי, למה הם עושים לי את זה?

*5 שעות קודם** (נ.מ עומר)
לקח לי מעל שעה להתארגן ליציאה למועדון, רציתי לשכוח מיולי ולהתחיל עם אחרות אז רציתי להיראות טוב זה לא אשמתי. רגע, לשכוח מיולי? אנחנו לא ביחד ואני לא מכיר אותה, אז למה שאני ארצה לשכוח אותה?
יצאנו מהבית וכבר ברכב התחלנו את המסיבה. שמנו טראנסים והגברנו את המוזיקה על פול ווליום עם רמקולים מטורפים ובאמת שניסיתי להינות אבל לא יכולתי.
"אללהההה!!!" סאם ואוהד צעקו בכניסה למועדון, אני לא ממש התלהבתי וברחתי לבר, הזמנתי וודקה והתחלתי לשתות. "לילה קשה?" הברמן שאל אותי, "אחי היא לא שווה אותך אל תדאג אתה תמצא יותר טובות" הוא הוסיף. "מה? איך אתה יודע מה קרה? לא סיפרתי לך אפילו אחי איך אתה עושה את זה מה אתה קוסם או משהו" אמרתי וגיכחתי, כן אלכוהול משפיע עליי יחסית בקלות. "אתה לא הבן אדם הראשון ובטח שלא האחרון שבא לפה לבד עם פרצוף של 9 באב ומבקש שתייה חריפה ישר, אני כבר יודע לקרוא אנשים אחי אני ברמן זה כמו פסיכולוג רק שונה" הוא אמר והתבלבלתי מעט. הוא קרץ לי ומילא לי את הכוס, "וזה על חשבון הבית" אמר והלך, אני מקווה שהוא לא גיי.
אחרי כמה כוסיות וכמה שוטים התחלתי להרגיש בעננים, שכחתי מיולי לגמרי ואני חושב שזה היה הפעם שהכי השתכרתי, השתכרתי כל כך ושתיתי כל כך הרבה ששכחתי בכלל איך קוראים לי.
לפתע בחורה יפה ניגשה אליי וישבה עליי והתחילה ללקק לי את הצוואר, כן אני דיי בטוח שהיא גם שיכורה, אני מקווה לפחות.
התחלנו להתמזמז כל כך הרבה ובאיזשהו שלב היא ניסתה למשוך אותי לשירותים אבל התנגדתי, אם לומר את האמת, זה הדבר האחרון שאני רוצה כרגע.
באיזשהו שלב תפסתי אותה ומשכתי אותה החוצה, רצנו במשך לפחות רבע שעה עד לבית של אוהד ונכנסנו פנימה ביחד, שיכורים מהתחת.
התחלנו להשתולל ולשיר בקולי קולות והורדנו בגדים והיא נשארה עם חזייה ותחתונים ואני עם בוקסר, רצינו להיכנס לבריכה ואז נזכרתי שאין לאוהד בריכה, אופס.
הרמתי אותה והושבתי אותה על האי במטבח ולא הפסקנו להתמזמז לרגע, הייתי ממש רעב אז הוצאתי במבה מאחת המגירות שלהם ואכלנו ביחד כמו שני סטלנים. בזווית העין קלטתי תמונה של יולי ואוהד מחובקים ונזכרתי ביולי, באותו הרגע זרקתי את הבמבה לרצפה והתחלתי לנשק את.. שכחתי את השם שלה, מי שהייתה איתי שם במטבח.
התחלתי להזות את יולי בכל מקום ודמיינתי שמי שאני מנשק זאת יולי, אז נישקתי מכל הלב, באיזשהו שלב היא גנחה לי באוזן המון בניסיון לחרמן אותי, אבל לא נכנעתי לזה, הייתי עמוק מידי במחשבות על יולי.
הסתכלתי בשעון והשעה הייתה 3 בלילה, לא כזה אכפת לי, אבל פתאום קלטתי צל קטן מהצד, כשהסתובבתי ראיתי את יולי, עם עיניים מלאות דמעות, אבל לא הצלחתי לשלוט על עצמי וצעקתי לה "יולי! שלום לך יא כוסית קטנה וחמודה שלי, תכירי את.." "אמה" היא השלימה את המשפט שלי, הייתי מבולבל לרגע אבל התעשתתי מהר.
"נו מאמי אני רואה שאתן מכירות" אמרתי ליולי בקול טיפשי, "עכשיו אנחנו צריכים לדבר עלינו" אמרתי לה, לא שלטתי בעצמי והמילים פשוט יצאו לי מהפה. "עלינו?" היא שאלה מופתעת טיפה. "כן, עלינו יפה שלי, עכשיו את תביני, אני שרוך עלייך ועל האף הקטן והמתוק שלך וכל מה שאני רוצה הוא לנשק אותך וסעמק מהרגע הראשון שראיתי אותך רציתע שתיהי שלי" אמרתי בקול עצוב אבל טיפשי. יולי נראתה בשוק לגמרי אז פשוט נישקתי אותה בכוח, תפסתי אותה הרמתי אותה והשכבתי אותה מתחתיי בספה, וכן, אני עדיין רק עם תחתונים.

נ.מ יולי-
"דיי עומר תעזוב אותי!" צעקתי עליו והוא לא הרפה, מיותר לציין שבאותו הרגע אמה ברחה משם סמוקה מתמיד ושיכורה מתמיד.
"עומר תרד ממני מיד!" צעקתי בזמו שהוא המשיך לנשק אותי בכוח, היה לו ריח חזק של אלכוהול אז הבנתי שהוא שיכור, אבל הוא כל כך הפחיד אותי.
הוא ניסה להוריד לי את החולצה ולמזלי הייתה לי גופייה מתחת מהקור, ניסיתי להעיף אותו ממני אבל הידיים שלי היו תפוסות מתחת לגב שלי ולא יכולתי לשחרר אותן, אני ממש מפחדת.
אחרי בערך חצי שעה של מאבקים נכנעתי מהפחד וקפאתי, הוא ניסה להפשיט אותי אבל ברגע אחד הוא קפא בעצמו גם, והתחיל לדבר."מה אני עושה?" שאל בקול רועד, ואחרי שנייה קלטתי את האישונים שלו מתרחבים.
"אני כל כך מצטער, אני לא יודע מה עובר עליי" הוא אמר וראיתי דמעה יורדת על לחיו, שמעתי על הקול שלו את הקושי בדיבור ואת החרטה, אבל מה דאני עשיתי היה להביא לו כוס מים ושמיכה.
עומר כל כך רעד שבקושי את המים הוא שתה בחי לשפוך הכל. ידעתי שהוא עדיין שיכור אבל הוא עצר את עצמו איכשהו.
תוך פחות מדקה הוא נרדם וכיסיתי אותו בשמיכה. הבאתי מארון התרופות כדור להנגאובר המטורף שהולך להיות לו והשארתי בקבוק מים ליד הספה, על השולחן.
עליתי לחדר שלי, במחשבות על כל מה דעומר עשה ואמר. אני כל כך מפחדת ממנו כרגע, אני לא יודעת מה לעשות.
מצד אחד הוא החולשה שלי
מצד שני הוא הסיוט שלי
נתתי לעיניי להיסגר ולעצמי לשקוע בשינה עמוקה, במחשבות על המחר.

אחי הגדולWhere stories live. Discover now